Impopulaire meningen #5

En daadwerkelijk kinderen van 10 jaar het huis uit te trappen

5 likes

Prima toch? Ik ben ook een vrij opgefokte rijder. Bij mij komen de irritaties meer van mensen die op de linkerbanen niet door willen rijden (terwijl het wel kan). In de file rij ik sowieso het liefst rechts, ivm andere opgefokte mensen die hun auto uit het niets steeds van links naar rechts gooien op de banen ernaast. Op mijn traject is dit vaak ook nog sneller omdat iedereen dan links wil rijden.

4 likes

Herkenbaar.
Plus ik luister af en toe klassieke muziek in de auto maakt me ook veel rustiger merk ik dan hiphop of dance muziek ofzo!

5 likes

https://www.ad.nl/utrecht/keiharde-dreun-bezorgt-bewoners-catharijnesingel-schrik-van-hun-leven-in-volle-vaart-ramt-auto-hun-huis~a8d341f5/

6 likes

als ik naar mijn wek rij is het een route met veel stoplichten en dat is iedere keer genieten, uiteindelijk rijden we ook op dezelfde moment de stad maar heb ik een stuk zuiniger gereden

7 likes

Muziek maakt idd uit! Boodschappen doen met hardstyle aan vond ik ook niet zo succesvol met al die slome irritante mensen.

4 likes

Ik vind The Muppets echt super kut.

25 likes

Ik ook, smerige poppen. Vind met name Kermit echt misselijkmakend. Bah

5 likes

Omg ik was even bang dat dit bij het lieve stel uit House for sale was maar die heten anders

1 like

Ik ben geen fan van de oude shows en de moderne specials, maar ik vind bepaalde films wel leuk. Ik vind vooral de manier hoe de mensen achter de schermen/poppen acteren wel heel bewonderenswaardig. Je zou het maar kunnen.
Christmas Carol vind ik juist zo goed doordat Michael Cain (of hoe je het ook schrijft) erop stond dat hij niet erkende dat het Muppets waren waarmee hij acteerde. Dat geeft die film net iets bijzonders

@MadameMignon oh jee, is hij gecanceld? Had hij last van demonen?

4 likes

Oh wow hoe vaak ik zo’n fossiel tegenkom op de weg die dan met 60 voor me gaat invoegen op een weg waar je na 19:00 120 km per uur mag rijden. Ik snap dat niet iedereen zijn/haar auto zo vlot optrekt als die van mij (ik heb enorm geluk met een vriend die me gewoon een heel mooi ā€˜boodschappenautootje’ heeft gegeven) want heb zelf ook in een peogeot 107 jarenlang met enorm veel plezier gereden maar het zijn echt altijd die fossielen die zo veel gevaar veroorzaken voor alle automobilisten om zich heen. Rant uit.

3 likes

Ja maar dan rij je gewoon lekker op je gemak rechts en daar is niks mis mee want je hindert niemand want je rijdt voor die baan met de snelheid van het verkeer mee

3 likes

Voor mij is dit de impopulaire mening.

69 likes

Okee, misschien had in mijn reactie wel wat nuance gemogen. Ik maak het gewoon vaak mee dus dat is gewoon gebaseerd op persoonlijke ervaring en ik ben me er bewust van dat het feitelijk niet waar is. En ja ouderen fossielen is ook niet zo netjes, het was gewoon een impulsieve reactie en ik gebruik dat woord gewoon vaak voor 65+ers die niet kunnen autorijden in mn hoofd of als ik alleen zit in de auto maar ik zou never nooit iemand zo noemen maar dat betekent inderdaad niet dat ik dat ook zo moet benoemen in mn reactie

3 likes

Hoe bedoel je dat precies? Want heel eerlijk gezegd zie ik hier niet echt een mening in, gewoon een gebeurtenis. Dat ik geluk heb met een vriend die een relatief luxere auto voor me heeft gekocht? Ik ben oprecht gewoon benieuwd.

3 likes

Denk dat het erom gaat dat je het een boodschappen autootje noemt. Daar doe je jezelf als vrouw behoorlijk tekort mee

30 likes

Oh ja ik zie het totaal niet zo eerlijk gezegd, hij heeft die auto voor me gekocht omdat ik 100% arbeidsongeschiktheid ben verklaard en dus mn mooie leaseauto (mn droomauto) moest inleveren en ik een hele sportieve en vlotte rijstijl heb en ik van sportieve auto’s hou. Dus deze auto is nu gewoon echt alleen voor mijn dagelijkse dingen en boodschappen.

7 likes

Dat is echt super lief van hem!! En in jouw geval is het dan misschien letterlijk een boodschappen auto maar toch klinkt het vaak nogal kleinerend of tja ik weet niet. ā€˜Autootje’ is ook onnodig kleinerend vind ik, doet mij een beetje denken aan dat vrouwen altijd hun ā€˜eigen bedrijfJE’ hebben ipv gewoon ā€˜bedrijf’ of ā€˜onderneming’.

18 likes

Nee joh niks mis met een

ā€œ((…::;;sportief pookje;;::…))ā€

image

30 likes

Hahahaha ik ga hier echt stuk om

64 likes