ik zou stante pede ontslag nemen als mijn me dat zou flikken
Nou Ronaldo heeft een vrouw aangerand, dussss vind hem qua klootzak gehalte wel een ander kaliber dan Messi.
Ja precies die kan ik echt niet kiezen boven die saaie dwerg.
Ik heb even een aantekening gemaakt dat ik dit verder uitzoek.
Ik kan ronaldo ook niet lis zien van dat vage lelijke standbeeld (of was het een tekening) van hem
Ik ben denk ik meer dan chagrijnig erover. Heb niks van het voetballen zelf gevolgd, maar damn. Echt weer typisch hoeveel racisme er weer naar boven komt bij zulke overwinningen (of verliezen).
Ook bij de Argentijnen dus, bij de spelers en bij de fans, al die beelden die je nu ziet over mbappe en liedjes over het Franse elftal. Wat een walgelijke mensen.
Net zoals die Deense presentator (maarja, Whatâs new aan racisme in Denemarken) die op tv in the open de vergelijking maakt met Marokkanen en apen.
Walgelijk allemaal.
Haat aan babyshowers en vrijgezellenfeesten.
Same. Mij niet vragen of voor mij organiseren, ik kom niet
Boze emoji ging per ongeluk krijg het ook niet weg
Volgens mij haat iedereen dit, ik in ieder geval wel
Maar hoezo geeft âiedereenâ dan dit soort feesten?
Benieuwd of de mensen die deze feesten kut vinden Ă©n getrouwd zijn/kind hebben niet zoân bijbehorend feest hebben gehad.
Ja ik vind die kosten nog het ergste van dat alles. Wil prima komen opdraven om taart te eten en spelletjes te doen of met een piemelhaarband in de kroeg te dansen maar als dat alles bij elkaar klauwen met geld kost haak ik ook af.
Ja geen idee eigenlijk. Ik heb een kind en geen babyshower gehad (iemand wilde het organiseren en ik heb gezegd dat het niet hoefde voor mij).
Babyshowers komen in mijn omgeving sowieso weinig voor, gelukkig. Vrijgezellenfeesten wel, terwijl volgens mij bijna iedereen ze kut vindt, dus hoe dat nou kan snap ik ook niet echt. Toch maar organiseren omdat het hoort ofzo?
Dit vraagt om een poll!
Heb jij een babyshower en/of vrijgezellen gehad? Uiteraard alleen antwoorden als je een baby hebt en getrouwd bent haaha
- Vrijgezellenfeest in eigen land
- Vrijgezellenfeest in buitenland
- Babyshower
- Zowel vrijgezellen als babyshower
- Niks van dit
0 stemmers
De gasten vinden het sowieso kut. Maar misschien dat veel mensen als het puntje bij paaltje komt het toch wel leuk vinden als er een vrijgezellenfeest voor ze georganiseerd wordt? Ik zou het ook absoluut niet willen hoor, net als de babyshower. Walgelijk. Doen âomdat het hoortâ klinkt wel als het overgrote laffe deel van de wereld jaâŠ
Why? Alle opties zijn er toch? Of voor de mensen die zowel een vrijgezellen binnenlands als buitenlands hebben gehad?
Nee dat weiger ik haha
Ja kreeg weer een app van een vriendin die al op nummer 10 zit en er heeeeelemaal gek van wordt. Zelf ook niet zoân last van gelukkig.
Ik heb gelukkig maar een vriendin die aan baby en trouw shit doet. Maar zelfs daar heb ik geen zin in.