Ja ik kan dat wel.
Maar vind het interessant om te weten waarom de bruid of moeder in spe zoiets ongemakkelijk wenst te organiseren.
Als die vriendin echt per se zoān feest wil (voor de bevestiging of lijst afvinken) en een (goede) vriendin zegt Nee. Wat denk je dat er dan gebeurt? Niet wat jij zou doen maar het overgrote simpele deel van NL. Grote kans dat ze geĆÆrriteerd is of boos. Conflict vermijden en elders erover klagen is wel het makkelijkst.
Dit inderdaad, goed gedaan! Als mensen het zo stom vinden om mee te doen aan een babyshower of vrijgezellenfeest, dan gaan ze toch niet? Ik denk dat mijn vriendinnen niet zouden willen dat ik iets tegen mijn zin in doe (gelukkig).
Als iemand ooit een vrijgezellenfeest voor mij zou organiseren met zoān puberaal, tenenkrommend piemel-thema ga ik naar huis en verbreek ik oprecht het contact.
Ik had een vrijgezellenfeest, met een groep van 10! Boudoir dansen workshop en daarna bij iemand thuis bbqen en cocktails. Het was geweldig!!!
En had ook een babyshower maar daar had ik ook de vraag gekregen of ik dat wilde. Heb toen ja gezegd maar wel alleen met mān zus en beste vriendinnen.
Vooral vrijgezellenfeest was echt geweldig en 1 van mān leukste herinneringen. Er is ook een vlog van .
Ik ben er niet eens bij aanwezig (duh) maar ik heb mān broers vrijgezellenfeest grotendeels gepland omdat ik het gewoon echt leuk vind om dingen te organiseren en uitzoeken. Kreeg van zān getuige een paar eisen en een uurtje later had ik een dagprogramma gemaakt op een random locatie. Vond ik echt leuk omdat ik m ook gewoon supergoed ken en weet wat ie wel of niet leuk vindt, dus geen cringe jeroenparty of zulke dingen.
Moet wel zeggen dat ik minder zin heb in het vrijgezellenfeest van zān aanstaande waar ik wel heen ga, omdat ik vermoed dat sommige van haar vriendinnen echt brugertruttig zijn en cringy dingen willen doen. Maar goed, open vizier houden
Nee hoor er komen vrouwen! Alleen niet zān zus
Maar als je man en gay bent mag je wel met de vrouwen meedoen
Omdat zij al meer dan 10 jaar een van mn beste vriendinnen is! Al voordat ze mn broer kende haha. Ik ben close met hem omdat ie mn broer is en we op elkaar lijken, maar zij is degene die al mn geheimen kent, gewoon nog closer op een bepaalde manier.
En ik heb er zin in voor haar en sommige vrienden (ook mannen trouwens) die we delen, maar sommige van haar vrienden die ik niet goed ken zitten gewoon in een totaal andere levensfase/omgeving, dus ik weet niet zo goed wat dat gaat worden qua partylevels zeg maar.
Mn broer had me uitgenodigd zelfs maar ik vond zelf dat het niet het evenement is om je zusje mee te nemen, ga maar gewoon met je beste vrienden denk ik dan?
Mijn babyshower was een overnachting in een luxe spa met behandelingen. Ik heb vanaf het begin duidelijk gemaakt dat zoān klassieke babyshower mijn idee van de hel is. Vriendinnen hebben nog bij mijn vriend gepolst of ik het niet stiekem toch wilde. Toen bleek dat dat echt echt echt niet het geval was kreeg ik die overnachting van ze. Vond het een meer dan prima compromis.
Ga ik niet, trut.
Haha helemaal mee eens maar ik snap dat het met die koude dagen de enige jas is die mensen dan aan zouden willen doen, comfy en warm
Ah zo lief, zeker omdat ze voor 100% rekening hebben gehouden met jou en niet wat de ānormā is. Ik weet vrijwel zeker dat ik mn babyshower rond maart ga krijgen, maar heb pas geleden aan mn moeder verteld hoe ik dat precies voor me zou zien en vooral zonder van die belachelijke totaal niet hilarische spelletjes haha.
Hahaha, zou ook precies wat voor mij kunnen zijn. Ik weet precies over welk soort mensen jij het hebt en mij ook echt niet gezien dan joeeee
Snap de hype van de air up niet, het kost mega veel geld en alsnog smaakt het chemisch
Doet me denken aan dat ik meeging naar een vrijgezellen feest van iemand. We hadden haar verrast op haar werk en ondertussen werd haar vriend opgehaald door vrienden bij hem thuis. Maar hij zat lekker te chillen en zei tegen zān vrienden: sorry, maar ik heb hier totaaaaaal geen zin in. Ga maar weer weg hij had intussen zān vriendin geappt, dus zij janken omdat hij nu alles verpest had volgens haar. Ooow, wat ongemakkelijk allemaal. Ik ben ook snel afgehaakt en ga nu ook nooit meer mee met die dingen.
En tijdens het huwelijk zelf kregen de schoonfamilies dikke ruzie met elkaar omdat de muziek van de band te hard stond. Whahwa, wat een ellende.
Haha wow en gaat het nu goed met dat huwelijk?
Ik hoop het voor ze. Er was altijd gedoe met die twee dus ik heb er afstand van genomen
Ik ben blij als kerst klaar is. Vind het zo druk, iedereen zogenaamd in een jolly sfeer, overal dood gegooid worden met de kerstgedachte. Takke kerstmuziek, reclames en alle vragen omg wat ga jij doen met kerst. Ja niks, sporten ofzo. Dus misschien ben ik daarom salty.
Ik vind de kerstkaartjes, kerstpakket en kerstboom leuk omdat het een beetje low key is.
Vier echt een feestje als het 27e is.