haha maar dit is toch letterlijk een algemene situatie tegenwoordig
Ik vind puppies en kittens niks aan. Volwassen honden en katten wel.
Ik vind dat gedweep met puppies echt overdreven. Had er zelf een paar jaar geleden eentje. Iedereen op straat werd helemaal gek maar ik kon niet wachten tot ie groot was.
Nu hebben mijn buren een pup en ik voel er niks bij. Denk bij een pup alleen maar aan springen en scherpe tandjes brr
Edit: vette humble brag dit hahaha maar voor de mensen die pups wél leuk vinden. Dit was die van mij, hij was heus mooi:
Maar nu nog mooier
Jaaa ik vind volwassen honden doorgaans ook veel leuker dan puppy’s <3
Ik werk met kittens en ik vind ze zooo schattig en leuk om te zien maar een volwassen kat is wel veel chiller om in huis te hebben. Kittens zijn echt monsters
Dit heb ik met baby’s. Veel leuker als ze 21+ zijn.
Eens. Ik vind pups heel leuk hoor, want ik vind alle dieren heel leuk, maar zeker bij honden vind ik ze op hun allerliefst als ze een beetje sloom en oud zijn en een grijs neusje hebben.
Weet niet precies hoé impopulair dit is, maar ik vind iets ‘leren drinken’ zo’n dom concept. Waarom zou je iets leren drinken als je het gewoon vies vindt???
Dit ja!! Vrienden ook altijd met wijn enzo. Ja moet je leren drinken. Prima maar ik vind het goor haha laat me met rust ik hoef niks te leren drinken
Nouuu
Ja dit maar dan met koffie. Echt 0,0 toegevoegde waarde om iets te leren drinken
Haha ik heb echt precies hierom al zoveel “ruzies” gehad. Met als hoogtepunt mijn beste vriendin die bij een studentenvereniging ging en tegen heug en meug bier ging leren drinken, want iedereen drinkt het. Ik kreeg niet aan haar verstand gepeuterd dat waarschijnlijk 95% van haar jaarclub bier walgelijk vond en ze eigenlijk onnodig elkaar lieten lijden
En oma maar blijven vragen ‘drink jij nou al koffie?’. Nee ik ben 32 en het gaat niet meer gebeuren
Ik vind het ongeveer hetzelfde als eten wat ik heb moeten leren eten. Soms moet je gewoon even wennen aan een bepaalde smaak.
Groenten leren eten, tot daar aan toe. Maar bier of wijn of vodka, why?
Het hoeft niet, maar het is ook weer geen dom concept. Ben blij dat ik koffie en wijn lekker vind.
Ik vind het wel jammer dat ik geen wijn lust. Zo’n wijnarrangement in een restaurant klinkt altijd zo gezellig. Maar het leren drinken vind ik ook nergens op slaan inderdaad.
Ik heb echt 5 jaar alles op alles gezet om wijn en bier te leren drinken maar ik lust het nog steeds niet
Ik houd wel van wijn, maar ben wel heel blij dat steeds meer restaurants naast een wijnarrangement ook een goed non-alcoholisch alternatief aanbieden. En dan niet saaie frisdranken of non-alcoholische wijnen die meer een veredeld druivensapje zijn, maar echt non-alcoholische cocktails. Soms neem ik dat juist ipv wijn.
Heb je nog restauranttips? Ik vond bijvoorbeeld dat William’s Canteen heel lekkere non-alcoholische drankjes had, maar kan me verder niet echt iets vergelijkbaars herinneren van andere plekken.
Bij Choux in Amsterdam heb je ook een alcoholvrij menu volgens mij (en super lekker eten!!!)