Had eerst de conference van claudia gekeken en daarna die van guido weijers en die conference was me een partijtje kut omg
Je moet als cabaretier ook wel iets gewichtigs en kleinkunstachtigs hebben om de oudejaarsconference van de npo te doen denk ik. Ik vind een hoop andere cabaretiers een stuk grappiger, maar ik denk dat die te luchtig of simpelweg niet goed genoeg zijn om dit te kunnen doen.
Guido was echt kut! Claudia vond ik mooi
Die grap over Jamie Vaes… echt wat een nare vent
Ik vind het ook een beetje stom van mezelf dat ik Claudia altijd irritant vond maar had nog nooit een show van haar gezien. Gisteren gekeken en het zat gewoon goed in elkaar , interessante stories
heerlijk hoe de public opinion omtrent Claudia de Breij hier binnen enkele dagen een 180 heeft gemaakt
Ik vind truffel echt niet te eten en zodra ik die overheersende geur ruik slaat het een soort van op mijn longen en moet ik bijna kokhalzen.
Heb ik ook! Als iemand naast me dat eet ga ik ergens anders zitten. Ik heb er echt last van. Echt balen want het zit tegenwoordig op zoveel Ik heb het nog nooit gegeten trouwens want alleen de geur al is voor mij echt te heftig
Nou houden zo! Als je al zo’n last hebt van de geur vind je het vast niet lekker. Het is inderdaad echt overal en het ruikt zo sterk.
Ik vind het wel lekker maar het word echt de nieuwe karamel zeezout. Waarom moet het overal in en op en door.
Waarom kunnen we geen verschillende smaken van dingen krijgen haha.
Gaat soms ook te ver. De appie voert tegenwoordig 20 soorten hummus waarvan de helft oneetbaar is.
Zo zullen we het even over die zoete olijven hebben. Echt diegene die dat verzonnen heeft mogen ze echt opsluiten.
Zitten we in het goede topic als ik zeg dat ik deze best lekker vind?
JAZEKER
Deze is ook nog eens niet vegetarisch, er zit ansjovis in. Je kunt als vegetariër zelfs het eeuwige broodje hummus niet meer vertrouwen.
nee ik vind die echt raar lekker
Hahaha ja die waren oprecht best wel lekker