Impopulaire meningen #5

Ik herken dit en vind het echt mijn allerslechtste eigenschap. Maar ik kan het ook niet loslaten, hoe vaak ik mezelf ook vertel dat ik dat moet doen

5 likes

dan ga ik express trager rijden

42 likes

Heb je een bmw of een audi?

13 likes

Haha van die (onnodig) opgefokten ga ik juist heeerlijk in de weg zitten. genietennnn :two_hearts:

40 likes

ik doe het allebei haha nog erger. enerzijds ben ik fucking opgefokt en anderzijds ga ik mensen stangen die opgefokt doen. toen ik 30 werd hadden mijn vrienden een rap over me geschreven waarin ze dit benoemden lol (dat en pokemon)

18 likes

Ik rij veilig en braaf, maar vloek alles bij elkaar :tipping_hand_woman:t3:

8 likes

Ik ga altijd etreem langaam aan de kant bij dat soort volk.

4 likes

Besproeien jullie mensen ook wel eens met ruitenwisser vloeistof

33 likes

Ja.

Ik zat laatst woeste gebaren te maken naar een dikke auto die mij super lijp afsneed op de afrit, twee van die petjes terug gebaren, maar toen die auto daarna de hele weg naar mijn supermarkt voor me bleef rijden en ook de parkeerplaats van de supermarkt opreed scheet ik zeven kleuren stront hahaha, ben echt een pussy.

5 likes

Ik ben laatst staande gehouden wegens oa onnodig links rijden en te hard rijden 🫣 dus probeer me in te houden maar mijn god wat is het saai met 100 op rechterbaan :yawning_face:

8 likes

Ehhh ik wist dit inderdaad niet :nerd_face::grimacing: Al ben ik verder heel braaf en afwachtend haha, fietsers denken wel dat auto’s ze ook maar gewoon zien pfft. En nooit stoppen voor een zebrapad ook :weary:

1 like

Ik ga dan rijden alsof ik een volle pan soep zonder deksel op de achterbank heb staan :joy:

4 likes

Lijkt me eerder impopulair gedrag dan een impopulaire mening.

6 likes

Haha ja dat was wel duidelijk uit de reacties. Ik moet altijd wel lachen om dat soort types, je zit jezelf meer in de weg dan mij hoor. Kracht en wijsheid

10 likes

Ja, de stress die het ze oplevert lijkt me uiteindelijk meer kosten dan die paar tellen minder reistijd. Je zal er maar trots op zijn.

4 likes

Toch geen stoïcijn?

haha oh ik rijd dus echt als een bejaarde, lekker met 80 achter een vrachtwagen hangen heerlijk. Vooral als ik uit mn werk kom want dan staat het eten al klaar als ik thuis kom

22 likes

Ik vind pokemon stom. Die poppetjes hebben ook te vage namen.

19 likes

Pokémon is gebaseerd op hanengevechten. Ik bedoel je hebt dan een elektrische rat en wat doe je ermee? Dat beest laten vechten met een vis. Volkomen logisch.

4 likes

Maar wel beter dat dan je behoefte om dieren te laten vechten uitoefenen op echte hanen of andere dieren.

3 likes