Impopulaire meningen #5

Ja dit is bij mij ook altijd een gok helaas. Het is of wakker worden met veel volume, of een niksig kapsel met minimaal één pluk die de hele dag een andere kant op staat dan de rest :’)

2 likes

om de after-dinner/lunch-dip tegen te gaan (typ ik terwijl ik mijn after-lunch-koffie drink)

6 likes

Als ik uit eten ga neem ik vaak een koffie in plaats van een dessert. Genieten :grin:

5 likes

Sinds ik koffie drink na het eten heb ik vrijwel nooit meer een te vol gevoel, omdat het meteen zakt.

5 likes

Ik slaap altijd het lekkerste na een espresso :sleeping: :zzz:

1 like

Koffie en een stukje 80% pure chocola na het eten is echt subliem.

7 likes

3 stukken cheesecake en een pecan brownie en een creme brulee na het eten is subliem

96 likes

Door jouw stukje pure chocolade kreeg ik opeens een flashback naar van die ‘Eetdagboeken’ die in de '90/'00 in tijdschriften stonden.

Daar at men altijd een ‘handje nootjes’, ‘een stukje pure chocolade’ of een ‘cracker met een plakje 30+ kaas’ als snack. Later kwamen de worteltje met hummus steeds vaker voor.

Nooit eens ‘twee roze koeken’, ‘een gevulde koek uit de automaat’ of ‘halve zak paprikachips’.

68 likes

Dat was toch dezelfde beruchte rubriek van de iconische Sylvie Meis quote: ‘en soms eet ik ook het hoorntje op!’ :icecream:

22 likes

Haha ja zooo accuraat dit. Handje, plakje, stukje :yawning_face:

5 likes

Nee zeker niet, dat was de Beau Monde zomer special rond 2004/2005 gok ik? Sylvie was de guest editor en mocht op elke pagina commentaar geven en dit stond op een pagina over vakanties in Cannes.

Bron: ik heb dat blad nog ergens liggen

7 likes

Ze had het er ook over dat het heel lastig was dat er zo weinig spijkerbroeken maatje 24 te vinden waren en dat Alessandra Ambrosio heel gemeen was maar dat ze dat wel begreep en ook zo zou zijn als ze zo knap was.

Heeft echt indruk gemaakt op m’n puberbrein.

6 likes

Ik wil echt dat je dat blad gaat zoeken voor nog meer goeie juice.

15 likes

Ahha ja ik ook

2 likes

Ik ben echt dol op een kop koffie na spicy eten. Door die hete sensatie in je waffel is de koffie nog veel lekkerder.

2 likes

Nee joh, Zwitserse strooikaas. Lekker mager.

5 likes

Ik verwacht nog steeds een massa schadeclaim van de grote groep mensen die vroeger van hun ouders een gerookte kip salade van Sonja Bakker moest eten. En de eierkoek als je nog trek had natuurlijk. :sob:

8 likes

En in het weekend mocht je een stokbroodje met kaas en ananas uit de oven :heart_eyes:

2 likes

Wow, dat leed hebben mijn ouders me nog bespaard. Die kende ik niet. Wel liters appelstroop gegeten op brood.

Nou, :heartpulse: een goede Brabantse eierkoek!

6 likes