Haha ik moest ook serieus tweemaal kijken voor ik doorhad dat deze mensen dát liedje hebben gemaakt. Ik dacht dat het een of andere YouTuber was die een grappig liedje had gemaakt terwijl deze band helemaal hip is enzo?
Zo niet rock n roll zeg maar
Hahaha nu je het zegt het is idd van die muziek gemaakt door youtubers.
Ik word een beetje naar van die “knoopkussens” die je nu veel ziet. Weet niet precies waarom, misschien omdat het me een beetje doet denken aan opgerolde tentakels ofzo
Vind t meer op een hondenspeeltje lijken ook
Kussen moet wat mij betreft comfortabel zijn en dat is dit verre van volgens mij
Ik denk dat het impopulair is gezien volgensmij heel veel mensen snoozen. Ik vind je wekker meerdere malen snoozen terwijl je samen met iemand anders slaapt echt zo fucking asociaal. Dat iemand anders meerdere malen last van jouw wekker moet hebben omdat jij te beroerd bent om gewoon gelijk op te staan.
Als iemand bij mij zou blijven slapen en ze flikken dit schop ik ze echt de slaapkamer uit. Niet mij meermaals wakker maken met je wekker terwijl ik nog door kan slapen joejoe. Gelukkig doet mijn vriend dit niet en ik snap ook niet waar mijn plotselinge haat op snoozen vandaan komt, maar ik moest het even kwijt :’)
Mijn vriend laat z’n wekker in het weekend gewoon op de “werkweek” stand staan. Hij drukt hem dan gelijk uit en slaapt binnen 3 tellen weer verder maar ik niet. Klaarwakker om 6 uur. Moet het echt in de avond tegen hem zeggen maar dat vergeet ik dan ook weer
Whyyyy, je kan je wekker toch gewoon per dag instellen Hier zou ik dus onredelijk boos van worden hahaha
Ik vind wenkie echt een verschrikkelijk woord. Zeg/schrijf gewoon wenkbrauw
Ik vind highlights (irl) bijna altijd lelijk. Helemaal als het contrast tussen licht en donker heel groot is en er flink met zilvershampoo in de weer is gegaan. Dan krijgen mensen zo’n grijze waas over hun kapsel.
Ik vind het ook aso maar doe het zelf ook hahaha. In mijn vorige relatie deed ik het nooit maar mijn huidige vriend klaagt er nooit over dus ik heb de snoozeknop weer omarmd <3
Dit was jarenlang mijn kapsel inclusief grijze waas. Vorige maand dacht ik ineens uit het niks “jezus wat is dit eigenlijk lelijk” en toen heb ik het egaal lichtbruin laten verven. Beste keuze ooit.
Ik kan echt helemaal niks met die onnodige frustraties van mensen die dan in hun postnl app zien dat er post aankomt maar niet weten/snappen wat voor soort post dat kan zijn!?! En die dan zeggen daar echt niet tegen te kunnen
Dude verwijder die app gewoon als je er zo’n stress van krijgt, echt zo’n nieuwetijdse onnodige frustratie/stressfactor die niet bestaat als je gewoon je post pas ziet als je het in je handen hebt
Modern life!!
Ja en waarom wil je dagen van te voren al weten dat je een blauwe envelop gaat krijgen
Nou idd en dit ook ja, ik citeer iemands opa, past ook perfect bij deze app geloof ik
“Neem geen voorschot op je verdriet”
Haha ik ben met die app wel vaak lekker lui. Hoor ik de brievenbus, dan open ik de app om te zien of het voor mij is en/of het belangrijk is zodat ik er voor op ga staan, of lekker op de bank blijf liggen en het ergens later wel zie. Hoor dan echt ergens een denkbeeldige boomer zuchten.
Hahah ik bedacht me later dat mijn uitspraak niet helemaal klopt. Als het subtiel is en niet opvalt, zoals highlights eruit zien op pinterest en kappersplaatjes dan vind ik het wel mooi. Maar ik vind het dus vooral lelijk als je heel goed ziet dat er highlights inzitten en het contrast tussen licht donker heel groot is, maar nog lelijker vind ik het dat het donkere dan ook een warme ondertoon heeft, en de lichte plukken bijna grijs zijn.
Ik kan even geen plaatje vinden, maar veel vrouwen die een haarclip dragen hebben dit kapsel. Dus ja, alsnog wel een heel populair kapsel volgens mij.
ik vind van dat grijs wit blonde haar echt voor net-niet boerentrienen. provinciaal chic met kleren van de cooooooosteeeeees
Het eerste seizoen vond ik dit ook wel maar na het tweede seizoen vind ik de hele show eigenlijk alleen maar kut.
Maar ik hou ook echt niet van series waarin iedereen naar is eigenlijk.