Bruin haar komt zelfs meer voor dan blond
Ik vind blond gewoon lelijk sorry. Bij vrouwen kan ik het soms nog dogen, maar vooral bij mannen ew blonde mannen. Ik vind het gewoon niet sexy, niet mysterieus, niet mooi. Boeit me niet dat blond âzeldzamerâ is dan bruin haar, vind t gewoon helemaal niks.
Tsja klopt. Maar zelfde geldt voor blond dat zogenaamd âplayfulâ âsexyâ and âyoungâ moet zijn terwijl brunnettes vaak gezien worden als âverantwoordelijkâ ,â âvolwassenâ en weet ik het.
Denk echt niet dat mensen met donker haar daadwerkelijk mysterieuzer zijn, gewoon een manier om het positief te beschrijven i guess.
Ik vind het wonderlijk dat mensen zo duidelijke mening hebben over een haarkleur wel of niet mooi is. Het is maar een haarkleur en op een gegeven moment worden we allemaal grijs of kaal (tenzij je de discipline hebt om zorgvuldig je haar elke keer te verven)
Maar geef toe: uiteindelijk zijn alleen de gingers écht heel speciaal.
Maar die hebben geen ziel
Is da speciaal of nie?!
touché
Dit vind ik zelf wel echt de allermooiste haarkleur! (Ik heb zelf saai bruin haar)
Ik vind vooral dat iedereen altijd maar blond wil zijn, terwijl het 9 van de 10 niet goed staat bij iemand.
10 jaar geleden wilde ik ook perse blond zijn en dus geverfd, als ik nu die fotoâs zie, lach ik mezelf echt uit. Zag er niet uitâŠ
Alleen jammer dat alle gingers die ik ken echt gemeen zijn. Volgens mij wordt ze té vaak verteld hoe speciaal ze zijn
Ja zelfde voor mensen die eigenlijk blond zijn en dan hun haar zwart verven. Dat is de lelijkste uitgroei die er bestaat
Hoe veel zijn dat er?
Dat komt toch ook vooral omdat ze er als enige anders uit ziet. Als het een blond persoon was geweest in een klas met kinderen met bruin haar had de blonde persoon eruit gesprongen.
Teveel om getraumatiseerd te zijn
Je bedoelt genoeg? Maar eh vervelend voor je
Oeps schuldig . Mijn vriend geeft mij ook altijd een trap maar ik zet mijn wekker ook echt 4/5 keer en op vol volume. Ik ben zo jaloers op mensen die hun wekker horen en gelijk op kunnen staan. En ik kan je vertellen, dat ik de eerste 3x mijn wekker niet eens hoor. Dan zet ik hem gewoon uit in mijn slaap ofzo?
Ik snap wat je bedoelt, en ik begon zelf deze maand ook aan dry january met het idee om âeven te minderenâ. Maar ik heb er echt veel meer uitgehaald dan dat. Er zijn zoveel momenten waarop ik normaal drink en ja dat zijn feestjes, maar bv. ook (alleen) na een wandeling een glas wijn drinken. En voor mij heeft deze maand onbedoeld veel meer los gemaakt en een aanzet gegeven om mijn relatie tot alcohol verder te onderzoeken.
Dus ik denk dat, al is het maar een maand en ga je erin zonder doel, nee zeggen tegen alcohol een goede eerste stap is om bewuster te worden van je alcohol gebruik.
Oh shit sorry ik zie nu welk topic dit is, ik dacht dat het gewoon wjekw was, surryy!
Wat jij wil