maar heel weinig ‘ergens’ is een licht ontvlambaar en makkelijk te verkrijgen explosief
Nouja wat weten kinderen over de gevaren? Vallen ook veel onschuldige slachtoffers die slechts passant waren.
Bedoel natuurlijk niet dat kinderen rabddebielen zijn maar volwassenen die er onveilig mee omgaan en zo ook andere mensen in gevaar brengen
Dat is ook zo. En daarom maak je een afweging of het risico in verhouding staat. En vuurwerk vinden we blijkbaar zo leuk dat we het waard vinden dat er jaarlijks mensen ernstig verwond raken of zelfs overlijden. Blijft een wonderlijke keus.
Tja, zit in het juiste topic dus
Ja en het is niet dat sinds dat het illegale vuurwerk dr is er ineens nu pas ongelukken gebeuren haha. Plus mensen gebruiken het tijdens het rellen, om mensen te treiteten, om dingen op te blazen.
Een gros van de mensen kan dr niet normaal mee omgaan dus van mij mag t weg.
Tuurlijk vind ik het op oud en nieuw om 12 uur leuk maar dat zou net zo leuk zijn met een georganiseerde show.
Kunnen we niet gewoon alle Nederlandse tradities afschaffen?
Vooral die!
Oh ik word toch zo akressief als iemand zegt ik zorg voor t toetje en komt dan met dat…
Vooral met kerst iedereen helemaal zn best gedaan voor lekker eten en dan komt dit gedrocht ineens.
Ik vind er ook echt niks aan, als kind al niet. Echt super saai ijs.
Jaa en je kan die chocolade er niet lekker uithalen.
Chocola = top.
Chocola in vanille-ijs = saai en overrated.
Vind dat echt een hele matige combinatie. Vind caramel of iets fruitigs veel lekkerder bij vanille-ijs, maar eigenlijk vind ik vanille ook maar een super saaie smaak.
Hahahah dit doet me denken aan m’n schoonmoeder die echt perse het voorgerecht wilde verzorgen voor het kerstdiner. Kregen we allemaal zo’n pakje carpaccio uit de supermarkt nog in de verpakking voor onze neus geplempt.
Ja deze is echt vieslekker met dat zoete biscuitje er zo in
Haha grappig krijg tien minuten geleden dit berichtje
en ijstaart als toetje, vreselijk vind ik die dingen
als antwoord op de vraag wat diegene eet net kerst
Haha nee love vienetta! Ik zal het nooit noemen als een goed toetje of lekker ijs, maar koop het nog wel eens uit nostalgie ofzo.
En het is chocolade, vet en suiker… what not to like
Liever Viennetta met kerst dan goourmetten
Dat vind ik echt een van de meeste verschrikkelijke dingen/tradities rondom feestdagen (en ik woon dus met een iemand samen die het fantatisch vindt, dus ik kom er niet altijd onderuit)
Ugh mijn schoonfamilie ook