Impopulaire meningen #5

Ik ben dus zo naïef dat ik de hele zomer lekker Witte was heb gezongen met m’n kind en nav dit nieuws er pas achter kom dat ze daar ook coke mee bedoelen.

Edit: overigens viel zelfs het kwartje nog niet met het zinnetje ‘waarom is coke zo fucking duur’. Weet ik veel.

31 likes

Dacht je dat ze het over cola hadden ofzo?

4 likes

wie de f is goldband

ah een paar Nederlandse gasten met toegang tot garageband en dezelfde beats gebruiken. got it.

15 likes

Nee, zó naïef nou ook weer niet. Dacht dat gewoon dat ene zinnetje toevallig over coke ging ivm een avondje uit op het strand en dat ze het verder over hun laatste lekker frisse witte wasje van de zomer hadden.

14 likes

Screenshot_20230123-121309_Google

Deze mensen. Ze hebben liedjes als : Drugs is mijn enige persoonlijkheid

6 likes

ah het nieuwe project van Nick en Simon

3 likes

Nee hij viel zo per ongeluk met zijn neus in de coke

8 likes

Maar ze treden zelf op bij vrienden van amstel, waar Suzan en Freek ook optreden.

Wat is hier nou precies slim aan dan?

Ik vind dit echt heel cute

8 likes

Ze zien ze allemaal vliegen op die foto. En allemaal een andere kant op :joy:

5 likes

Ja als je drugs gebruikt proef je gewoon alle kleuren van de regenboog!

4 likes

:sparkles:10.000 luchtballonnen, kleurt mijn hoofd door lachgas blauw
10.000 luchtballonnen, coke is onderweg naar jou :sparkles:

6 likes

K3 was ook voor volwassenen bedoeld😂

8 likes

Ja same! Wist niet echt hoe ik het aan mijn vriend moest beschrijven want hij vindt het een leuk liedje, maar ‘unheimisch’ dekt voor mij de lading wel. Vooral bij S2.

4 likes

Altijd als ik die onderwater shots in White Lotus zie durf ik nooit meer de zee in

2 likes

Ik vind dat Miley Cyrus nummer zo cringe en cliché. Gewoon tering slecht.

20 likes

Hij komt ook 10x 9p de radio ben dr klaar mee. Ze heeft ook andere veel betere break up.muziek. maar iedereen is zo gefocussed op zelf liefde.

4 likes

Fuck dat. Ik zet Shakira wel op. Petty is meer mijn vibe.

9 likes

Vind het ook een beetje triest als mensen daar nu echt hun lijflied van maken tbh

9 likes

De dag dat het liedje uitkwam was ik er al over heen want iedereen gebruikt hem ook voor zijn Tiktoks