Impopulaire meningen #5

Juist goed dat ze dat vragen toch? Weet je zeker dat ze het serieus nemen.

5 likes

Als ik het niet lekker zou vinden, zou ik het niet omschrijven als allergie. Dat het veronderstelt wordt vind ik gek. Straks doen ze dat vaker en vragen ze het niet na bij me…dat is wel gevaarlijk.

7 likes

Vroeger had ik dan ook dagelijks buikpijn en last met mijn ontlasting en tegenwoordig niet meer. En ja het kan heel random overkomen als ik zeg dat ik niet tegen sinaasappelsap kan, maar helaas reageren mijn darmen daar toch heel sterk op.

21 likes

Ik heb ook wat allergieën en vroeger heb ik zo vaak met klachten rondgelopen en zoveel mensen zeiden dat ik er gewoon over heen moet groeien. Met de kennis van nu had het mij zoveel pijn bespaard

6 likes

Het eerste wat ik doe als thuis kom van de kapper is m’n haren wassen. Ondanks dat het net gestyled en gewassen is, haat aan kappersgeuren :weary:

7 likes

Jaa daarom laat ik het nooit stylen enzo. Wil dat liever zelf doen. Knip het en laat me verder met rust.

3 likes

Mijn kapster is dan altijd een beetje verongelijkt als ik ongestyled de straat op wil. Soms lieg ik dat ik daarna gelijk ga zwemmen.

7 likes

Kanniet bij Kinkie 🫡 en ze gebruikt spul om mn haar te beschermen bij ‘t fohen maar dat stinkt zoooo

1 like

Ik gun jullie allemaal een betere kapper.

10 likes

Voor mij is het al een enorme verbetering omdat mijn huidige kapster het graag glad en glanzend fohnt. De rest van de kappers wil altijd ‘textuur’ in mijn krullend haar aanbrengen. Ergo: er een enorme bos pluis van maken :sleepy:

6 likes

Ugh ‘textuur’ hahaha. Pluizige kleffe bende wordt het. Als je extra pech hebt doen ze er van dat kneedspul in.

Of ze willen een poging doen het glad te maken en luisteren niet als ik zeg dat het niet zo werkt. Dus nadat ik me over heb gegeven, zij haar gladmaakding heeft gedaan en even extra benadrukt hoe goed het is gelukt, sta ik op uit de stoel, loopt naar de kassa, en kom daar met ontploft en alles behalve glad haar aan :rolleyes:

3 likes

Huuu dat kneedspul wat ‘een matte finish geeft’ :sweat_smile:

Vorige keer nadat ze het glad gefohnd had, zei ze nog hoopvol ‘Dit blijft wel een paar dagen zo’. Thuis zag ik de eerste slag er al in komen :slight_smile:

3 likes

Ik vind die Robijngeuren ook goor, maar ik heb juist de associatie dat het lijkt alsof het mufheid maskeert en niet écht schoon is.

6 likes

Mensen gebruiken ook vaak veel te veel. Of van dat gore wasparfum. Wasverzachter maakt je was trouwens ook minder schoon, zorgt voor een vettig laagje op je kleding. Vooral niet slim om te gebruiken bij handdoeken/ schoonmaakdoeken etc, want dus minder effectief. Sportkleding ook dacht ik.

Ik haat het ook als mensen teveel parfum op hebben. Dan proef ik die geur ook vaak, zo goor. Sommige winkels hebben er ook een handje van om de interieurspray op standje tornado te zetten.

20 likes

Mijn kapster zit altijd te zeiken over dat ik mijn stijltang gebruik. ‘Ja maar dat is helemaal niet goed voor je haar’. En vervolgens wil ze me de stijltang aansmeren die zij verkoopt in haar salon.Terwijl ze tegelijkertijd altijd helemaal lyrisch is over hoe goed verzorgd m’n haar is. Laatst was ik het zat nadat ze weer begon met zeuren ‘Joh, je zegt net hoe mooi en gezond mijn haar is, dus blijkbaar valt het wel mee hoe slecht mijn stijltang is voor m’n haar’. Toen was ze stil.

25 likes

De xenos🤢

8 likes

Ja echt heel goor is die.

3 likes

Ik wilde het net schrijven :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

4 likes

Ik vind die zoo lekker! Wil hem ook kopen maar vind hem nogal prijzig

2 likes

Ik hou van de kappersgeur :flushed: Ik laat me ook veel te vaak producten aansmeren, alleen maar omdat ze zo lekker ruiken.

@Reflect Elnett is ook echt verschrikkelijk, blijft ook nog eens vreselijk lang hangen!

10 likes