Impopulaire meningen #5

seksidolen anno

ik moet wel lachen bij het feot dat zijn grote doorbraak met een kannibaal als partner was en hij er nu zelf eentje speelt in iets

3 likes

Enige leuke aan de film

Ik had dus als 10-jarige een flinke crush op Hugh Grant en ja, ik ben daar niet trots op🤪

6 likes

Deze aflevering van Damn Honey gaat ook over Love Actually: Aflevering 7 – The very special kerstspecial. Met MEROL en Titia Hoogendoorn – DAMN, HONEY Moest ik meteen aan denken nu het hier over die film gaat.

4 likes

Jude Law in ‘Alfie’ is echt mijn forever crush

Oh en in ‘The Talented Mr. Ripley’ :heart_eyes:

18 likes

Dit was precies wat ik de hele tijd dacht toen ik eergisteren die kerstfilm met Lindsay Lohan keek.

16 likes

Te traag. Ik viel in slaap

Wel echt een bevestiging niet meer naar SF/actiefilms te gaan in de bios, zo vaak al in slaap bij gevallen.

1 like

Ik was wel in de war, heb de oude film niet gezien maar wel boek 1 gelezen en dacht telkens: de film is al zo lang bezig maar er moet nog zooo veel gebeuren. En toen was het afgelopen en de film is dus bij lange na niet boek 1.

2 likes

Volgens mij doen ze boek 1 in drie films. Kan goed uitpakken, maar kan ook leiden tot The Hobbit :confounded:
Vond het eerste deel wel ok, heel mooi gemaakt, maar wel zonder hart, voelde niet echt alsof de makers het verhaal heel belangrijk vonden, meer dat het er allemaal vooral mooi uit moest zien. Maar het is geen Avatar, het verhaal is juist het belangrijkste… hoop dat dat bij deel twee wat meer naar voren gaat komen

2 likes

Hm ja. Ik heb de film in de bios gezien en was toen wel enthousiast maar ik herinner me het eigenlijk al niet zo goed meer. Dus erg diepe indruk heeft het niet gemaakt.

Ik vind low rise jeans oncomfortabel en eigenlijk ook nooit mooi.

21 likes

Hoe is dit een impopulaire mening?

Xoxo millennial

46 likes

gelijk duidelijk waarom je geen KipTikTok heet :crazy_face::crazy_face::crazy_face: op tiktok is dit echt een mega hype vooral onder meiden van begin 20 ongeveer. xx een hele late millennial die dus ook gen z kenmerken heeft

19 likes

Haha, oke impopulaire generatiemening dus

3 likes

Hardop gelachen.

6 likes

Ik vind eigenlijk de manier waarop de (blonde tiger) zusjes Boers praten helemaal niet zo vervelend. Vind het wel sjeu geven aan een verhaal om bepaalde woorden wat aan te dikken.

8 likes

Triest.

6 likes

Alles komt weer terug he,

Grtz Oma Fred

5 likes

Wie?

10 likes

Overigens had ik als puber een :dizzy: Miss Sixty :dizzy: low rise jeans die zo laag was dat je je ondergoed zorgvuldig uit moest kiezen.

32 likes

afbeelding

31 likes