Impopulaire meningen #5

Ik vind die gekleurde of zwart-witte oorbellen van Felt atelier echt super lelijk.

27 likes

Ik wil een paarden-topic

8 likes

We hebben al moekes. We kunnen niet ook nog paarden meisjes aan

27 likes

Ja verdikkie. Ik ben dan ook nog allebei. Mag ik überhaupt blijven?

4 likes

Is er geen penny forum

10 likes

Ja maar die hebben geen lounge

16 likes

Ja Bokt!!

12 likes

Nee, wel een stal :drum:

4 likes

Ik vind houtkachels lekker ruiken en ik krijg een warm en gezellig gevoel van die geur die mijn huis binnendringt

43 likes

Wat fijn dat jij geen luchtwegproblemen hebt :relaxed:

8 likes

Ja vind ik ook!

53 likes

ik vond ze online wel grappig, maar in het echt zien ze er heel goedkoop uit (terwijl ze dat niet zijn)

1 like

Hier kom ik altijd op terecht als ik een random ding googel. Love paardenmeisjes die zich hetzelfde afvroegen in 2007.

29 likes

Heeft die nu een eigen forum?

1 like

Ik zat vroeger wel op het penny-forum :sunglasses:, maar je moest abbonee zijn om er op te blijven helaas.

4 likes

Ik vind Franse bulldogs echt lelijke tokkie hondjes. Beetje de chihuahuas van deze tijd.

41 likes

Ik vind ze vooral zielig. Ze zijn zo doorgefokt dat die beestjes geeneens fatsoenlijk kunnen ademhalen.

28 likes

Dat boven alles inderdaad. Snap niet zo goed hoe ā€˜honden/dierenliefhebbers’ kunnen kiezen voor dat soort doorgefokte rassen.

5 likes

Ik zag laatst naakte Franse Bulldogs… dan heb je al zo’n verknipt ras en dan fok je ze ook nog eens zonder vacht :confused:

4 likes

Ik vind van die houten latjes wanden die je nu veel ziet echt de schrootjes anno nu.

98 likes