Impopulaire meningen #5

Haha ik vind dit net heel erg overdreven. Het zijn maar trends joh, ze komen en gaan.

3 likes

Jaa love low rise broeken! Die hoge broeken doen echt niks voor mn figuur en vaak komen ze ook nog steeds zo net 1.5 cm onder mn navel waardoor mn buikvetje er boven uitgedrukt wordt :joy: En dat dwangbuis effect ga ik ook niet missen.

4 likes

ik hou echt van (forum)grappen die veel te vaak al herhaald zijn

13 likes

We hadden gisteren vrienden over 's de vloer die aan dry January deden maar wel mee wilden doen als wij een fles wijn open gingen trekken. En eigenlijk ook al een keer eerder hadden gedronken deze maand.

Als zelfs als een maand te veel voor je is, dan ben je echt wel casual verslaafd. Maar misschien vonden ze ons zonder alcohol gewoon heel ongezellig, kan ook.

9 likes

Ik ben blij dat mid rise broeken ook weer beter verkrijgbaar zijn. Heb echt nooit gesnapt waarom iedereen zo blij was met die extreem hoge broeken. Ze zaten niet lekker en ze staan me ook voor geen meter.

6 likes

Als ik net de auto ben drink ik (logischerwijs) niks. Maar echt geen druppel. Soms krijg ik de opmerking “maar eentje kan geen kwaad hoor.” Nee totdat hij verkeerd valt, en ik dubbelgevouwen om een boom lig.

Oke heel dramatisch, want als ik dat voel zou ik altijd nog een taxi kunnen bellen maar nou en. Ik wil gewoon het risico niet nemen.

17 likes

Dit! Ik snap mensen ook echt niet die drinken als ze moeten rijden. Al is het maar 1 slok. Weet jij hoe die valt…

En dan daarop sluitend.
Ouders die beide drinken bij een (feest) gelegenheid.

Stel er gebeurd wat met je kind.

4 likes

Is dit een ding met alcohol? Ik heb nog nooit gehoord dat alcohol verkeerd viel en iemand helemaal bad ging op een biertje.

2 likes

Nou ja, met verkeerd vallen bedoel ik vooral zwaarder vallen.
Dus stel je hebt weinig gegeten, slecht geslapen, niet lekker bent dan kan alcohol misschien zwaar aankomen. In de zin van dat je er sneller dronken van wordt. En dat zeg ik, dat zal heus niet zo snel gebeuren met 1 wijntje/biertje maar ik durf het risico niet te nemen

9 likes

Vind havermelk echt niet te zuipen en snap niet waarom die muffe troep zo populair is.

44 likes

Omdat amandelmelk met dat lijm smaakje nog erger is

5 likes

Ah ja ik ben gewoon een ordinaire koemelk drinker.

16 likes

Als je niet tegen koelmelk kan is dit de beste optie in je koffie vind ik. Ik vind soja en amandelmelk nog veel erger dan havermelk.

1 like

Nja veel van die haver cappu meiden vreten wel zo een hele kaasplank weg. Dan denk ik ja waarom kwel je jezelf dan met dat natte kranten water.

37 likes

Omdat in veel kaas geen lactose zit en in koemelk wel, haha (dat is mijn verklaring)

10 likes

De allerlekkerste melk voor in de koffie is kokos! Maar dat is ook impopulair denk ik haha. Of nou ja die kokosdrink van Alpro dan. Niet een gewoon blikje kokosmelk natuurlijk.

11 likes

In mijn geval omdat ik koemelk echt niet lekker vind, maar kaas echt mijn grote liefde is

6 likes

Deze is ook lekker voor door havermout! (Wel duur :joy:)

4 likes

Haha ja de prijs is wel erg jammer. Ik koop het ook alleen in de bonus eigenlijk. 2 weken geleden was het 1+1 dus toen heb ik ingeslagen.

1 like

Haha ja dit. Ik denk dat de meeste mensen dit echt niet drinken voor de principes of allergieën, maar omdat het een trend is.

16 likes