Impopulaire meningen #5

Afdakje voor het gereedschap :crazy_face:

edit; er zijn zelfs t-shirts van

1 like

friet

2 likes

Of zelfs moobs genoemd.

1 like

Toblerone Tunnel vond ik wel een mooi hoogtepunt.

6 likes

die ken ik niet, not sure of ik dit moet googelen of niet

1 like

Doe maar niet, is een vrouwending vergelijkbaar met thigh gap. Gaap.
Ik ging dus wel googelen omdat ik dacht dat het een mannending was.

1 like

Is het hetzelfde als de Brugpoes?

1 like

Ik dacht ook even dat het een mannending was en ik maakte me toch even wilde voorstellingen in mijn hoofd haha

4 likes

yep

1 like

Ik vind dat echt knap en ben er ook wel jaloers op

3 likes

Ja dit precies dit ik heb genoeg te doen denk ik, ik kijk soms zo uit naar mijn pensioen

6 likes

Same! Ik moet ook bekennen dat ik een beetje zo leef de laatste jaren als zzp-er (ik heb wel duidelijk een hoog en laag seizoen, en nu geniet ik ook met volle teugen van het laagseizoen waar ik gewoon de hele tijd leuke dingen doe en mijzelf vermaak en dan af en toe wat werk :laughing: GENIETEN!)

13 likes

ik voel me precies zo. vind m’n werk super leuk, maar als het niet nodig zou zijn, zou ik zo stoppen.

3 likes

Als ik op de één of andere manier nooit meer zou hoeven werken zou ik dat helemaal prima vinden en ik zou dan met alle liefde per direct niet meer naar mijn werk gaan. Zou daar 0 problemen mee hebben.

28 likes

Ik ook. Mijn werk is prima maar als het niet meer zou hoeven dan zou ik dat echt niet erg vinden.

4 likes

Same. Ik zie mijn werk als een manier om mijn leven te bekostigen. Ik doe mijn best en ben goed in wat ik doe, maar het is niet mijn roeping ofzo. Zou me prima vermaken zonder.

15 likes

Same. Haha, geen impopulaire mening dus :grin:

2 likes

Same.
Ik zit nu een aantal maanden grotendeels ziek thuis en ik ga binnenkort weer opbouwen maar ik heb daar helemaal geen zin in haha. Kan m’n tijd prima vullen, heb genoeg hobby’s

6 likes

Hier ook wel een beetje die mening
Ik hou van m’n werk, serieus waar, maar als ik minder zou kunnen zou ik dat geen enkel probleem vinden. Het is dat ik dat financieel waarschijnlijk niet kan doen, maar anders graag minder werken ja.

2 likes

Ik vind Cartier brillen lelijk en overpriced.

3 likes