Impopulaire meningen #5

ik vind van dat grijs wit blonde haar echt voor net-niet boerentrienen. provinciaal chic met kleren van de cooooooosteeeeees

34 likes

Het eerste seizoen vond ik dit ook wel maar na het tweede seizoen vind ik de hele show eigenlijk alleen maar kut.

Maar ik hou ook echt niet van series waarin iedereen naar is eigenlijk.

1 like

Hahaha ik snap wel een beetje wat je bedoelt. Ik had dus een tijdje heel blond haar. En dat was eerst, door een hele goede kapster in Rotterdam, heel mooi en natuurlijk gedaan. Maar ik vond haar een beetje duur worden en toen dacht ik dat ik net zo goed in het dorp kon gaan een keer.

Nou toen eindigde ik dus met dat lichtblonde/grijzige haar. En niet alleen ik. M’n moeder en zusje gaan naar diezelfde kapper en die hadden dus precies dezelfde kleur. Terwijl we allemaal om iets anders hadden gevraagd. En een vriendin van mij was er ook geweest; precies dezelfde kleur. Alsof ze alleen die kleur doen dus.

En nu heb ik het dus zelf weer bruin geverfd omdat ik klaar was met die uitgroei en het gefrituurde haar. En als ik het nu laat knippen daar kijken ze altijd een beetje teleurgesteld dat ik niet meer blond ben want ‘het stond zo leuk’.

Verder niks tegen blond haar en de Costes en alles. Doe wat je niet laten kan en ik val ongetwijfeld ook in die categorie gok ik haha. Maar ik vond dat zo bizar.

10 likes

Sowieso snap ik de fascinatie met je haar blond verven niet.

8 likes

Ik vind blond soieso een saaie haarkleur.
Mijn impopulaire mening is dat ik bruin haar maar ook bruine ogen het mooiste vind.

30 likes

Haha ja ik vond het vooral leuk om een keer te proberen. En het was eerst ook wel echt mooi. Maar ik vind mezelf wel 100x knapper met donkerblond/lichtbruin haar dan met dat hele lichte haar.

Maar ik krijg nog steeds best vaak opmerkingen van mensen dat ze blonder mooier vonden. Volgensmij is de ene helft van de wereld gewoon pro blond (verven) en de andere helft juist niet.

4 likes

Ik deel je impopulaire mening, maar omdat ik zelf bruine ogen en bruin haar hebt voelt het soms wel raar om deze voorkeur bijvoorbeeld te hebben met betrekking tot mannen :joy:
Hoewel ik zovaak stelletjes tegenkom die bijvoorbeeld precies dezelfde kleur blauwe ogen hebben.

3 likes

Ik vind blond haar ook echt 9/10 keer geen verbetering. Qua ogen ook bruin het mooist. Maarja dat is geen keuze en je haar blond verven wel

5 likes

Ohja mensen met bruin haar zien er echt veel beter uit :zombie:

7 likes

Kwestie van gekleurde lenzen in doen

1 like

Jaa ik was vroeger ook de enige van mn kleuter klas met bruinhaar. Toen wou ik ook blond zijn. Nu denk ik , ik was een fucking goddes tussen die saaie blonde bitches.

7 likes

Sorry maar met bruin haar en bruine ogen behoor je in Nederland ook tot de basic bevolking hoor haha

55 likes

Bruin haar komt zelfs meer voor dan blond

4 likes

Ik vind blond gewoon lelijk sorry. Bij vrouwen kan ik het soms nog dogen, maar vooral bij mannen ew blonde mannen. Ik vind het gewoon niet sexy, niet mysterieus, niet mooi. Boeit me niet dat blond ‘zeldzamer’ is dan bruin haar, vind t gewoon helemaal niks.

11 likes

Tsja klopt. Maar zelfde geldt voor blond dat zogenaamd ‘playful’ ‘sexy’ and ‘young’ moet zijn terwijl brunnettes vaak gezien worden als ‘verantwoordelijk’ ,’ ‘volwassen’ en weet ik het.
Denk echt niet dat mensen met donker haar daadwerkelijk mysterieuzer zijn, gewoon een manier om het positief te beschrijven i guess.

1 like

Ik vind het wonderlijk dat mensen zo duidelijke mening hebben over een haarkleur wel of niet mooi is. Het is maar een haarkleur en op een gegeven moment worden we allemaal grijs of kaal (tenzij je de discipline hebt om zorgvuldig je haar elke keer te verven)

54 likes

Maar geef toe: uiteindelijk zijn alleen de gingers écht heel speciaal. :v:

40 likes

Maar die hebben geen ziel

16 likes

Is da speciaal of nie?! :skull:

26 likes

touché

4 likes