Ik vind een knot wel leuk juist bij mannen/jongens. Juist omdat het zo’n 'vrouwen’ding was. En mannen met een vlecht
Ik vind dit echt allesbehalve messy
oh ik vond dit juist een perfect voorbeeld want ik dacht: hoezo doe je geen moeite voor je haar op een met gala?
maar speciaal voor jou nog een voorbeeld (de meeste zijn eigenlijk niet messy als ik googel)
Ik heb bij die laptops in de trein juist altijd het idee dat het mensen zijn die niet kunnen plannen en hun werk nog niet af hadden.
Ik zat als student iig altijd met m’n laptop in de trein ‘s ochtends. Ook als ik stage liep enzo. En dat was vooral niet omdat ik overijverig was. Eerder intens lui en veel te lang Netflix gekeken de dag daarvoor.
doet ze denken aan dat kindje van wesley sneijder en yolanthe
zijn knotje was altijd super on point
ik snap uberhaup nooit hoe zoiets netjes blijft zitten, als ik bij mn kind een knotje maakt, duurt het nog geen 20min of dat ding hangt uitgezakt onderin d’r nek
Nee das boyfriend jeans!!
Nee een knot
Ik was onlangs per toeval in een winkel waar een heel schap van die dure kerstboomornamenten van Vondels hing, wat een vreselijk lelijke troep is dat zeg
Hahaha wow dit soort dingen idd zo ontzettend cringy!
Of dit soort figuren
Een paar dagen geleden had hij nog een heel profiel vol met dit soort cringy shit, maar het bestaat ineens niet meer misschien heeft hij het forum gelezen haha.
Ik vind dit soort mannen dan ook gelijk super onaantrekkelijk door dit soort gedrag ook al zijn ze knap.
Ja mijn probleem is dat ik ze dus veel te aantrekkelijk vind ik kijk m’n ogen uit in de Basic-Fit haha.
aaaah ja, ik vind het heel leuk maar ik zag een tijd geleden op het vliegveld dus een meisje die een enorme knot aan de voorkant van haar hoofd had, als een soort eenhoorn. Maar de foto die jij erbij doet vind ik wel echt leuk!
Ik ben vooral jaloers op zulke knotten. Ik krijg gelijk hoofdpijn als ik al mijn haar boven op mijn kop bind.
Ik kreeg altijd pas hoofd/haarpijn als ik dan savonds de knot los deed. Alsof mn haren dan niet meer omlaag wilden hangen ofzo
Haha over knotjes gesproken. Ik heb echt een hekel aan dit knotje:
Zijn ook altijd van die blonde trienen met hese stemmen die zo’n knot op hun hoofd hebben (Google maar op ‘halve knot’). Soms ook mensen met tering dun haar. Ik vind dit echt de irritantste haarstijl die er is hahaha. Zelfs een man bun vind ik beter dan dit.
Ja ik vind dit ook een heel irritante haarstijl!! Soms hebben mensen dat knotje ook midden op hun hoofd, ziet er zo gek uit. Alsof er een ei op je hoofd ligt.
Soms denk ik op het forum onee dit heb ik of doe ik ook maar besef dan vooral dat alles wat je doet of draagt wel bij iemand irritatie op kan wekken of lelijk of juist leuk gevonden worden dus ik blijf maar lekker een mini knot dragen haha
Ik zie nu overigens dat ik hem wel iets anders draag haha (ook veel korter haar en niet blond) maar zelfde idee denk ik
Ja echt lekker belangrijk ook toch. Als je het fijn vind zitten om wat voor reden dan ook, gewoon lekker doen. Lekker doen wat je zelf wilt.
Ja sowieso natuurlijk haha, maar het is vooral altijd een reminder dat wat ik juist heel mooi kan vinden bij een ander, iemand anders dat weer kut en lelijk vind dus vooral lekker zelf kiezen.
Vroeger deed ik altijd zo’n haardonut in mijn haar en dan ook echt bovenop mijn hoofd Soms zie ik er nog weleens oude fotos van en dan denk ik…wtf dacht ik echt? Ik zag er niet uit. Ohh well you live and learn haha
Ik heb dat altijd met m’n eyeliner van vroeger toen voelde ik me echt een wing queen maar als ik nu terugkijk denk ik echt van …gelukkig doe ik het nu anders (hopelijk herhaalt dit zich niet)