Impopulaire meningen #5

Waarschijnlijk hoort dit dan ook in dit topic, maar ik vind deze echt fantastisch:

33 likes

Ja deze is echt vieslekker met dat zoete biscuitje er zo in :yum::yum:

8 likes

Haha grappig krijg tien minuten geleden dit berichtje

en ijstaart als toetje, vreselijk vind ik die dingen :stuck_out_tongue:

als antwoord op de vraag wat diegene eet net kerst :rofl:

1 like

Haha nee love vienetta! Ik zal het nooit noemen als een goed toetje of lekker ijs, maar koop het nog wel eens uit nostalgie ofzo.
En het is chocolade, vet en suiker… what not to like :woman_shrugging:

8 likes

Liever Viennetta met kerst dan goourmetten

Dat vind ik echt een van de meeste verschrikkelijke dingen/tradities rondom feestdagen (en ik woon dus met een iemand samen die het fantatisch vindt, dus ik kom er niet altijd onderuit)

8 likes

Ugh mijn schoonfamilie ook :weary:

1 like

Haha wij deden en doen dit nooit dus als ik het eens in de 5 jaar doe vind ik het wel leuk, maar dan wel met beetje leuke dingen en niet alleen vies vlees (wat ik sowieso niet eet), maar kleine pannenkoekjes en omelet ofzo prima.

Ja sowieso halen wij dan ook wel goed vlees en vis en ook nog allerlei dingen erbij enzo, maar dan nog. Ik vind het echt verschrikkelijk, dat gekloot met die kleine pannetjes voor 2 happen eten en wat een eeuwigheid duurt voor het gaar is en de stank daarna in huis. Mij doe je er geen plezier mee, haha.

6 likes

Dit schijnt heel chill te zijn!
Ik heb wel zin om te gourmetten met kerst hoor :sweat_smile:

6 likes

Ik vind het ook leuk en dan standaard met vienetta ijs als toetje.

5 likes

Wat is dit? Corona proof gourmetten?

4 likes

Never forget dat ik met kerst ergens was uitgenodigd voor gourmetten. Er was een afgeprijsde gourmet box en wat sausjes ( voor 3 volwassenen en 2 kids) en als toetje was er een rakketje. Dat was het. Merry xmas.

Als er genoeg variatie is vind ik gourmetten helemaal het. Ik wil ook een keer hotpotten.

17 likes

Hotpotten is echt duizend maal superieur aan gourmetten. Alsnog doe ik liever wat anders, maar als het moet dan weet ik t wel.

18 likes

Oh ik vind Hotpot echt geweldig. Ik heb er zelf voor gekozen om dat te gaan doen op mijn verjaardag hahaha (wel bij Hot&Hot trouwens, niet thuis, mocht dat schelen)

2 likes

Ja dat vind ik ook wel heel anders, kan echt gezellig zijn. Vooral als het goed kwaliteit eten is (dus ook groentes etc). Al heb ik nog steeds liever gewoon eten dat ik niet nog zelf moet garen haha

1 like

Love gourmetten. Jammer dat het huis zo gaat stinken en ik me altijd ziek eet, anders zou ik het zeker wel elke maand willen doen.

9 likes

Ja, deze hebben mn ouders al jaren en het werkt ideaal!

3 likes

Bij mijn ouders is gourmetten iets wat wij alleen in de zomer buiten doen (ivm de stank etc) Dus ik vind het altijd wel leuk om rond de kerstdagen met vriendinnen te gourmetten.
Meestal organiseert 1 vriendin het en die is gelukkig ook super goed in lekkere vega en vis gourmet hapjes zodat ik niet alleen op een droog stukje brood zit te kauwen.

Wij fonduën altijd bij mijn schoonouders met kerst. Daarna ruik je pas écht alsof je als baby in een ketel met Diamant bent gevallen. Ik heb daar wel de delicatesse stukje pikanto uit de fondue leren eten en ik kan het iedereen aanraden.

11 likes

Jammer
Mocht iemand een goed alternatief hebben voor Corona proof gourmetten, slide in mijn dms!

3 likes