Zou inderdaad default uit moeten staan, zulke opties.
Ja eens, ik heb wel eens een match gehad met iemand van tinder en hij zei toen ja ik zie op je snapchat dat je thuis bent dus je kan wel even een lekkere foto sturen toch? Nou toen heb ik die locatie daar ook meteen maar uitgezet en hem uiteraard verwijderd
Ik vind die info alleen handig als ik met iemand heb afgesproken in de ochtend en ik ben ergens al eerste haha. Dan kan ik zien of diegene wakker is en ik daar niet voor jan lul sta.
Verder boeit het me niks hoelaat wie wat waar is. Ik vind het ook zo irri als il snachts moet plassen en dan ergens op reageer en dat mensen dan âZo jij bent vroeg wakkeeerâ.
Ik reageer daar niet eens meer op. Je weet dat ik moet plassen en als was ik iets anders doen laat me.
Ik kreeg op mân vorige werk een keer te horen van mijn baas: ââZo, jij was nog laat wakker⊠Zag dat je om 03:00 uur nog online was geweest op Whatsapp.ââ
Waardeer jij die bezorgdheid niet?
Zou dat wel heel erg bemoeienis vinden.
Ja ik ook hoor, het woord creepy komt bij me op. Grapje
Sorry ik las je sarcasme niet meteen. Ik heb namelijk zelf in een behoorlijke amicale setting gewerkt waar ik dus zoân baas had die dat dus wel heel normaal vond en collegaâs dat wel konden waarderen. Zelfde baas die je appte en dan zei " btw wat een prachtige profielfoto "
(heftige) opgeborstelde/soap brows zijn niet mooi en gaan net zo belachelijk gemaakt worden als de 90s brows over enkele jaren
Ik blijf het ook fascinerend vinden hoeveel mensen een brow lift laten doen (de variant waarbij je je wenkbrauwen voor vijf weken omhoog laat kammen voor 50 euro bedoel ik dan)
Van beauty naar beuty naar beut. MAND
Ik vind het op de heftige manier ook niet mooi, maar wel blij dat wenkbrauwen niet meer zo strak âmoetenâ.
Ik krijg vrijdag een brow lift maar dan wel een met botox
Lekker
Ja vind het eigenlijk te subtiel maar je kreeg dat gratis bij een andere zone
Hahaha zou ik ook gedaan hebben
Ben het helemaal met je eens! Ik heb alles uitstaan ook om geneuzel te voorkomen.
Moet wel zeggen dat die laatst online etc op whatsapp absoluut niet accuraat is. We hebben het wel eens uitgeprobeerd terwijl we naast elkaar zitten. Ook sânachts klopt het vaak niet.
Ik mis de tijd van de lockdowns en avondklok best wel.
Ik mis vooral de rust in de supermarkt en de anderhalf meter afstand
Ik mis dat collegaâs lekker afstand hielden, in de pauze zitten ze inmiddels weer bijna bij je op schoot.