Impopulaire meningen #5

Gourmetten via Zoom

7 likes

Wat maakt ze dan zoal? Ik mis naast halloumi nog lekkere vega dingen

1 like

Ik heb nu al zin in pizzaretten 2e kerstdag hoor.

17 likes

Ja echt tatta hier, maar pizzarette is echt mijn fave.

1 like

Zo uit mijn hoofd Verschillende soorten groentes om te grillen, aardappeltjes in blokjes, geschaafde aardappeltjes, gekruide aardappeltjes, geklutst ei om omelet te maken, beslag van groenten om groenten pannekoekjes te maken en dan ook vaak nog een salade of zo er bij.

Ik eet wel vis dus meestal dan ook nog garnalen, zalm en zo er nog bij.

5 likes

Naast wat er al gezegd is zijn tomaat-mozzarella spiesjes lekker met gourmetten. En ik had de laaatste keer diepvries dumplings gehaald en dat werkte prima op de gourmet

5 likes

Waarom moet alles in nederland op een spies. Bbq dingen , traktaties , caprese salades , moeders.

48 likes

Ja die was erop gevallen toch :joy:

11 likes

Ik maak vaak de aubergine van deze site als ik moet gourmetten Vegetarisch gourmetten lekker? Echt wel! - Little Spoon!

5 likes

Ja het is gebeurd.

37 likes

Ik vind mensen die ‘mij nie belle’ zeggen direct stommer na die uitspraak.

27 likes

Alleen als ze vragen wanneer je een vriend krijgt, of ze binnenkort oma wordt en vraagt wanneer je een echte baan gaat zoeken.

Vervelende ooms mogen altijd op een spies!

5 likes

Boven de 30 vind ik dit echt ‘maar ik ben nog jong en hip’ overkomen :joy:

3 likes

Ik vind het leuk dat Argentinië wereldkampioen is geworden.

14 likes

En ik vind het nog leuker hoe veel mensen (Real Madrid fans, Nederlanders, Portugal Fans onder andere) er heel slecht op gaan.

Geeft me echt die holiday joys

7 likes

Kan iemand mij uitleggen waarom iedereen en zijn moeder chagerijnig is over de winst van Argentinië?

5 likes

Omdat Messi hands maakte tegenover Nederland en tegen wout weghorst zei “wat kijk je, sukkel”.

Dat is het, letterlijk. Hij heeft niemand geNigeldeJongt ofzo.

13 likes

Net als “goed verhaal, lekker kort” echt zo’n onaardig iets om te zeggen als iemand iets vertelt

8 likes

afbeelding

3 likes

Een loser die alles gewonnen heeft wat er te winnen valt. :joy::joy:

Contradictio in terminis

5 likes