Impopulaire meningen #5

Daar is die pauze knop nu handig voor! Kan je de persoon op pauze zetten, er op reageren en dan die nog niet versturen, verder luisteren pauze reageren en dan verzenden.

6 likes

Ik vind viscose een fijne stof, ik snap de haat niet

(ik ging net wel opzoeken en las iets over het productieproces wat milieuvervuilend is, dus dat is dan toch iets om op te letten maar de stof zelf vind ik fijn)

12 likes

Wat kan je dan beter eten in zo’n situatie?

Ik heb hetzelfde! Ik vind friet eigenlijk alleen lekker met die McDonalds-saus en anders eet ik liever een extra snack dan de friet.

6 likes

Ik vind het superirritant dat het krimpt met wassen. En strijken heb ik altijd heel weinig zin in

4 likes

Oh ik dacht juist dat iedereen fan was van viscose haha

7 likes

@L.C ja dat is wel een nadeel, maar ik heb sowieso altijd wel een klein stapeltje strijkgoed dus het is voor mij een kleine moeite om erbij te doen

@George they should be!! Haha nee ik zie het best vaak in één adem genoemd worden met polyester (in negatieve zin dus)

1 like

Doe mij maar zo’n lekkere ouderwetse korreltjes-scrub. Zandstralen is de bedoeling ja, doeeeiii Jetske Ultee en consorten! *

* ja ik weet van microplastics en zal er op letten

9 likes

Ik vind zoutscrubs zo heerlijk je huid eraf schrapen. En als het goed is zitten daar geen milleu onvriendelijke dingen in.

6 likes

Ik doe vaak suiker met olie! Yum.
Dit heb ik onthouden van een interview met Marlous Fluitsma, de actrice die als eerste de rol van Helen Helmink speelde in GTST.
Merci Marlous.

6 likes

Ik heb niks met Henry Cavill. Ik vind hem gewoon niet zo boeiend?

15 likes

Ik vond het echt een lekker ding maar sinds ik zag dat hij veeeel jongere vrouwen heeft gedate denk ik iew viespeuk.

5 likes

Hahaha ja een beetje Leonardo DiCaprio vibes :nauseated_face:

4 likes

Ik vind hem ook niet mijn smaak, maar die ene gif uit Mission Impossible 73 is wel echt geweldig

3 likes

Haha nee hij lijkt eerder op Matt bomer. Gaan ook weleens van die lookalike memes over hen rond

5 likes

Henry Cavill: niet boeiend
Geralt of Rivia: je hebt mijn aandacht

18 likes

Ik ook niet, vind dat soort type mannen er uitzien alsof ze van plastic zijn, zo nep

10 likes

Juuuuuist!!
Dit
Wel echt jammer dat hij niet meer Geralt gaat spelen.

6 likes

Haha ja echt. Hij is zo’n sexy Geralt.

3 likes

ik kwam er pas vorige week achter dat hij dus ar m ie heet en niet de veel gangbaardere naam ar n ie??
o wacht ik lees nu op wiki dat het kort is voor armand, maar dan nog

1 like