Is dit een ding met alcohol? Ik heb nog nooit gehoord dat alcohol verkeerd viel en iemand helemaal bad ging op een biertje.
Nou ja, met verkeerd vallen bedoel ik vooral zwaarder vallen.
Dus stel je hebt weinig gegeten, slecht geslapen, niet lekker bent dan kan alcohol misschien zwaar aankomen. In de zin van dat je er sneller dronken van wordt. En dat zeg ik, dat zal heus niet zo snel gebeuren met 1 wijntje/biertje maar ik durf het risico niet te nemen
Vind havermelk echt niet te zuipen en snap niet waarom die muffe troep zo populair is.
Omdat amandelmelk met dat lijm smaakje nog erger is
Ah ja ik ben gewoon een ordinaire koemelk drinker.
Als je niet tegen koelmelk kan is dit de beste optie in je koffie vind ik. Ik vind soja en amandelmelk nog veel erger dan havermelk.
Nja veel van die haver cappu meiden vreten wel zo een hele kaasplank weg. Dan denk ik ja waarom kwel je jezelf dan met dat natte kranten water.
Omdat in veel kaas geen lactose zit en in koemelk wel, haha (dat is mijn verklaring)
De allerlekkerste melk voor in de koffie is kokos! Maar dat is ook impopulair denk ik haha. Of nou ja die kokosdrink van Alpro dan. Niet een gewoon blikje kokosmelk natuurlijk.
In mijn geval omdat ik koemelk echt niet lekker vind, maar kaas echt mijn grote liefde is
Deze is ook lekker voor door havermout! (Wel duur )
Haha ja de prijs is wel erg jammer. Ik koop het ook alleen in de bonus eigenlijk. 2 weken geleden was het 1+1 dus toen heb ik ingeslagen.
Haha ja dit. Ik denk dat de meeste mensen dit echt niet drinken voor de principes of allergieën, maar omdat het een trend is.
Buiten de al genoemde situaties: in de hitte / in de zon / na bepaalde medicijnen / na een workout / als je al brak bent / als je je ouderdom onderschat hebt
Dan kan één drankje echt kut binnenkomen / verkeerd vallen. Altijd een sneue verrassing haha, soms zie je 't wel een beetje aankomen though.
Ik ben deze persoon maar ik vind havermelk dus wel oprecht lekkerder in koffie (alleen niet los om zo te drinken) en van koemelk zit je zo snel vol en met havermelk kan ik er gewoon nog taart naast eten of zo. Maar ik eet voor de rest ook niet vega want eet nog wel af en toe vlees en ik haat kaasplanken.
Trouwens wel alleen Oatly Barista Haver. Als er andere havermelk is dan vind ik het niet lekker.
Ik vind havermelk ook lekker ondanks dat ik het ook naar muf karton vind smaken. Vooral in een iced latte vind ik het heel lekker. Maar het verschilt wel erg per merk.
Ik koop al die soorten nep-melk maar gooi het alleen door dingen heen (havermout met vruchten, koffie met veel melk etc). Ik dronk sowieso geen “losse” melk en als je het ergens doorheen gooit proef je het verschil tussen al die soorten toch nauwelijks.
Nou toen ik overstapte op havermelk heb ik echt heel erg moeten wennen aan hoe anders dat smaakte dan koemelk. Dat lijkt echt totaal niet op elkaar. Los van elkaar wel lekker. Als er echt goede vegan kaas komt, ga ik ook die kaasplank laten staan
Mijn impopulaire mening is dat ik (gezoete) sojamelk het allerlekkerst vind in mijn cappuccino. Schuimt ook nog eens veel beter dan havermelk.
Elke vegan kaas die ik tot nu toe heb geprobeerd is kneiter duur en niet te vreten