Impopulaire meningen #5

Rapalje

2 likes

Ik keek Vera haar verhuisvideo’s en ik vind haar film-skills bijna net zo slecht als die van Mascha. Ze filmen beide vanuit POV wanneer ze dingen laten zien maar vaak is het shaky en bewegen ze te snel. Ook is het vaak te close up gefilmd dat je geen overzicht hebt.

2 likes

Ik keek laatst per ongeluk (nee okƩ bewust) Vet Gezellig en naast alle kritiek is het wel echt goed gedaan allemaal, beelden en geluid zijn altijd professioneel.

Dan denk ik hoezo kunnen die andere Nederlandse oudbloggers dat niet ook?

23 likes

Ik ook en ik vind het vuurwerkverbod echt jammer en betuttelend.

1 like

Toch schrik ik er elk jaar van hoeveel slachtoffers er vallen nu weer een jongen van 9 overleden vreselijk :cry:

Edit: zwaargewond sorry verkeerd onthouden

4 likes

Ja snap ik wel, dat is natuurlijk vreselijk. Het is wel zo dat je altijd en overal randdebielen hebt die ergens niet mee om kunnen gaan

1 like

maar heel weinig ā€˜ergens’ is een licht ontvlambaar en makkelijk te verkrijgen explosief

16 likes

Nouja wat weten kinderen over de gevaren? Vallen ook veel onschuldige slachtoffers die slechts passant waren.

14 likes

Bedoel natuurlijk niet dat kinderen rabddebielen zijn maar volwassenen die er onveilig mee omgaan en zo ook andere mensen in gevaar brengen

3 likes

Dat is ook zo. En daarom maak je een afweging of het risico in verhouding staat. En vuurwerk vinden we blijkbaar zo leuk dat we het waard vinden dat er jaarlijks mensen ernstig verwond raken of zelfs overlijden. Blijft een wonderlijke keus.

32 likes

Tja, zit in het juiste topic dus

6 likes

Ja en het is niet dat sinds dat het illegale vuurwerk dr is er ineens nu pas ongelukken gebeuren haha. Plus mensen gebruiken het tijdens het rellen, om mensen te treiteten, om dingen op te blazen.
Een gros van de mensen kan dr niet normaal mee omgaan dus van mij mag t weg.

Tuurlijk vind ik het op oud en nieuw om 12 uur leuk maar dat zou net zo leuk zijn met een georganiseerde show.

26 likes

Kunnen we niet gewoon alle Nederlandse tradities afschaffen?

6 likes

Inclusief deze?

23 likes

Vooral die!

5 likes

Oh ik word toch zo akressief als iemand zegt ik zorg voor t toetje en komt dan met dat…
Vooral met kerst iedereen helemaal zn best gedaan voor lekker eten en dan komt dit gedrocht ineens.

18 likes

Ik vind er ook echt niks aan, als kind al niet. Echt super saai ijs.

9 likes

Jaa en je kan die chocolade er niet lekker uithalen.

6 likes

Chocola = top.
Chocola in vanille-ijs = saai en overrated.
Vind dat echt een hele matige combinatie. Vind caramel of iets fruitigs veel lekkerder bij vanille-ijs, maar eigenlijk vind ik vanille ook maar een super saaie smaak.

5 likes

Hahahah dit doet me denken aan m’n schoonmoeder die echt perse het voorgerecht wilde verzorgen voor het kerstdiner. Kregen we allemaal zo’n pakje carpaccio uit de supermarkt nog in de verpakking voor onze neus geplempt. :laughing:

12 likes