Was dat wel te doen, al dat plastic.
Echt mijn favoriete chocola (de Bonte Koe) ga morgen meteen even langs. Die chocoladerepen met pindakaas
Ik was een keer op een jeneverproeverij (donât ask, lang verhaal) en daar zaten ook twee foodbloggers/voedselsnobs.
Nou die vonden de chocolade van de Bonte Koe maar trash (âsnoepgoedâ noemden ze het afkeurend, als ik het me goed herinner). Nee ik moest chocolade van -insert obscuur merk- hebben.
Doe mij maar het snoepgoed.
Hahaha nu ben ik heel erg benieuwd naar hun chocolademerk, als het nog lekkerder is dan de Bonte Koe. En snoepgoed is sowieso lekker
Hoe was de jenever? Oops toch gevraagd
Geen idee! Ik had de proeverij geregeld als âuitjeâ voor mijn vader en ik. Maar toen bleek ik zwanger te zijn. Dus ik heb heel erg veel jenever geroken en aan het einde ook nog eentje zelf mogen âbrouwenâ.
Ik kwam er vorige week dus achter dat Marc-Marie een podcast heeft en ben echt verbaasd dat er mensen vrijwillig naar zijn gal stem luisteren. Hoe is dit zo populair
Zijn humor is top
Ik snap sowieso niet dat Nederlandse podcasts zo populair zijn. Het is voor een groot deel gewoon net niet
Ik vind Halina Reijn eigenlijk best leuk en aandoenlijk nu ik 4 uur van haar podcast heb geluisterd. Zij was echt mijn BEC als twintiger, maar ze lijkt me nu eigenlijk best een heel leuke vrouw??
Voelt of mân wereld op zân kop staat.
ik heb dat ook met mensen soms maar ik denk dat dat komt door hoe vrouwen worden afgeschilderd vaak (over halina specifiek heb ik geen mening)
Ik vind het best lekker voelen als je je in het beginstadium voelt van ziek worden. Dat je je wat slomer voelt, wat zwaarder in je lichaam en dat je je er over moet geven. Gewoon soort van loom, tintelingen in je lichaam en in mijn geval eindelijk heel goed slapen. Ook een soort grens van oke nu moet ik wel rustig aan doen, daarna als je echt ziek wordt natuurlijk niet
Oh ik word echt benieuwd hiervan. Voor mijn gevoel vraag ik me al mijn halve leven af wat ik van Halina Reijn moet vinden
Ja ik denk dat ook
Vind haar echt hilarisch
Kwam ook vooral door die vriendengroep (denk ik) met Geiza Weisch en Manuel Broekman.
Ja ik had dit ook bij haar! En ook bij Tjitske Reidinga en ik vind haar ook echt hilarisch en leuk tegenwoordig @Zemraluani
Totaal niet gerelateerd, Manuel staat nu als ober in meerdere hippe restaurants in Amsterdam waaronder 1 waar ik langs fiets naar mijn werk dus ik zie hem bij dagelijks tot mijn verdriet. Want telkens moet ik denken aan het feit dat hij een speech gaf tijdens mijn studenten intro week over veilige seks: met als kers op de taart gaf hij daarbij graag aangaf met meer dan 100 vrouwen seks te hebben gehad en meerdere soaâs. Daar moesten wij als studenten vooral van leren.
Walgelijke vent.
Ja bah echt een vieze man. Wel meer nare verhalen over gelezen. Maar als ober ja, dus zijn acteercarrière is blijkbaar voorbij.
Zo memory unlocked momentje. Die namen hoor je ook nooit meer.