Impopulaire meningen #5

Ik wil graag een patatje Putin, één Rutte XXL en doe ook maar een kipWilders

11 likes

Ah jammer, in NL niet helaas!

2 likes

Ik vind je post heel verfrissend eigenlijk. Op vakantie gaan hoort er in mijn omgeving toch een beetje bij. Hoe verder hoe beter lijkt wel. Soort sociale druk om toch maar wat te boeken in de zomervakantie haha :confused:

9 likes

Ik vind met een beetje vochtig haar slapen wel fijn. Zo blijft mijn kussen lekker koel.

10 likes

Heb je dan 's ochtends geen vet, klammig haar? Ik krijg dat altijd als ik met nat haar ga slapen, zo goor.

5 likes

Nee, ik ga ook niet met zeiknat haar slapen haha. Bedoel echt dat handdoek droge haar dus nog een klein beetje vochtig.

1 like

Haha nee dat snap ik! Maar met handdoekdroog haar heb ik het ook.

1 like

Ik slaap altijd met nat haar. Doe er veel leave in conditioner in en dan draai ik het in een knot met een zijde scrunchie. Mijn kind word wakker van de airwrap dus kan mijn haar niet doen in de avond

4 likes

was je dan dagelijks je haar?

1 like

Ik ook! Was het elke dag en doe het dan in een toefje onder een haarhanddoek. Soms zit het niet lekker omdat het raar opdroogt maar meestal geen problemen

1 like

Ohw nee :joy: ik bedoel ‘altijd als ik mijn haar was, slaap ik met nat haar’ maar ik snap de verwarring

Ja dit is bij mij ook altijd een gok helaas. Het is of wakker worden met veel volume, of een niksig kapsel met minimaal één pluk die de hele dag een andere kant op staat dan de rest :’)

2 likes

om de after-dinner/lunch-dip tegen te gaan (typ ik terwijl ik mijn after-lunch-koffie drink)

6 likes

Als ik uit eten ga neem ik vaak een koffie in plaats van een dessert. Genieten :grin:

5 likes

Sinds ik koffie drink na het eten heb ik vrijwel nooit meer een te vol gevoel, omdat het meteen zakt.

5 likes

Ik slaap altijd het lekkerste na een espresso :sleeping: :zzz:

1 like

Koffie en een stukje 80% pure chocola na het eten is echt subliem.

7 likes

3 stukken cheesecake en een pecan brownie en een creme brulee na het eten is subliem

96 likes

Door jouw stukje pure chocolade kreeg ik opeens een flashback naar van die ‘Eetdagboeken’ die in de '90/'00 in tijdschriften stonden.

Daar at men altijd een ‘handje nootjes’, ‘een stukje pure chocolade’ of een ‘cracker met een plakje 30+ kaas’ als snack. Later kwamen de worteltje met hummus steeds vaker voor.

Nooit eens ‘twee roze koeken’, ‘een gevulde koek uit de automaat’ of ‘halve zak paprikachips’.

68 likes

Dat was toch dezelfde beruchte rubriek van de iconische Sylvie Meis quote: ‘en soms eet ik ook het hoorntje op!’ :icecream:

22 likes