Haha dit is wel echt de meest impopulaire mening die ik gezien heb hier denk ik. Hoe kun je alle fietsers kut vinden? Ik heb het eerder andersom ook eigenlijk. Ik vind heel veel automobilisten irritant.
Gut hoe ging dat plaatje ook weer van a badass over here
Ik denk inderdaad niet zo snel aan om iemand om ver te rijden. Tering klootviool is eerder waar ik dan aan denk
Ben je een beter mens dan ik. Meest asociale weggebruiker, word vaker bijna aangereden door een fietser dan door een auto. Zebrapaden zijn een non-existent concept vaak. Dan denk ik echt wel eens, ik wou dat ik je van die fiets kon trappen of dat je verder ff lekker op je bek gaat.
Doe het uiteraard niet, is gewoon ff lekker frustratie in m’n hoofd. Sterker nog, als iemand zou pleuren zou ik na die 2 seconden karmagevoel je ook gewoon helpen.
Edit: @esperanza lol had je post nog geeneens gelezen maar de eerste zin is wel treffend. Samen naar de hel.
Ik ben een fietser en ik haat andere fietsers
Alleen als je wordt aangereden door een auto ben je misschien wel bijna dood
En bij een fietser als je in een auto zit heb je misschien alleen het topje van je duim eraf
Ben wel erg gehecht aan dat topje. Wil het liefst gewoon helemaal niet aangereden worden, maar mss is dat ook teveel gevraagd. Plus gemiddelde elektrische fiets is wel meer dan een topje.
Boomer op speed pedelec > speed pedelec > boomer op elektrische fiets > elektrische fiets > elektrische stepjes > fiets > koter op stepje
Jij woont waarschijnlijk in een gehucht
Maar hoe dan? Fiets is dan toch veel praktischer
Ik vind het leuk om op mn verjaardag toegezongen te worden en een dessert met sterretjes enzo erin te krijgen
Dan snap ik ook wel dat je veel loopt en openbaar vervoer pakt. België is toch iets minder ingericht om te fietsen, dan Nederland. En openbaar vervoer in de stad in overvloed. Dat gemak heb je niet in de meeste kleine steden en dorpen.
Ga dat maar eens vertellen aan een vlaming in de stad hahaha
Haaientanden voor ze een rotonde op rijden zijn ook onzichtbaar voor fietsers. Ik haat fietsers ook echt. Egoïstische weggebruikers.
Hahaha ja maar zijn parkeerplekken dan altijd beschikbaar en gratis ofzo?
Nee en nee, maar dat stopt de modale vlaming niet, net zoals het ze niet stop om vijf dagen per week in hun salariswagen (staatssponsoring) van het platteland naar brussel te rijden om hun kantoorjob te gaan doen en dan te klagen dat de overheid de wegen niet onderhouden krijgt of een stad in of uit geraken alsof je even de zeven lagen van de hel persoonlijk moet doorkruisen eer je terug kan ademen.
Nou dit vooral ja, echt fietsers denken dat ze echt overal voorrang hebben. Niemand schijnt te weten dat je als fietser ook gewoon moet wachten voor een auto als de auto al op een rotonde zit en de fietser niet. M’n rij instructeur zei vroeger al dat fietsers criminelen waren en wat betreft regels opvolgen heeft hij gelijk haha
Waarom zou je. Je rijdt als fietser toch naast een auto op een rotonde. Je schiet er niet voor.
Een fietser rijd gewoon een rotonde op terwijl ik er al rijd en bijvoorbeeld wil afslaan. Ik moet dan remmen terwijl die fietser op mij had moeten wachten