Impopulaire meningen #5

Hahaha! Oh ja dit ook! Om maar niet te spreken over mijn wenkbrauwen een paar jaar terug :grimacing: Ik kan er idd ook echt niet bij hoe we dat dan destijds niet zagen haha

3 likes

ik heb dit met lippen omdat ik gewoon niet wou accepteren dat het niet voor mij is, maar dan krijg je fotos met dit :clown_face:

image

21 likes

Herkenbaar hier zat die nog in t midden. Erwaren tijden dat hij meer voor op mn hoofd ballanseerde…

6 likes

En vergeet deze horror niet. Kneiter oranje en accentueerde al je droge plekken

55 likes

:laughing: Haha ja begon je halverwege de dag te oxideren.

13 likes

En ik had al een kleur gekocht die veel te donker voor mij was :smiling_face_with_tear:

8 likes

Een kennis van mij is een soort Cynthia die altijd helemaal ergens voor gaat. Nu is ze een antroposofische vrije school moeder die de kinderen en zichzelf hult in ā€˜wolletjes’ en barnsteenkettingen. Ik kan geen schapenwollen bodywarmer meer zien. :smiling_face_with_tear:

Mensen die ā€˜wolletjes’ zeggen verdienen sowieso even een klein elektrisch schokje van hun wasdroger.

35 likes

En altijd oogpotlood in je waterlijn als tiener :sob: kan mooi zijn maar ik heb al kleine ogen dus het zag er echt niet uit

5 likes

Ik zou ze wat anders toewensen maar ā€œwolletjesā€ liefhebbers gebruiken die droger niet, haha

11 likes

Yaaaas dit smeerde ik echt als een masker op mijn hoofd en vond het heerlijk dat ie ā€œzo goed dekteā€

4 likes

oh bij mijn ogen blijft er dan echt niks meer over, echt jammer want bij anderen vind ik het wel vaak mooi. maar sowieso is alles klakkeloos overnemen echt zo’n tienerding hahaha

4 likes

Jawel hoor! Want dan heb je daarna leuke wolletjes voor de zelf gevilte poppetjes op je eigen gemaakte seizoenstafel. 🄹

Die seizoenstafel heb je ook wel nodig in je uniforme nieuwbouwwijk waar geen groen is te vinden.

12 likes

En toch lijkt het me heerlijk als ze dit terug brengen maar dan goed. Die mouse voelde zo lekker

2 likes

Oogpotlood op mijn waterlijn: 3x knipperen en het is weg. Veel te vochtig daar. Snap niet hoe dat bij andere mensen blijft zitten…

4 likes

Ik gebruik deze nog steeds, maar dan een ander merk. Hij dekt goed, top product :joy:

4 likes

catrice waarschijnlijk, de originele van maybelline bestaat nog volgens mij!

2 likes

Essence! Gebruik die ook al 10+ jaar. Ooit eens vloeibare foundation geprobeerd, maar vond het geen succes

3 likes

Ik heb geen hooded eyes maar wel diepliggende, heb zo vaak slechte ā€˜smokey’ eyes geprobeerd waardoor ik er uit zag als een karkas.

17 likes

En na dat knipperen zwarte derrie in je ooghoeken hebben zitten.
Toch blijf ik het af en toe proberen :frown:

2 likes

Tattoo liner oogpotlood van maybelline blijft de hele dag zitten op je waterlijn! Groetjes van iemand die hier ook geen afscheid van kan nemen :crazy_face:

6 likes