Impopulaire meningen #5

Dan hebbik een gratis tip voor je: naar de Berghain gaan, kun je dat compliment gaan binnenhalen

3 likes

Waarom zo’n sneer? Het ging toch over Sven en niet over jou?

4 likes

als het een populair iets is kan het toch alsnog een impopulaire mening zijn? daar is dit topic voor. voor iets waar ik wel van hou ga ik ook geen uren in de rij staan als ik geen garantie heb.

2 likes

Omdat ik het las alsof ze vol vooroordelen over hem zit, “zo’n type” is nou niet bepaald een positieve benaming.

1 like

Ken jij hem OOK al?! :crazy_face:

15 likes

Jongens, doe nou niet zo hè. Wat als Sven hier meeleest?!?!?

15 likes

Misschien duidt ze op zijn stijltype.

3 likes

Dan komen we allemaal niet meer binnen

3 likes

Kan dit topic niet op Members Only? Zou zo lullig voor hem zijn!

2 likes

Ja mee eens ! Ik ben er ook al geweest en het is toch niet te vergelijken met andere clubs…

Ik kan het niet goed beschrijven maar je hebt toch het gevoel dat je er allemaal voor dezelfde reden bent ( muziek ) en dat iemand daar voor zorgt dat dit in harmonie blijft.

1 like

Hahahaha ik dacht dat je het over de IT had en hoe het vroeger in dat werkveld dan was ofzo en ik dacht eeeuh wat

9 likes

maar wat bedoel je dan met exclusiviteit? Wat trekt je daarin zo aan?

3 likes

Het gevoel beter te zijn dan de rest, natuurlijk

4 likes

Hahaha, ik houd ook niet van techno, maar zodra iemand zegt “dat iets echt heel goed is” of “het allerbeste” ben ik overtuigd :stuck_out_tongue:

Ik ben nu in iedergeval ook heel benieuwd, maar denk nog steeds niet dat ik het leuk zal vinden.

2 likes

Nee maar even serieus? Ik ben namelijk wel oprecht benieuwd

3 likes

Nog veel te weinig naar mijn mening, in ieder geval op de feesten waar ik kom niet. De flitser op je telefoon wordt de laatste tijd wel vaker afgeplakt, maar ben onlangs maar op één event geweest waar alle camera’s van je telefoon werden afgeplakt. Werkte wel trouwens om dat van tevoren als duidelijke regel te hebben, mensen spraken elkaar erop aan als iemand toch filmde. Ik hoop dat het doorzet naar meer feesten want ik heb helemaal geen zin om op de achtergrond van iemands fucking tiktokvideo te staan.
Ik hou echt nog steeds van een nachtje techno eens in de zoveel tijd, maar dat iedereen continu zichzelf (en anderen) moet vastleggen vind ik echt een van de vervelendste veranderingen de laatste jaren, en zorgt er ook echt voor dat mijn plezier in die nachten daalt. Ben zelf trouwens nooit in Berghain geweest en ondanks dat het wel mijn muziek is heb ik er ook niet zo’n enorme behoefte aan, maar hun telefoonbeleid sta ik 100% achter.

16 likes

Kan je sven even vragen of hij een toffe club opent met goeie muziek.

Ik vind niks zo saai als discussies over waarom je niet met kanker mag schelden

21 likes

Teringsaai?

4 likes

Ik vind overkappingen stom. In de zomer blijft alle hitte eronder hangen waardoor het benauwd is, en in het voorjaar/najaar willen mensen veel te lang buiten blijven zitten (lekker onder de overkapping!!) waardoor je vergaat van de kou

9 likes