Enige leuke aan de film
Ik had dus als 10-jarige een flinke crush op Hugh Grant en ja, ik ben daar niet trots opš¤Ŗ
Enige leuke aan de film
Ik had dus als 10-jarige een flinke crush op Hugh Grant en ja, ik ben daar niet trots opš¤Ŗ
Deze aflevering van Damn Honey gaat ook over Love Actually: Aflevering 7 ā The very special kerstspecial. Met MEROL en Titia Hoogendoorn ā DAMN, HONEY Moest ik meteen aan denken nu het hier over die film gaat.
Dit was precies wat ik de hele tijd dacht toen ik eergisteren die kerstfilm met Lindsay Lohan keek.
Te traag. Ik viel in slaap
Wel echt een bevestiging niet meer naar SF/actiefilms te gaan in de bios, zo vaak al in slaap bij gevallen.
Volgens mij doen ze boek 1 in drie films. Kan goed uitpakken, maar kan ook leiden tot The Hobbit
Vond het eerste deel wel ok, heel mooi gemaakt, maar wel zonder hart, voelde niet echt alsof de makers het verhaal heel belangrijk vonden, meer dat het er allemaal vooral mooi uit moest zien. Maar het is geen Avatar, het verhaal is juist het belangrijkste⦠hoop dat dat bij deel twee wat meer naar voren gaat komen
Ik vind low rise jeans oncomfortabel en eigenlijk ook nooit mooi.
Hoe is dit een impopulaire mening?
Xoxo millennial
gelijk duidelijk waarom je geen KipTikTok heet op tiktok is dit echt een mega hype vooral onder meiden van begin 20 ongeveer. xx een hele late millennial die dus ook gen z kenmerken heeft
Haha, oke impopulaire generatiemening dus
Ik vind eigenlijk de manier waarop de (blonde tiger) zusjes Boers praten helemaal niet zo vervelend. Vind het wel sjeu geven aan een verhaal om bepaalde woorden wat aan te dikken.
Triest.
Alles komt weer terug he,
Grtz Oma Fred
Wie?
Overigens had ik als puber een Miss Sixty
low rise jeans die zo laag was dat je je ondergoed zorgvuldig uit moest kiezen.
Haha dit is wel echt de meest impopulaire mening die ik gezien heb hier denk ik. Hoe kun je alle fietsers kut vinden? Ik heb het eerder andersom ook eigenlijk. Ik vind heel veel automobilisten irritant.
Gut hoe ging dat plaatje ook weer van a badass over here
Ik denk inderdaad niet zo snel aan om iemand om ver te rijden. Tering klootviool is eerder waar ik dan aan denk
Ben je een beter mens dan ik. Meest asociale weggebruiker, word vaker bijna aangereden door een fietser dan door een auto. Zebrapaden zijn een non-existent concept vaak. Dan denk ik echt wel eens, ik wou dat ik je van die fiets kon trappen of dat je verder ff lekker op je bek gaat.
Doe het uiteraard niet, is gewoon ff lekker frustratie in mān hoofd. Sterker nog, als iemand zou pleuren zou ik na die 2 seconden karmagevoel je ook gewoon helpen.
Edit: @esperanza lol had je post nog geeneens gelezen maar de eerste zin is wel treffend. Samen naar de hel.