Impopulaire meningen #5

Maar echt heel diep. Ongezond diep durf ik zelfs te zeggen.

2 likes

Fixed that for you

2 likes

Omdat ik nooit van mijn leven een rijbewijs kan halen :cry:
Love fietsen, maar niet altijd. En andere fietsers zijn kut. Vooral die high zijn

2 likes

Ik vind dat niet iedereen een rijbewijs hoeft te halen. Mijn vriend heeft een collega die al 6x gezakt is. Zelfs voor dat examen waar je extra tijd etc. krijgt. Nou meid, misschien moet jij je dan lekker niet op de weg begeven in een auto. Voor een ieders veiligheid. Want nee, niet iedereen leert het als je eenmaal je rijbewijs hebt. Dat zien we iedere dag toch.

93 likes

En zodra je bejaard bent een herexamen aub

7 likes

Oh ja, dat ook. Gelieve niet de snelweg op te rijden met 30 km per uur.

4 likes

Of iig langer dan 5 minuten zonder familielid/kennis met een arts praten

5 likes

Ik heb 2x staatsexamen gedaan. Dus na 7x keer examen pas mn rijbewijs. Onderhand al meer dan 10 jaar. Zonder ongelukken. Zal mij echt een worst wezen wat jij er van vindt. Ik kan lekker van a naar b. :grinning:

14 likes

En zelfs de mensen met rijbewijs overschatten zich vaak veel te veel. Te veel mensen die denken dat ze heus wel eventjes snel een appje kunnen sturen in de auto. Nou nee dat kan niet. Ik zie te vaak mensen onnodig remmen, ineens de andere baan in rijden, of veel te laat stoppen. En dan rijd je voorbij en zitten ze lekker met hun telefoon te spelen. En dan zit ik niet eens dagelijks in de auto.

En sowieso te veel ā€˜coole’ mannen in mijn stad die lekker 80 rijden waar het 30 of 50 is, met een ballon in hun mond rijden of echt totaal niet opletten wie voorrang heeft.

Ik vind fietsers ook irritant hoor (die hebben nooit van voorrang van rechts gehoord) maar automobilisten zijn wel een stukje dodelijker als het mis gaat.

22 likes

Oe ja, vooral degene die aan het fietsen zijn en er dan op het zebrapad van hun fiets af springen om over te steken, voor je neus door. Schrik me altijd een ongeluk.

3 likes

Ik vind kikkers & muizen vieslekker.

18 likes

Er is ook een biechttopic…

9 likes

Ojee kikkers&muizen, een splijtzwam in de maatschappij

3 likes

@Lula
Ik heb zelf ook best vaak over mijn rijbewijs gedaan, was geen natuurtalent chauffeur maar daardoor nu wel (misschien juist daarom?) super alert en voorzichtig in de auto. Zou er niet aan durven denken tijdens het rijden mijn telefoon te pakken ofzo. Ik vind veel ā€˜zelfverzekerde’ automobilisten juist heel asociaal rijden, veel te hard, idd met gebruik van de telefoon, niet stoppen voor voetgangers op een zebrapad, gelijk eromheen als er ergens een mini opstopping is etc. Wmb veel gevaarlijker (al verschilt het natuurlijk wel waarom je niet slaagt…)

13 likes

:raising_hand_woman:t3: en combi met zwangerschaps hormonen helpt ook niet echt

3 likes

Ik ben aan het bedenken hoe zwangerschapshormonen invloed hebben op auto rijden :thinking:

3 likes

Ik dacht dat ik jong dement werd maar toen bleek ik zwanger te zijn

13 likes

Haha ik word echt nog sneller woest om mensen die me irriteren op de weg :joy: pas reed ik achter iemand die 50 reed op een 60 km weg, maar het toppunt was dat hij in de remmen ging bij elke tegemoet komende auto. Ik ben dan echt niet zo leuk meer. :grimacing: Kon me net inhouden ā€˜m in te halen. Toen ik niet zwanger was, was ik gewoon iets milder in het verkeer.

7 likes

Facking gevaarlijk.

55 likes

Oh dat is juist mn favoriet en ik heb echt hele goede reflexen daardoor

5 likes