Dit!!! Pannenkoeken moeten voor mij dun zijn, met veel (vanille)suiker en kaneel erop en zijn voor mij echt geen avondeten. Van die shoarmapannenkoeken of pizzapannenkoeken vind ik ook echt smerig en vind die van een pannenkoekenrestaurant altijd veel te dik. Ik ben echt opgegroeid met pannenkoeken als snack/lekkers en vind het nog steeds ‘vreemd’ als mensen dat echt als avondeten eten.
Ik heb er altijd enorm zin in als avondeten en het is eigenlijk altijd een anticlimax. Te vettig, te zoet, suikerdip achteraf en halverwege de avond heb ik weer zin in eten.
Zelfde vind ik van mensen die ineens om het milieu gaan geven als ze kinderen krijgen. Nog erger de boomers die pas om het milieu gaan geven als ze kleinkinderen hebben.
En er dan niet naar leven. Mijn oom zit de hele tijd dingen te delen over elektrische auto’s en dat dat de toekomst is maar rijdt zelf in een super oude vervuilende auto en ze gaan echt geen elektrische auto kopen hoor.
Is ook wel weer duurzaam om je spullen te gebruiken tot ze op zijn. Een elektrische auto is qua verbruik wel zuinig maar qua fabricage is er wel wat op aan te merken (ook ethisch). Maargoed niet dat ik de precieze afweging kan maken hoor. Maar wie weet speelt dat bij jouw oom mee?
Na denk t niet. Die hebben gewoonweg geen geld voor een elektrische, net als het overgrote gedeelte van de bevolking.
Dan is het toch al helemaal logisch dat hij niet ‘naar zijn idealen leeft’? Als hij het geld er simpelweg niet voor heeft.
Ja dit inderdaad haha
Ja maar iedereen bashen die geen elektrische auto koopt of overweegt vind ik dan ook stom
Fitfluencers zijn de saaiste influencers ever, ze posten constant dezelfde content van hun transformatie, hún eiwitrijke maaltijd of hun glute workout en dat keer op keer
Mee eens, al helemaal als ze een sponsor hebben waardoor ze die elke video nog promoten ook. Zo fake en saai.
Ik vind die Pam ofzo ook echt ZO irritant. Die stem sowieso al, zo over enthousiast. Zal vast een lieve meid zijn, maar als ik haar tegenkom scroll ik meteen door
Ja waarom schreeuwt zij zo
Hoevaak heb je al gehoord dat ze 20 kilo is afgevallen
En nog steeds aan het diëten is echt ongezonde leefstijl
Ik vind mensen, en ook kinderen, die hun haar laten afknippen en dat dan doneren voor de stichting haarwensen heel stom. Er wordt altijd gedaan alsof het een ultieme zelfopoffering is maar dat slaat nergens op. Het is dood haar. Daarnaast vind ik dat er veel meer gefocust zou moeten worden op het accepteren/omarmen/empoweren van kaalheid nav chemo of alopecia of wat dan ook. Dus dat de nadruk niet meer ligt op het verbergen/maskeren van je kaalheid.
Iedereen die met kaalheid tgv ziekte kampt moet natuurlijk zelf weten hoe die daarmee omgaat, maar veel pruiken/hoofdbedekkingen bestaan vooral omdat we zo geleerd hebben alles weg te poetsen om de buitenwereld geen ongemakkelijk gevoel te geven.
Wow wat een stomme mensen zeg dat ze iets voor een ander doen
Dit ja. Zij zijn niet het probleem?
Ben het met @rednails eens dat acceptatie en tolerantie veel wenselijker zouden zijn, maar in die wereld leven we nu niet. Juist mooi dat mensen zelf de keuze hebben hoe ze ermee om willen gaan en de mensen die hun haar afstaan houden de mensen die geen pruik willen/ nodig vinden niet tegen
Wat een stomme simplistische reactie op eindelijk eens een echt impopulaire mening. En nog een goed onderbouwde ook, en toch is dit je take away.
Jammer.
In mijn ervaring is bedekken meer omdat het koud is/hoofdhuid gevoelig is en omdat je niet altijd zin hebt in dat mensen direct zien (en reageren op) dat je ziek bent dus gewoon voor jezelf hoor