mijn hart heeft hij nog niet gewonnen!
karamel zeezout dingen zijn echt de ranzigste dingen die er bestaan, zo goor
Ja toevallig heb ik mij dit ook laten vertellen vandaag en ronaldo schijnt juist een ontzettend aardige vent te zijn. Het beeld wat ik van die 2 had was precies andersom. Ronaldo een arrogante lul en messi een normale boy next door achtige vent.
Nou ik heb Zlatans biografie gelezen en die zei dat Messi een verlegen klein schooljongetje zonder mening is.
Amen to this. Ik kreeg van m’n werk een reep Tony’s, die aan de buitenkant rood was, top want dat zou melk zijn. Maar er zat een ander printje op, dus ik keek ff goed, is het caramel zeezout Vind vooral die van Tony’s echt smerig want die is zó zout
Ja maar vergeleken met Zlatan is volgens mij iedereen dat en toen Zlatan ooit bij barca speelde is ook al lang geleden natuurlijk. Wie weet is het in de tussentijd veranderd.
Bedoel je dat boek met die gele kaft? Die heb ik ook nog liggen, maar volgens mij nog steeds niet uit. Misschien toch eens gaan lezen.
Hahaha ja love Zlatan
Ja echt geen idee? Was echt 10 jaar geleden ofzo? Was bij m’n broer logeren en dat was het enige boek dat hij bezat/bezit haha.
Een mannelijke diva is een divo?
Nee een hustla toch?
“Diva is a female version of a hustla”
Mijn collega die opeens mening had over ‘Tadik’
Maar ook zat mannen die er verstand van denken te hebben praten gewoon studio sport van de vorige avond na. Toen ik net ging werken ging elk lunchgesprek over voetbal, en omdat ik ook eens mee wilde doen ging ik de samenvattingen kijken. Viel me echt op!
Ik heb die van Tony’s één keer gehad (nouja zo’n klein stukje) en vond dat toen helemaal niet zout en echt tegenvallen. Misschien had ik net een verkeerd stuk Daardoor snap ik de hype ook niet want van mij mocht het dus zouter
ik zou stante pede ontslag nemen als mijn me dat zou flikken
Nou Ronaldo heeft een vrouw aangerand, dussss vind hem qua klootzak gehalte wel een ander kaliber dan Messi.
Ja precies die kan ik echt niet kiezen boven die saaie dwerg.
Ik heb even een aantekening gemaakt dat ik dit verder uitzoek.
Ik kan ronaldo ook niet lis zien van dat vage lelijke standbeeld (of was het een tekening) van hem
Ik ben denk ik meer dan chagrijnig erover. Heb niks van het voetballen zelf gevolgd, maar damn. Echt weer typisch hoeveel racisme er weer naar boven komt bij zulke overwinningen (of verliezen).
Ook bij de Argentijnen dus, bij de spelers en bij de fans, al die beelden die je nu ziet over mbappe en liedjes over het Franse elftal. Wat een walgelijke mensen.
Net zoals die Deense presentator (maarja, What’s new aan racisme in Denemarken) die op tv in the open de vergelijking maakt met Marokkanen en apen.
Walgelijk allemaal.
Haat aan babyshowers en vrijgezellenfeesten.
Same. Mij niet vragen of voor mij organiseren, ik kom niet