Ik vind Duits dus oprecht een hele mooie en fijne taal
Ik vind siervuurwerk leuk. Voel niet de drang om het zelf af te steken, maar vind het altijd heerlijk emo om om 00:00 met een hele buurt buiten te staan. En elkaar dan rando gelukkig nieuw jaar te wensen onder het genot van vuurwerk en dat kletterende geluid.
Ooh die kruitlucht vind ik ook altijd zo heerlijk. Ben verder echt bang voor vuurwerk, maar die lucht is echt geweldig🥰
Ik vind oud en nieuw en vuurwerk ook echt heel leuk!
Maar dit jaar ben ik wel zo’n grinch die het liefst heeft dat het vanaf 01:30 gewoon weer stil is . Dan denk ik “ja, nu weten we het wel.”
Maar misschien omdat ik dit jaar voor het eerst geen feestje heb en dus om 1 uur al in bed lag terwijl er nog allemaal cobra’s worden afgestoken.
Nja of ik nou wel of niet naar een feestje ga ik vind het altijd een beetje gek als mensen super lang door blijven knallen. Je hebt de hele dag gehad. Ga gewoon of naar een feestje of naar binnen naar je fam/vrienden of naar bed.
Ik zou ook mij minder storen aan vuurwerk als daadwerkelijk iedereen zich aan de regels hield. Dus alleen afsteken tussen 31 december 18.00 uur en 1 januari 02.00 uur.
Maar ik hoor het al vanaf november en het lijkt alsof het ieder jaar heftiger wordt. Dat en de nodeloze schade dat het veroorzaakt.
Ik dacht dat het nog steeds 10 00- 3.00 was.
Maar afgezien van sterretjes zelf nog nooit wat afgestoken .
Hoor tegenwoordig het hele jaar rond vuurwerkknallen
Volgens Rijksoverheid tussen 18:00-2:00
Ik heb besloten dat ik dit jaar ga erkennen als m’n meningen fout zijn, dus ik wil even zeggen dat Claudia de Breij grappiger is dan ik had verwacht en de oudejaarsconference best te doen was over het algemeen.
Ik doe al 2 uur over de eerste 35 minuten Hahah, ik ben steeds afgeleid door m’n telefoon
Ik was live naar deze show midden december en het viel mij op als ik dat vertelde (aan iedereen die ik tegenkwam) dat bijna iedereen haar niet leuk vind. Ik vond de show echt heel goed.
Wat is er dan zo stom aan haar?
Ik vond het ook goed gedaan maar misschien ken ik geen kwaliteit?
Ik ben niet mega thuis in de wereld van de cabaret, maar ik snap die Claudihaat ook nooit zo.
De meeste mannelijke caberatiers zijn even kut of nog kutter toch?
Ik vind haar altijd iets irriterends hebben maar ben er vrij zeker van dat dat alles met mezelf en weinig met haar te maken heeft.
Er is namelijk niks dat ik echt kan aanwijzen van dit is zo kut aan haar. Ben geen fan van de liedjes (ik haat mag ik dan bij jou echt heel erg), maar verder is ze gewoon niet zo vervelend eigenlijk?
Ik heb alle muziek dingen doorgespoelt. Dan was het nog wel leuk.
@EllaFitzgerald ze is niet slecht. Maar ik vind haar shows iets te theaterig/kleinkunst achtig. En die liedjes houd ik niet van. Vind ik bij Jochem meijer ook heel irritant.
Dat viel me wel ook op ja. Zo heel zacht praten en dan ineens weer heel erg je stem aanzetten. Ik heb altijd het idee dat je dat bij Kleinkunst 101 leert.
Ik vind haar soms zo prekerig. Ik heb deze show niet gezien en ik weet niet of ze dit ook in haar conference ook doet. En zij is zeker niet de enige die dat doet (kuch Arjen Lubach kuch).
Impopulaire mening dan: ik vind haar liedjes juist heel fijn. Houd sowieso heel erg van die kleinkunsterige kleine liedjes. Slaap kleine Saar (maar dan Juul) heb ik heel veel voor m’n dochter gezongen toen ze nog heel klein was.
Maar dat pak wat ze aan had, wauw!! Ik wil het!!
Moet je even Jan Taminiau bellen