Is een Brabantse eierkoek iets anders dan een gewone eierkoek?
Sonjaâs schuld
Ik heb buiten Brabant nog nooit een lekkere gehad.
Vreselijk. En ik vond dat echt leuk om te lezen smh. Maar dat was toch gewoon ronduit ongezond. Zo weinig calorieen. âStiekem at ik 2 rozijntjesâ. Ugh ga toch weg.
Ja eierkoek kwam van Sonja Bakker toch? Dat dat gezond was. Ik weet nog dat ik op de middelbare school zat en een eierkoek at en een meisje vroeg of ik aan het Sonja Bakkeren was. Ik zo ehhh? Ik was 14 en graatmager en geen idee waar ze het over had
Ja ik heb ook jarenlang geen eierkoek kunnen eten zonder Sonja Bakker referenties van anderen
Gevulde koek? Je bedoelt eierkoek? Bij eierkoek denk ik iig ook direct aan sonja bakker.
Hoezo snack je een appel. Wtf is dat voor snack omg
Hahaha ik zie nu pas dat ze ook lengte en gewicht en kledingmaat erbij zetten.
In mijn idee was Sonja Bakker niet héél weinig kcal toch? Toen mijn moeder het deed had ik nog geen idee van hoe het werkte met kcal etc (gelukkig) maar ik kan me herinneren dat mijn moeder best veel mocht eten op een dag.
Grapjas mijn eetstoornis is ontstaan door onze lieve sonja (en nog vele andere factoren natuurlijk). Dus ik ben nog altijd boos
Even snel gegoogeld en kwam dit tegen, ik vind dit echt karig (als kind vrat ik natuurlijk nog extra erbij).
Kwam ook nog deze tegen. Ga stuk om MAN 2
Greedy bastards.
Maandag streng en dinsdag een sinaasappel bij het achtuurjournaal. Wat een feestavond moet dat zijn geweest
âs avonds
Streng!
Oh whoee maarliefst 15 druiven als tussendoortje. Nog nooit in mn leven dat ik druiven heb geteld. What the fuck.
pff ik krijg weer helemaal stress van die eetschemaâs met als ontbijt â2 crackers met halverine en appelstroopâ, avondsnack âeen peerâ
Oh nee joh, wat kut. Dan herinner ik me het echt niet goed. Sorry.
@Bunnyslippers ohmy nee dat is niet veel, â15 druivenâ ook echt en die âstreng!â Wtf.
Op egf was er ook een topic over. Ik wilde er nooit inkijken want mijn lijstje zou dan shocking zijn.
Jezus ja gevulde koek ik let niet op
Oh dit doet me zo denken aan mijn moeder. Altijd aan het âSonja Bakkerenâ en idd een kast vol met eierkoeken. En zo superstreng en ze viel niks af omdat haar lichaam gewoon in spaarstand zat. Zo blij dat ze daarmee is gestopt
En ik kreeg zelf ook het idee dat ik alleen âmooi slankâ werd door zoân strikt dieet, wat niet hielp voor mijn zelfbeeld en mijn perceptie van wat mooi is en dat slank daar geen voorwaarde voor is. Daarnaast hield ik teveel van eten om dat te kunnen volhouden, en gelukkig maar denk ik achteraf
Het ligt volgensmij ook wel aan welk boek. Haar eerste paar boeken zijn heel laag in calorieën, daarna werd het geloof ik wel wat realistischer.
Maar het waren vooral ook hele onlogische en niet voedzame producten. Echt niemand zit vol van een krentenbol als ontbijt of twee cracottes als lunch. Zo weinig eiwit en gezonde vetten zaten er in
Mijn god wat een arremoe. Zoân heel dagmenu is mijn ontbijt zo ongeveer