Impopulaire meningen #5

Ik vind het wel lekker maar het word echt de nieuwe karamel zeezout. Waarom moet het overal in en op en door.
Waarom kunnen we geen verschillende smaken van dingen krijgen haha.

10 likes

Gaat soms ook te ver. De appie voert tegenwoordig 20 soorten hummus waarvan de helft oneetbaar is.

31 likes

Zoals deze?

13 likes

Zo zullen we het even over die zoete olijven hebben. Echt diegene die dat verzonnen heeft mogen ze echt opsluiten.

14 likes

Zitten we in het goede topic als ik zeg dat ik deze best lekker vind? :sweat_smile:

3 likes

JAZEKER

2 likes

Deze is ook nog eens niet vegetarisch, er zit ansjovis in. Je kunt als vegetariër zelfs het eeuwige broodje hummus niet meer vertrouwen.

4 likes

nee ik vind die echt raar lekker

1 like

Deze vond ik verrassend lekker, hè @NInja :grimacing:

2 likes

Hahaha ja die waren oprecht best wel lekker

2 likes

Haha ja of deze :woozy_face:

2 likes

Om te janken. Ik ben tot op mn mediteraanse bot beledigd door deze troep.

6 likes

Ja eens ik heb t liefst van dat grijze schuurpapier

8 likes

Vooral met die dunne stofjes en zonder goede fit vind ik het net een pyjama.

2 likes

Eens! 2-laags maar dan wel de zachte dunne, geen schuurpapier zoals @Luzarl :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

JA helemaal eens!! Oke ik wil niet van dat grijze haha maar gewoon tweelaags wc-papier van het huismerk is echt top. Idd meer grip.

Ik vind hetzelfde met handdoeken, met dikke zachte handdoeken heb je ook minder grip vind ik en gaat afdrogen lastiger. Doe mij maar zo’n verwassen handdoek die lekker krokant is opgedroogd aan de waslijn buiten

12 likes

Op zich zijn alle dingen die ze zegt ook niet nieuw want het is een samenvatting van het jaar.

En ja ik pak dit persoonlijk op want ik vond m juist heel goed en sterk en eindelijk een conference met inhoud ipv alleen maar gevloek voor wat applaus

6 likes

Jaaaa kroky handdoeken zijn the best :heart_eyes:

4 likes

5 likes

Mijn buren hebben een huis gekocht en het tot aan de fundering gesloopt, alleen de muren laten staan. Why :sweat_smile: wat doe je jezelf aan

2 likes