Impopulaire meningen #5

Ze verkopen dat nu ook bij de maccie. Die kleffe friet vraagt niet om nog meer klef! Het was echt goor

4 likes

Love kleffe friet :heart:
Hoe slapper en meer doordrenkt van saus en smaak hoe beter.

4 likes

Sinds ik erachter kwam dat TerStal alleen aan pinnen doet vind ik het ook een beetje een stomme winkel. Geen idee waarom, want ik pin zelf ook alleen maar, maar dat je niet meer de mogelijkheid hebt om contant te betalen vind ik raar op een of andere manier.

6 likes

Ohh echt?! Loaded fries bij de Mac?

3 likes

Jaa wel in België dus weet niet of ze ze ook in NL hebben

3 likes

@oliverqueen hebben ze niet in nl en die in belgie zijn echt tragisch :frowning:

4 likes

Ik vind friet met saus (mayo, curry, ketchup, satésaus etc.) sowieso niet lekker en eet eigenlijk altijd een frietje zonder. Love crispy friet waarvan ik nog kan proeven dat ik aardappel eet ipv een lepel mayonaise. Bij hoge uitzondering eet ik een friet speciaal.

8 likes

Ik heb door deze discussie echt zin in poutine :drooling_face:

11 likes

Putin?

8 likes

Ik wil graag een patatje Putin, één Rutte XXL en doe ook maar een kipWilders

10 likes

Ah jammer, in NL niet helaas!

2 likes

Ik vind je post heel verfrissend eigenlijk. Op vakantie gaan hoort er in mijn omgeving toch een beetje bij. Hoe verder hoe beter lijkt wel. Soort sociale druk om toch maar wat te boeken in de zomervakantie haha :confused:

9 likes

Ik vind met een beetje vochtig haar slapen wel fijn. Zo blijft mijn kussen lekker koel.

10 likes

Heb je dan 's ochtends geen vet, klammig haar? Ik krijg dat altijd als ik met nat haar ga slapen, zo goor.

5 likes

Nee, ik ga ook niet met zeiknat haar slapen haha. Bedoel echt dat handdoek droge haar dus nog een klein beetje vochtig.

1 like

Haha nee dat snap ik! Maar met handdoekdroog haar heb ik het ook.

1 like

Ik slaap altijd met nat haar. Doe er veel leave in conditioner in en dan draai ik het in een knot met een zijde scrunchie. Mijn kind word wakker van de airwrap dus kan mijn haar niet doen in de avond

4 likes

was je dan dagelijks je haar?

1 like

Ik ook! Was het elke dag en doe het dan in een toefje onder een haarhanddoek. Soms zit het niet lekker omdat het raar opdroogt maar meestal geen problemen

1 like

Ohw nee :joy: ik bedoel ‘altijd als ik mijn haar was, slaap ik met nat haar’ maar ik snap de verwarring