Impopulaire meningen #5

Haha ik heb dit dus ook, en eerst wist ik niet wat koriander was… herinner me nog zo goed dat ik echt 10 jaar geleden ofzo een keer een burrito ergens at en dacht GATVER iemand heeft er zeep in gedaan? En later weer… bleek het dus koriander te zijn :laughing: En toen kwam later dat hele zeepverhaal en toen dacht ik aha!

Maar… ik heb wel het idee dat ik dat nu minder sterk heb. Nu ik ‘weet’ dat het niet naar zeep hoort te smaken? Ik vind het steeds minder vies/intens door exposure. Dus geen idee of het dan toch tussen mijn oren zit :rofl:

8 likes

Is ook leuk als je douchegel hebt met koriander en je kind wast zich daarmee. Ik krijg echt niet meer uit haar hoofd dat er geen zeep in het eten zat :joy:
Die kan koriander niet meer als voedsel zien.

1 like

Huh, dus die eet ook geen fruit meer of muntthee of cupcakes want vanille etc etc. zolang het in een douchegel zit?

5 likes

ik heb een keer mn bord terug gestuurd naar de keuken in een restaurant (wat ik nooooit zou doen vond het echt een intense move om te maken, kreeg het echt niet weg) omdat ik dacht dat er nog zeep op mn bord zat
was dus koriander in het eten

15 likes

Ik vind koriander ook wel een beetje naar zeep smaken, maar ik vind het daardoor niet vies haha. Snap wel dat je dat kan vinden in ieder geval, maar als je eraan gewend raakt proef je misschien meer dan alleen zeep.

4 likes

Niet echt eten haha maar cyanide heeft ook zoiets. Dat ruikt blijkbaar naar amandel maar niet iedereen kan dat ruiken, is ook genetisch bepaald.

1 like

Ik vind mannen op motors helemaal niet sexy. Het zijn vaak ook niet echt mooie mannen. En ik vind t zon bewijsdrang voertuig.

52 likes

Motor = dealbreaker voor mij.
Sowieso mensen die helemaal wild zijn van een voertuig. Ik vind mannen die van een auto een statusding of hobby maken ook helemaal niks.

17 likes

Same. Zelfde met van die hele grote auto’s. Moet wel compensatie zijn, denk ik dan altijd.

7 likes

Zelfde met zo een manbun. Vind ik ook helemaal niks

14 likes

Vind dit zo gek, iemand kan toch gewoon van mooie auto’s houden? En dat kan dan net zo goed een Twingo zijn of een Dodge, iedereen is toch anders.

12 likes

Ik snap niet dat mensen dark modus op hun telefoon chill vinden. Dat is hetzelfde effect als door luxaflex heen kijken. Dan krijg je allemaal van die streepjes in je blikveld, super irritant.

25 likes

Komen die streepjes door dark mode?? Ik heb dat wel eens als ik 's nachts voor het slapen nog op mn telefoon zit. Als ik mn telefoon dan weg doe zie ik een paar seconden gekke streepjes en dan denk ik altijd “oke nu word ik voor altijd gestraft omdat ik teveel op mn telefoon kijk”

3 likes

Hmm ja dan heb ik het ook wel eens maar met dark modus, zwarte achtergrond en witte letters echt meteen. Ik snap ook niet goed wat er dan gebeurd met je ogen heel raar effect.

3 likes

@Soy.peor

6 likes

Het geldt toch ook voor elke hobby of interesse. Alles wat help mijn man heeft een hobby achtige taferelen aanneemt is niet chill, maar wat boeit het je verder dat iemand andere interesses heeft dan jij, ook al hou je zelf niet van auto’s, voetbal of gamen (heb even de top 3 gekozen van dingen die ik op het forum vaak zie). Lijkt me ontzettend saai als je allebei precies dezelfde dingen leuk vindt.

3 likes

Ik weet dat ik echt fucking laat ben maar om nog even wat toe te voegen aan de TikTok discussie is dat er gewoon zon groot aantal ijdele cringy narcissistische mensen op zitten die letterlijk alleen maar views krijgen omdat ze mooi en knap zijn, want de inhoud slaat echt drie keer nergens op. Van die lipsync dingen of letterlijk videos waar ze alleen maar op zichzelf zitten te geilen. Vooral als mannen dit doen vind ik het echt de ul-tie-me cringe ook al zijn ze fucking knap. Ik kan het niet aanzien maar tegelijkertijd ook niet wegkijken hahaha. Ik vind het prima als je een beetje je uiterlijk naar voren duwt om wat beter te presteren op zon app, maar om het echt je hele content te maken? Om echt niks interessants verder toe te voegen vind ik gewoon zo cringy en stom :joy:

26 likes

Hahaha dit is echt mijn probleem met zo veel TikTokkers. Vooral met van die fitness TikTokkers die dan ‘motiverende’ of diepzinnige TikToks maken heb ik dat.

Ik zie hem dus bijvoorbeeld de hele tijd voorbij komen. En het ene moment denk ik :hot_face::heart_eyes: en daarna :face_vomiting: want hij weet 100% dat dit soort dingen goed scoren en dat meiden dit fantastisch vinden in combinatie met z’n uiterlijk.

2 likes

JA dat is het ook voor mij, het is altijd “IK HEB DAT ZEEPGEN” ipv “ik hou er niet zo van”.

@Gelatelli oh wow dat klinkt wel echt serieus ja. Maar als er wel een zeepgen bestaat heb ik dat misschien ook wel want ik hou van koriander maar als kind at ik ook zeep dus :woman_shrugging:

8 likes

Maar je eerste prioriteit moet dus gymmen in de basic fit zijn? Oke oke. :cry:

4 likes