wow ik was helemaal vergeten dat die er was
Ik mis de gefrustreerde verhalen zoals âmijn broertje ziet nog steeds zijn vriendin terwijl er een lockdown isâ, âmijn vriendin heeft schijt en is gewoon aan het datenâ en âin de supermarkt kwam iemand dichtbij me staan en hij kreeg van mij een passief agressieve blik, hopelijk heb ik geen corona verhalenâ
Echt een impopulaire mening ja, als ik iets niet mis zijn het die âik ben een beter mensâ-posts.
Dacht dat mn sarcasme duidelijk was haha
Ik mis heel veel van de situatie uiteraard niet, maar ik was misselijk en net zwanger en alles was zo knus en veilig thuis en heb die periode gewoon heel veel tijd met mijn man doorgebracht 1 op 1 en dat was echt heel fijn ook. Gewoon een heel ander leven dan nu en ik denk er gewoon soms wel nostalgisch aan terug. Samen naar een dorp toe rijden op een half uur afstand, omdat ik zin had in hun specifieke chocolade-ijs en toen snel weer terug naar huis met uiteindelijk nog 5 minuten op de klok voor de avondklok, dus snel onze hond opgepikt en mij thuis afgezet, zodat hij de auto kon parkeren met hond en een excuus had om na de klok nog terug te lopen. Hebben gewoon heel veel gelachen toen samen.
Ik heb normaal het gevoel dat ik alles uit het leven moest halen en toen werd ik gedwongen om lekker niks te doen. Ik vond dat echt heerlijk en ben er ook geen moment ongelukkig van geweest! Dat knusse gevoel dat je wereldje heel klein is en je lekker met jezelf bent mis ik wel eens.
Jaa ik likete het omdat ik dacht ohja toen was het na 8 uur stil.
Maar verder vond ik het een vreselijke tijd. Je kon niks doen. En ik werd omringt door buurtgenoten die zelf thuis maar feestjes gingen houden met kut muziek.
Ik krijg echt een nare bijsmaak van deze posts. Ik ben een tijd lang een soort mantelzorger geweest van een arts die als een zombie aan het werk was en minstens twee keer op een dag mocht schouwen, de verpleegkundigen met wie ik werk zijn bedreigd en zijn duizenden mensen overleden. Leuk dat het zo gezellig was maar hou dat vooral een gedachte.
dit vond ik ook heel fijn
alsof de wereld ineens ingericht was op introverten in plaats van extraverten
Hoop echt dat dat nooit meer gebeurd.
Maar nu hebben mensen geen excuus meer om sociale activiteiten af te zeggen!!1!!1!1!!!
Gewoon zeggen dat je covid hebt of assertiviteit kweken. Niet zo zeiken
ik vond covid echt zoân tijd waarin (naast alle verschrikkelijke ziektegevallen) er ook een sfeer ontstond van âdie is een wappie en slecht en die is geen wappie = goedâ. ik ging er in ieder geval heel zwart wit van denken terwijl ik de nuance nu telkens meer ga zien
Ik houd het op buikgriep of blaasontsteking
Oh vond het heerlijk dat we de gekkies eindelijk makkelijk konden identificeren. Is nu helaas weer een stuk moeilijker.
ja inmiddels kan dat, thuiswerken, maar voor corona mocht ik dat nooit en ging dat dus niet
zou echt niet terugwillen hoor, maar ik kon die tijd ook wel waarderen (afgezien van het virus natuurlijk) en ben wel blij met sommige âoverblijfselenâ zoals dat thuiswerken normaler is
Ja dit herken ik ook wel erg bij mezelf. Uberhaupt heel erg denken in termen van goed en slecht. Merk dat weer veel praten met allerlei verschillende mensen (via werk, opvang van mân dochter en zo) helpt echt om wat genuanceerder naar anderen te kijken. Heb wel wat gehad aan die realitycheck. Al heb ik het idee dat in de maatschappij het zwartwitte wel lekker ingebakken is geraakt
Nou echt, zou willen dat desbetreffende mensen âik geloof niet in wetenschapâ of âik stem FVDâ gewoon op een petje zouden dragen hoor
In zit momenteel vanwege mentale shit thuis, maar ben nog nooit zo ongelukkig geweest als toen ik 10 weken geen mens in het echt had gesproken (buiten een âdankjewel, fijne dag nogâ vanachter mijn mondkapje tegen een kassamedewerker/boodschappen bezorger). Heb huilend in het park gezeten toen ik eindelijk mijn vrienden weer mocht zien (maar niet knuffelenâŠ). Toptijd
hmm ik vind nuance wel belangrijk hoor, ik ken verschillende wappies die niet allemaal even âslechtâ zijn imo. Bijvoorbeeld iemand die echt het WEF en de hele politiek niet vertrouwt en gelooft in pedoâs in pizzatenten is echt wel anders dan een heel beĂŻnvloedbaar oud vrouwtje met prikangst. In coronatijd schaarde ik die mensen (ken uit beide kampen mensen persoonlijk) onder dezelfde noemer maar nu niet meer