Impopulaire meningen #5

Same. Echt jammer. Maar heb mijn hoop gevestigd op “those vegan cowboys” (volgens mij van de voormalig vegetarische slager) die proberen het proces van gras in de koeienmaag kunstmatig na te maken om echt goede vegan kaas te kunnen maken.

7 likes

Ik drink ook geen losse melk, alleen 1 cappuccino per dag waar ik melk in doe. Maar met haver of andere nep melk vind ik het echt niet te drinken.

6 likes

Je hoeft je keuze voor een drankje echt niet te verantwoorden he, ‘ik heb liever cola’ is genoeg info!

4 likes

Dit doet me aan het niet-kopen-topic heten, hoe heet het :blush:

3 likes

Ik vind sojamelk sowieso de enige lekkere melkvervanger.

6 likes

Ja same, maar inmiddels vind ik koemelk echt niet meer lekker in mijn cappuccino en ik drink pas havermelk sinds afgelopen zomer. Dus je smaak kan snel veranderen. Ben inmiddels ook veel meer zwarte koffie gaan drinken door het gebrek aan havermelk op veel plekken haha.

2 likes

Mensen die alle vervangers haten: probeer ook eens Sproud. Is erwtenmelk en volgens m’n man het dichtst bij koemelk in smaak.

3 likes

Vooral die laatste. Ouderdom. Dán komen de biertjes hard binnen. Nee valt heus mee. Maar als je met genoemde achtergronden perse nog moet gaan drinken dan heb je wel een probleem denk ik.

Ik drink wel graag, vind het ook lekker. Ik kan wel echt genieten van m’n glas rode wijn bij het eten, het speciaalbiertje in de zomer of de DiSaronno na het eten, en een goeie whiskey of Port bij een goed gesprek ook. Maar wel alles met mate. Dus zal me never nooit niet klem zuipen of een borrel drinken als ik me niet goed voel oid. Doordeweeks drink ik eigenlijk niet, maar in het weekend doe ik dat wel.

2 likes

Ik drink echt zo zelden dat ik sowieso niet begrijp dat mensen dry January nodig hebben, het staat mijlenver van me af.

Edit: ik zeg het verkeerd merk ik, het klinkt nu alsof ik tof loop te doen met dat ik weinig drink. Wat ik bedoel is dat het me verbaast dat er zoveel animo is voor een maandje niet drinken omdat ik niet wist dat zoveel mensen vinden dat ze minder zouden moeten drinken.

17 likes

Dit bedrijf is er bijna !

Edit: bij het verder lezen zag ik dat je al op de hoogte bent. Ik vind dit zo spannend en groundbreaking dat ik de link wel laat staan.

Haha helemaal eens, maar dit is wel een ironische reactie tussen veroordelende berichten over meisjes met havermelk in de koffie etc. :joy:

Drink zelf heel weinig alcohol en nooit opmerkingen eigenlijk. Ook niet over welke melk ik in mn cappucino wil.

3 likes

Haha omg dit vond ik echt vreeeeselijk goor😂

2 likes

Ik ook, dan nog liever Oatly (al vind ik dat ook vies, ik proef altijd een soort dropsmaak)

Oeh ja dit is supervet en groundbreaking inderdaad. Ik vind de keuze om de “koe” naar Margaret Thatcher te vernoemen wel bijzonder maar soit :smile:

1 like

In afwachting van de vegan cowboys, net een tosti met deze gegeten… aanrader !

4 likes

Haha als ‘iron lady’ niet heel gek bedacht toch?

2 likes

Aperol Spritz is GOOR

43 likes

Heel goor!

1 like

Ik wil meer mannen in croptops

12 likes

Hierop aanhakend een impopulaire mening (denk ik althans, gezien de groeiende populatie havermelk elite):
Ik heb zo’n hekel aan veel van die vermeende bullshit allergieën (edit: heb het ff anders verwoord want het stond er alsof een allergie iets zelfbedachts is). Vroeger at en dronk iedereen gewoon melk(producten) en lekkere witte bolletjes, maar tegenwoordig is iedereen maar allergisch voor 1001 micro elementen die hierin verwerkt zijn.

Eet gewoon je boterham met kaas

13 likes