Impopulaire meningen #5

Ja en Sef en Dio zaten er ook bij in dat groepje maar die vind ik minder irritant.

4 likes

Hij werd verdacht van aanranding en toen een vrouw aangifte deed kwamen er blijkbaar meer verhalen boven
Misselijk ventje

4 likes

Dio en sef zijn echt mn allesje ik luister dios eerste album nog heel vaak.
Manuel had ik een crush op zelfs zo erg dat ik figurant was bij feuten maar durfde niks te zeggen tegen hem toen. Achteraf maar goed ook vreselijke kwal.

5 likes

Mocht je je ex-crush Manuel nog eens willen zien: hij staat bij Le Forel en La Parole (ja erg ā€˜Frans’ allemaal). Ik weet eigenlijk niet of die toko’s van hem zijn of dat hij medewerker is, geen idee. Doet er ook niet echt toe, hij is er dus live te bewonderen en vergeet gegarandeerd 3x je bestelling (dat was mijn ervaring).

6 likes

Een meisje dat ik ken heeft een ONS met hem gehad. Toen was hij een trui of vest ofzo vergeten en wilde hij dat komen ophalen. Zij had niet zo veel zin meer om dit hele gebeuren voort te zetten en haar broertje ging toevallig naar een feestje waar hij moest draaien, dus ze zei tegen hem dat haar broertje dat vest wel ff zou droppen aangezien ze toch op dezelfde plek zouden zijn de volgende dag. Hij was vervolgens helemaal verontwaardigd en kon niet echt begrijpen dat er dus een vrouw was die niet meer van hem wilde na een keertje seksen. Kwam heel erg over alsof hij er niet mee kon dealen de afgewezen partij te zijn :smiling_face_with_tear:

Edit: dit is overigens wel echt al 10 jaar geleden dus volgens mij toen nog in het hoogtepunt van z’n carriĆØre met feuten en dj’en enzo

9 likes

Ik zat eens als tiener achterin de auto, samen met een vriendin heel enthousiast te zwaaien naar andere random auto’s. En toen keek ineens Halina Reijn mij heel vies aan. Ze zwaaide niet terug en heb haar altijd heel stom gevonden daarna. Vind haar nu wel een stuk leuker overkomen in de podcast.

9 likes

Zijn rol hierin was echt zoooo klein haha daar genoot ik wel van.

3 likes

Ik vind op vakantie gaan echt niet leuk en vooral heel stressvol

25 likes

Ja dat herken ik wel. Als ik er ben vind ik het leuk maar het hele proces van bedenken wanneer ik ga/boeken/regelen op werk etc vind ik zo stressvol en onoverzichtelijk dat ik gewoon nooit ga :joy: Echt heimwee naar vroeger toen ik gewoon om 5 uur 's ochtends nog half slapend in de auto naar Spanje kon gaan zitten en alles lekker geregeld was :broken_heart:

9 likes

Ga je ondanks de stress toch op vakantie of dat niet? ( ben nieuwsgierig :eyes:). Ik herken het stressen wel, vooral de reis zelf.

1 like

Ugh same. Onze hond was de reden dat we niet meer ver weg gingen op vakantie en alleen kleine trips dichtbij deden waarbij ze mee kon, maar nu is ze vorige week overleden en dacht ik dat we misschien maar gewoon naar Frankrijk moesten gaan dan deze zomer. Maar toen dacht ik aan 9 uur autorijden met een kind, onderweg ergens slapen in een hotel ofzo en de auto inpakken en uitpakken en inpakken en uitpakken en toen wilde ik al niet meer. Ik blijf wel thuis.

6 likes

Nee ik ga eens in de zoveel tijd een nachtje weg en heel af en toe een midweek in een huisje of op stedentrip, aan meer ook echt geen behoefte. De laatste keer dat ik langer dan een week weg ben geweest was nog met mijn ouders toen ik tiener was

6 likes

Ik vind loaded fries stom. Ik wil gewoon lekker knapperige friet en saus los en gewoon die combi. Niet allemaal kleffe friet met zooi erop en alles door elkaar. Friet in een pita vind ik ook stom, FRIET MOET LOS!1! Niet in brood, niet met gekkigheid erop en eronder gewoon LOS

Edit: zelfde geldt voor kapsalon, ben ik ook tegen :no_entry_sign:

81 likes

Nu wil ik dit!!!

3 likes

Ik heb om onverklaarbare reden iets tegen terstal. Ik weet eigenlijk niks over de winkel en wat ze precies verkopen. Maar als ik de naam of een reclame er van zie moet ik al oogrollen.

De naam doet bij mij zo een goedkope plastic schoenen geur oproepen. Dat rook ik vroeger in de Bristol. Ik heb normaal dus niks met merken of winkels. Maar deze winkel vind ik gewoon irritant.

33 likes

Ik dacht heel lang dat dit een soort plaatselijk dorpswinkel was. En vroeg mij altijd af: waarom heeft iedereen hier het dan toch over?! Het is dus blijkbaar een keten :sweat_smile:

3 likes

Dit dacht ik dus ook. Ughh. Ik vind het eigenlijk ook vervelend dat ik nu meer weet over terstal.

6 likes

Zo specifiek hahahaha

6 likes

Jaaaa eens en ik vind kapsalon ook zo goor, waarom doen mensen alsof dat lekker is? Kleffe zooi met allerlei smaken die niet eens bij elkaar horen

17 likes

Ik kocht daar vroeger teensokken :joy: Geen idee waarom ook, want dat zit echt niet lekker

2 likes