Impopulaire meningen #5

:billed_cap:

Hij is eigenlijk vooral echt doodsaai, dat sukkel is letterlijk het ergste wat ie in 20 jaar carrière heeft gezegd. Hij heeft nooit gedoe met de media of tegenstanders, behalve dan de game tegen Nederland. Hij is na die wedstrijd ook veel populairder geworden in Argentinië omdat ie eindelijk een beetje een persoonlijkheid toonde ipv dat stille saaie.

Lopen genoeg honden in dat team (de Paul, parades, martinez de keep) maar hij is eigenlijk altijd gewoon stil en rustig. Ben geen fan (want ik hou van Zlatan type personen), maar Nederlanders die nooit La Liga keken denken nu ineens dat Messi altijd arrogant en vervelend was terwijl dat echt niet zo is. Snap die overtrokken haatreacties van veel mensen dan ook totaal niet.

8 likes

Ik houd gewoon niet van mensen met een zeurderig hoofd en een zwakke kin (zelfs door die baard heen). Verder denk ik niet dat hij zich erg stoort aan mijn mening.

20 likes

Ja snap ik ook hoor. Maar diva is gewoon niet het juiste woord.

Hij zat net niet in mijn wk selectie van de lelijkste voetballers die ik heb zien spelen, maar het was close. Di Maria is de aanvoerder van mijn lelijke mannen selectie trouwens.

Die heeft pas een kop waar je niet van kan houden.

6 likes

Tja het grote nadeel van interland voetbal; mensen die er geen verstand van hebben, vinden er opeens wel iets van

8 likes

Op het forum denk ik niet impopulair maar ik begin zo langzamerhand schijt ziek te worden van het hele ‘niemand mag met kerst alleen zijn’ gedoe.
Ik wil heel heel graag met kerst alleen zijn dit jaar, vooral omdat het in een weekend valt dus ik het al druk genoeg vind, maar ik ben bang dat ik me op de avond zelf uit eindelijk toch rot ga voelen omdat iedereen zo gefocust is op wat je gaat doen, wat je hebt gedaan en er zelfs reclames gaan over dat niemand de dagen alleen mag doorbrengen.
Terwijl, als ik zo het forum lees, zijn er heel veel mensen die liever alleen met een filmpje op de bank zouden zitten dan naar familie ed te moeten.

Als mensen echt eenzaam zijn dan is dat natuurlijk echt mega naar overigens, niet alleen met kerst maar snap wel dat het dan extra pijnlijk kan zijn.

67 likes

Ja lekker juist als dat precies is wat je wilt. Heb genoeg kerst en oud en nieuw all by myself doorgebracht en het was elke keer weer genieten, kon er dan ook echt naar uitkijken.

8 likes

mijn hart heeft hij nog niet gewonnen!

2 likes

karamel zeezout dingen zijn echt de ranzigste dingen die er bestaan, zo goor

28 likes

Ja toevallig heb ik mij dit ook laten vertellen vandaag en ronaldo schijnt juist een ontzettend aardige vent te zijn. Het beeld wat ik van die 2 had was precies andersom. Ronaldo een arrogante lul en messi een normale boy next door achtige vent.

4 likes

Nou ik heb Zlatans biografie gelezen :joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy: en die zei dat Messi een verlegen klein schooljongetje zonder mening is.

4 likes

Amen to this. Ik kreeg van m’n werk een reep Tony’s, die aan de buitenkant rood was, top want dat zou melk zijn. Maar er zat een ander printje op, dus ik keek ff goed, is het caramel zeezout :confounded: Vind vooral die van Tony’s echt smerig want die is zó zout :nauseated_face:

2 likes

Ja maar vergeleken met Zlatan is volgens mij iedereen dat :joy: en toen Zlatan ooit bij barca speelde is ook al lang geleden natuurlijk. Wie weet is het in de tussentijd veranderd.
Bedoel je dat boek met die gele kaft? Die heb ik ook nog liggen, maar volgens mij nog steeds niet uit. Misschien toch eens gaan lezen.

6 likes

Hahah dan noem je ook iemand. Ook Zlatan:

image

17 likes

Hahaha ja love Zlatan

Ja echt geen idee? Was echt 10 jaar geleden ofzo? Was bij m’n broer logeren en dat was het enige boek dat hij bezat/bezit haha.

8 likes

Een mannelijke diva is een divo?

3 likes

Nee een hustla toch?

“Diva is a female version of a hustla”

9 likes

Mijn collega die opeens mening had over ‘Tadik’ :sob:

7 likes

Maar ook zat mannen die er verstand van denken te hebben praten gewoon studio sport van de vorige avond na. Toen ik net ging werken ging elk lunchgesprek over voetbal, en omdat ik ook eens mee wilde doen ging ik de samenvattingen kijken. Viel me echt op!

6 likes

Ik heb die van Tony’s één keer gehad (nouja zo’n klein stukje) en vond dat toen helemaal niet zout en echt tegenvallen. Misschien had ik net een verkeerd stuk :smiley: Daardoor snap ik de hype ook niet want van mij mocht het dus zouter

Caramel zeezout is in oranje wikkel :v: maar soms doen bedrijven van die gepersonaliseerde wikkels erom heen, en heel vaak is het dan zeezout caramel. Dat is mijn lievelingssmaak dus I don’t mind haha

1 like