Dat was toch dezelfde beruchte rubriek van de iconische Sylvie Meis quote: ‘en soms eet ik ook het hoorntje op!’
Haha ja zooo accuraat dit. Handje, plakje, stukje
Nee zeker niet, dat was de Beau Monde zomer special rond 2004/2005 gok ik? Sylvie was de guest editor en mocht op elke pagina commentaar geven en dit stond op een pagina over vakanties in Cannes.
Bron: ik heb dat blad nog ergens liggen
Ze had het er ook over dat het heel lastig was dat er zo weinig spijkerbroeken maatje 24 te vinden waren en dat Alessandra Ambrosio heel gemeen was maar dat ze dat wel begreep en ook zo zou zijn als ze zo knap was.
Heeft echt indruk gemaakt op m’n puberbrein.
Ahha ja ik ook
Ik ben echt dol op een kop koffie na spicy eten. Door die hete sensatie in je waffel is de koffie nog veel lekkerder.
Nee joh, Zwitserse strooikaas. Lekker mager.
Ik verwacht nog steeds een massa schadeclaim van de grote groep mensen die vroeger van hun ouders een gerookte kip salade van Sonja Bakker moest eten. En de eierkoek als je nog trek had natuurlijk.
En in het weekend mocht je een stokbroodje met kaas en ananas uit de oven
Wow, dat leed hebben mijn ouders me nog bespaard. Die kende ik niet. Wel liters appelstroop gegeten op brood.
Nou, een goede Brabantse eierkoek!
Is een Brabantse eierkoek iets anders dan een gewone eierkoek?
Sonja’s schuld
Ik heb buiten Brabant nog nooit een lekkere gehad.
Vreselijk. En ik vond dat echt leuk om te lezen smh. Maar dat was toch gewoon ronduit ongezond. Zo weinig calorieen. ‘Stiekem at ik 2 rozijntjes’. Ugh ga toch weg.
Ja ik heb ook jarenlang geen eierkoek kunnen eten zonder Sonja Bakker referenties van anderen
Gevulde koek? Je bedoelt eierkoek? Bij eierkoek denk ik iig ook direct aan sonja bakker.
Hoezo snack je een appel. Wtf is dat voor snack omg
Hahaha ik zie nu pas dat ze ook lengte en gewicht en kledingmaat erbij zetten.
In mijn idee was Sonja Bakker niet héél weinig kcal toch? Toen mijn moeder het deed had ik nog geen idee van hoe het werkte met kcal etc (gelukkig) maar ik kan me herinneren dat mijn moeder best veel mocht eten op een dag.
Grapjas mijn eetstoornis is ontstaan door onze lieve sonja (en nog vele andere factoren natuurlijk). Dus ik ben nog altijd boos