Wat betekent het dan? Gezellig samen tri…?
Trillen.
Ik vind vrouwen dag een heel goed iets. Maar ik vind de schattige roze , bloemige , knusse vrouwen tekeningentjes dan weer zo typisch.
Zo van fijne vrouwen dag echte vrouwen die binnen dit plaatje passen.
Ik kan erg genieten van dubbele namen. Het liefst als ze Engels zijn en er dan zo’n heerlijk droge Nederlandse achternaam volgt.
Wat is dit voor stijlbreuk
Misschien hebben deze namen wel een bijzondere, diepe betekenis voor de ouders.
Papa is dol op milanobroodjes van de Coop en mama’s parkiet heette Henkie.
Er was een tijdje geleden een nieuwsbericht over een dame die niet wist dat ze zwanger was en beviel in een tandartspraktijk. Het was haar derde kind en ze heeft hem Herman genoemd, naar de man die haar hielp. De andere kinders hadden namen in de categorie ‘Djayvano’. Dat was ook zo heerlijk.
ik vind mannen in volledig pak juist onaantrekkelijk
vooral door de stropdas/vlinderstrik, gore en lelijke dingen
Same. Ik heb hier echt helemaal niks mee.
Zzp’ers die alles maar aftrekken van de belastingen vind ik immoreel bezig. Vakanties aftrekken omdat je een keer een mail/vlog/foto maakt vind ik echt niet kunnen.
Edit: ik dacht dat dit een impopulaire mening was. Dat blijkt een impopulairdere mening te zijn, dan bovengenoemde mening
Dat mag toch ook niet? Bram de Wijs is daar toch mee gepakt in een controle. Dat ie z’n tv had opgegeven als aftrekpost, omdat ie er een vlog over had gemaakt maar is verder gewoon voor privé gebruik dus had ie niet mogen doen.
Veel mannen hebben ook en een niet goed passend pak en voelen zich er niet comfortabel in. Krijg daar echt eindexamen gala vibes van, lekker in het pak van je vader.
Inderdaad, hoe is dit impopulair behalve bij de zzpers zelf?
Gewoon de vibe die ik krijg. Bij bram de wijs vond iedereen het vooral heel zielig voor hem. Maar ook hier op het forum worden er wel eens vakanties genoemd die worden afgetrokken onder het mom van ik kan daar ook mijn mail lezen. In mijn omgeving hoor ik ook vaak, “je wordt toch niet gepakt ze controleren maar 2%”.
Wie dan?
Lang niet ‘iedereen’
Nou…
Beiden graag!
Ja klopt lees ik hier dagelijks van forummers! Er worden hier ook allemaal tips gegeven hoe je het beste de belasting kan oplichten. Al die ZZP forummers die massaal op vakantie gaan onder het mom van werkvakantie
In welke topic kan ik dit vinden? Puur uit nieuwsgierigheid hoor…
Zoekfunctie gebruiken a.u.b !!!