Ik stel me nu een fancy restaurant voor varkens voor, met stukken mens in een verlichte display.
(zie elders op het forum)
Ik stel me nu een fancy restaurant voor varkens voor, met stukken mens in een verlichte display.
(zie elders op het forum)
en nu hebben jullie last van mensen op tiktok die alles hooded eyes noemen (of valt dat alleen mij op?)
Kijk dit soort dingen wil ik nou weten!
Dit doe ik nog steeds best vaak, echt al vanaf mijn 13e ofzo haha. Maar heb ook echt de motoriek niet voor een strakke lijn op mijn ooglid
Heb ik ook En de âhoodsâ worden alleen maar erger met de jaren. Van eyeliner zie ik amper nog wat tenzij ik het een cm dik zou maken
Ga zowel die van Kiko als Maybelline halen en proberen
dan staat het bij jou vast mooi maar bij mezelf vind ik het zo lelijk nu maar meer het feit dat iedereen dat gewoon deed ongeacht hoe het stond
Ik vind het vooral lelijk als iemand verder geen make up draagt en dan van die zwart omrande ogen met spinnenpoten mascara.
Jaaa! Zo zat die van mij ook
Ik vind het concept van Berghain zo zielig. Waarom ga je uren in de rij staan om vervolgens een of andere man te laten bepalen of je een club in mag??? Ik hou sowieso niet van uitgaan en de hele cultuur eromheen maar kom op.
Ik zag laatst dat het hele ding is dat er gewoon niet genoeg plek is en dat daarom niet iedereen naar binnen kan. Maar dat iedereen er zon âOmg ben ik cool genoeg voor Berghainâ ding van heeft gemaakt. Er staan mega rijen tuurlijk kan je niet allemaal naar binnen haha
Maar ook die reden is anders dan âje word geweigerd omdat je niet cool genoeg bentâ
Stukje exclusiviteit. Jij bent zo speciaal/uniek/fashionable/geweldig dat JIJ wel in de club kunt, waar alleen andere speciale mensen in mogen. Diegene die geweigerd worden zijn losers en niet zo speciaal als jij.
Ja, de mens is een triest wezen.
Maar dit is de ook wel deels in die clubs toch? Ze hebben een bepaalde sfeer en stijl die ze aan willen houden, berghain is van oorsprong een gay club toch? Dus dan wil je ook dat je het publiek binnen hebt wat je ook aan wil trekken. Ze hebben ook zoân andere kinky technoclub in berlijn waar je alleen binnenkomt met de juiste kinky kleding. Dus nee daar past misschien niet iedereen tussen. Ik vind dat niet per se slecht eigenlijk, er zijn genoeg andere clubs waar andere mensen zich weer thuisvoelen.
Dat hele: âwij zijn niet cool genoeg en jullie doen alsof jullie zo hip zijnâ valt denk ik wel mee en vooral het perspectief van de mensen die er toch nooit zouden willen komen haha
oh ja op tiktok zag ik nog iemand flexen met dat ze was binnengekomen inclusief fotoâs. echt triest.
de reden maakt me trouwens eigenlijk niet uit, ik zou gewoon nooit zo lang in de rij gaan staan als ik niet eens weet of ik naar binnen mag en ik snap niet dat mensen dat wel doen (maar ik hou dus ook niet van uitgaan).
zulke telefoonregels zijn toch wel een beetje in opmars ook omdat mensen het fijn vinden te weten dat ze ergens in de wereld nog âprivacyâ hebben?
Kitkat club inderdaad! Ik zou echt graag eens naar 1 van beide clubs gaan, maar vind het wachten plus risico dat je geweigerd word het echt niet waard.
Het is idd zoals al gezegd werd een van de beste clubs ter wereld, en een nacht in Berghain is gewoon bijzonder. Het is echt dĂŠ technotempel. Dus voor de mensen die daar van houden is het het helemaal waard om in de rij te staan en de kans hebben geweigerd te worden. Maar als jij daarvoor komt, en niet alleen maar om te kunnen zeggen dat je er geweest bent, is de kans ook groter dat je binnenkomt. Sven en zijn crew staan daar al jaren en zijn er echt goed in om het kaf van het koren te scheiden.
Ja maar duh als je niet van uitgaan houdt?
Ik snap echt niet dat mensen gaan boulderen maar ja ik hou niet van boulderen
Iedereen die de Berghain kent, kent hem bij naam. Hij is overigens ook kunstenaar, en een bekende Berliner, dus denk dat zelfs veel mensen die de Berghain niet kennen hem bij naam kennen. Hij is ook vrij herkenbaar
Edit: wat @Kultakala dus ook al zegt
Dat weet ik niet, ik ben geen TĂźrsteher bij Berghain