Volgens mij zag ik een keer op de insta van Jennyfromtheblog dat zij dat huisparfum als gewoon parfum gebruikt. Dus je bent niet de enige.
Zit er eigenlijk veel verschil tussen die twee qua ingrediënten?
Ik zou me kunnen voorstellen dat men bij een huisparfum minder rekening houdt met irriterende stoffen. Maar ik heb geen idee
Oh dat zou ik niet zo snel doen maar voor in mn huis ja heerlijk
Ik vind de Zara Home echt super lekker ruiken altijd.
Ik ook. Mijn vriend krijg altijd spontaan een hoestbui maar ik vind het heerlijk!
De shoeby stinkt ook zo vreselijk. Maar goed de kleren ook dus hoef er toch niet naar binnen
Huh heeft de Xenos een geur? Voor mijn gevoel ruiken al die locaties gewoon naar beschimmeld pand.
Ik heb echt de neiging om zo even langs te fietsen en flink te snuiven
Hahaha same here. Ik heb laatst dezelfde haarspray gekocht als die van de kapper omdat ik hem zo lekker vond ruiken
Ik vind zelf speelgoedwinkels altijd zo lekker ruiken. Die chemische plastic geur vind ik echt heerlijk om de een of andere reden haha.
De geur van 2000s Barbies
De geur van gretige hoop!
Ik ben echt dol op voiceberichten, zowel sturen als ontvangen. Als een vriendin er eentje stuurt van > 10 minuten kan ik me er echt op verheugen hem af te gaan luisteren en probeer ik een goed moment daarvoor te plannen. Mn eigen prive podcast, love it. Heel soms doe ik wild en maak ik hem in videovorm.
Jaa vind het ook leuk. Maar ik heb wel liever dat iemand er meerdere van een paar minuten doet dan 1 lange. Want bij zon lange ben ik aan t einde weer vergeten wat diegene heeft gezegd in t begin.
ik maak soms aantekeningen hahah
ik las in de eerste zin eerst voicemailberichten. Ik ken alleen collega’s van 50+ die dit nog gebruiken, dus dacht dit is wel een hele impopulaire mening.
Haha ja ik ook
Ja sinds kort! Ik denk sinds een maand ofzo. Ze verkopen hem ook in de winkel.
In oktober is ie uitgebracht!
Tot zover mijn besef van tijd