Impopulaire meningen #5

Armand maakt het echt nog erger, hij is die naam echt niet waardig

Is hij te min?

(Jaren 60 grapje)

35 likes

Ik moet de eerste persoon nog tegenkomen bij wie een pantalon met bandplooien leuk staat.
Waarom zou je in godsnaam meer fupa willen creëeren?

Die laatste zin moet eigenlijk zijn:
Waarom zou je die rommeligheid en extra volume daar willen? Ziet er gewoon slonzig uit. Jammer van een verder ‘nette’ broek.

Ik kan even een echt goed plaatje vinden maar ik bedoel dit dus. En als ze zou gaan zitten of lopen dan is het nog rommeliger.
image

5 likes

Haha er zijn ook hoge broeken met bandplooi, dan valt het al minder op.
Ook heb ik een broek met zowel rits als bandplooi, zit zo lekker idd

Bij sommige mensen zit het lichaam gewoon zo, wat moet je er dan mee

31 likes

Jaa ik vind een fupa eigenlijk best mooi.
Maar ikvind buikjes en love handles enzo ook mooi.

6 likes

Daar zeg ik niets over.

2 likes

Nou ja, indirect wel toch? Je zegt “waarom zou je in godsnaam meer fupa willen creeeren” waarmee je impliceert dat dat hoe dan ook iets iets wat je niet moet willen. Je (algemene ‘je’, niet jij persoonlijk) zou bijvoorbeeld nooit zeggen “waarom zou je in godsnaam een nog egalere huid willen” want ja het is wel vrij overduidelijk waarom we dat allemaal wel zouden willen.

26 likes

Nee? Ik zeg toch niets over mensen die een fupa hebben? Ik heb dat zelf ook. Ik vind het gewoon lelijk als er in die regio extra (vaak rommelend ogend) volume wordt gecreëerd.

3 likes

Maar indirect zeg je er wel iets over. Ik weet niet hoe ik het nog duidelijker moet uitleggen, eigenlijk. Als ik zou zeggen “waarom zou je in godsnaam meer grijze haren willen creeeren” dan kan ik toch niet daarna met droge ogen ogen beweren dat ik neutraal denk over grijs haar, maar de grens trek bij nog meer grijs haar? :’’) Het zegt toch gewoon iets over wat je vindt dat je moet verbloemen of in ieder geval niet benadrukken?

44 likes

Ik snap wel wat victoria zegt. Eigenlijk zeg je met jouw mening indirect waarom zou je meer aandacht willen vestigen op het lelijke gedeelte.

2 likes

Kunnen de moderators het woord fupa net als petat censureren op dit forum? Thanks

17 likes

Oke oke ik zal mn zinnetje zo editen want ik bedoel het wel anders.
All fupa’s matter!!! (Sorry @Evenveel )

1 like

Wow echt ik heb ook weer een stukje cultuur geleerd hoor

3 likes

Durf ik fupa te googlen of wil iemand het hier even uitleggen? :joy:

4 likes

En scheermes

Fat upper pussy area

5 likes

Zou het eigenlijk ook voor penis gelden?
(Dit is een retorische vraag want ik weet al dat het antwoord nee is)

4 likes

Fupa kan ook voor penis. Fat upper penis area.

4 likes

Fat upper penis area?
Een fupa is eigenlijk het vet op je venusheuvel, maar in de volksmond wordt er vaker het stuk onder je navel mee bedoeld. Maar mannen hebben volgens mij geen venusheuvelgebied of iets dat er op lijkt toch? Dus dan is het officiële antwoord nee?

2 likes