Impopulaire meningen #5

Hahahaa “Mijn parter is overleden” Ah joh zonder hem functioneer je ook.

22 likes

Irl zeggen mensen dan “even extra mijn partner knuffelen”.

Op een of andere manier zeggen (sommige) moeders dat ook altijd in comments onder nieuws over overleden kinderen. Eigenlijk ook een harteloze reactie.

70 likes

Omg dit doet me denken aan dat de relatie van mn beste vriendin uitging en een vriendin haartoen had uitgenodigd er over te praten. En dat die meid toen haar vriend ook had uitgenodigd want wat als dat haar ook zou overkomen…
Dus die vriend was daar meer om die meid te sussen…

6 likes

Jezus

2 likes

Ik vind van die “grappen” over hoe lelijk/hard Duits is zo kut altijd
Als iemand weer begint over kugelschreiber of schmetterling met zon Hitlerstem, echt hi-larisch

De aanleiding voor deze impopulaire mening is een of andere reel/tiktok waarin iemand agressieve duitse lessen geeft en ik dacht oke, mensen vinden dit nog steeds grappig?

38 likes

Alsof Nederlands zo’n lekker klinkende taal is

7 likes

Love duits. Ofnja om te luisteren als ik het moet spreken is het een mix tussen duits en nederlandse woorden met een duits accent…

6 likes

Ik heb al wat tiktok filmpjes gezien waar Amerikanen over het woordje kunt vallen.

2 likes

Doet mij denken aan een influencer die haar dochter verloor en een andere influencer een picture perfect familieplaatje deelde vol levende kinderen en daarbij zoiets schreef tel je zegeningen. Vond dat destijds zo misplaatst

12 likes

Ik sprak toevallig van de zomer een Amerikaan hierover en zij vond Nederlands veel vriendelijker klinken dan Duits. Ze vond Nederlands een beetje zangerig. Dus ik hoop maar dat iedereen dat denkt haha.

2 likes

Nou diegene zal zijn oor niet te luisteren hebben gelegd in het oosten

6 likes

Ik vind Duits dus oprecht een hele mooie en fijne taal

9 likes

Ik vind siervuurwerk leuk. Voel niet de drang om het zelf af te steken, maar vind het altijd heerlijk emo om om 00:00 met een hele buurt buiten te staan. En elkaar dan rando gelukkig nieuw jaar te wensen onder het genot van vuurwerk en dat kletterende geluid.

30 likes

Ooh die kruitlucht vind ik ook altijd zo heerlijk. Ben verder echt bang voor vuurwerk, maar die lucht is echt geweldig🥰

6 likes

Ik vind oud en nieuw en vuurwerk ook echt heel leuk!
Maar dit jaar ben ik wel zo’n grinch die het liefst heeft dat het vanaf 01:30 gewoon weer stil is :joy:. Dan denk ik “ja, nu weten we het wel.”

Maar misschien omdat ik dit jaar voor het eerst geen feestje heb en dus om 1 uur al in bed lag terwijl er nog allemaal cobra’s worden afgestoken.

2 likes

Nja of ik nou wel of niet naar een feestje ga ik vind het altijd een beetje gek als mensen super lang door blijven knallen. Je hebt de hele dag gehad. Ga gewoon of naar een feestje of naar binnen naar je fam/vrienden of naar bed.

14 likes

Ik zou ook mij minder storen aan vuurwerk als daadwerkelijk iedereen zich aan de regels hield. Dus alleen afsteken tussen 31 december 18.00 uur en 1 januari 02.00 uur.
Maar ik hoor het al vanaf november en het lijkt alsof het ieder jaar heftiger wordt. Dat en de nodeloze schade dat het veroorzaakt.

21 likes

Ik dacht dat het nog steeds 10 00- 3.00 was.
Maar afgezien van sterretjes zelf nog nooit wat afgestoken .

Hoor tegenwoordig het hele jaar rond vuurwerkknallen

2 likes

Volgens Rijksoverheid tussen 18:00-2:00

Ik heb besloten dat ik dit jaar ga erkennen als m’n meningen fout zijn, dus ik wil even zeggen dat Claudia de Breij grappiger is dan ik had verwacht en de oudejaarsconference best te doen was over het algemeen.

39 likes