Het is net alsof die maaltijden met ene generator zijn gemaakt:
In de ochtend 3 teentjes knoflook een Zeeuwse bollus en een augurk.
Het is net alsof die maaltijden met ene generator zijn gemaakt:
In de ochtend 3 teentjes knoflook een Zeeuwse bollus en een augurk.
Avondeten; 2 aardappelen en thee
Naast dat het dieet lachwekkend weinig is klinkt het ook gewoon goor?
Ja wat is dit voor random combi aan luxe voedingsmiddelen? En tussendoortje: thee met citroen. Wauw echt een verwennerij!
Hoho én zoetmiddel hÚ? What a treat!
Wat een gare combinaties ook. Kalfslapje artisjokken en 5 gedroogde abrikozen. Zo random?! Of gaan die smaken goed samen ofzo, als ik dat op een menukaart zag staan
of als er een keer iets lekkers is, zoals taart bijvoorbeeld, en daar wordt dan naar verwezen als âeen caloriebomâ ik haat dat woord zo erg
Jaren geleden las ik in de Libelle van mijn moeder dat walnoten gezond zijn voor je en dat je best elke dag een handje vol eet. Maar ze waren wel calorierijk dus moest je je dieet aanpassen en iets anders laten vallen. Anders ging je zoveel bijkomen op zo veel tijdâŠ
En dat handjevol was ook altijd een leugen, want kwam niet op 2,5 walnoot ofzo. En ik heb echt geen overdreven grote handen.
Waarom heet dit t vissendieet. Ik dacht je gaat 3x per dag vis eten. Waar is de vis.
Vroeg ik me ook al af! Ik denk dat het misschien een sterrenbeeld dieet is?
Ik krijg al buikkramp als ik dat âontbijtâ lees, kiwi en sinaasappel op de nuchtere maag
Dit is wel echt een van de karigste diëten die ik ooit gezien heb. Wat een ellende.
Het ziekenhuisdieet is ook een mooie.
Link naar crashdieet:
Margarine met minachting
Ja, alsof margarine al niet erg genoeg is.
Waar is het veenmollendieet?
Natuurwijntje, een goede borrelplank en/of premium chips en wat geroosterde pijnboompitten door je avondeten.
Mijn moeder gaf ons ook altijd de schuld van haar âafgetakelde lichaamâ. Echt elke keer in bikini: âja voor jullie geboorte had ik nog mooie borsten!!1!â Heb vroeger echt lang gedacht dat ik dan iets fouts had gedaan als baby destijds haha
Zo zonde van de tijd dat zoveel ouders zo bezig waren met diëten want wat heeft het ze nou uiteindelijk gebracht? Ik ben pro gezond leven veel bewegen maar doe dat puur voor mezelf en zou dat nooit op mijn kinderen op een negatieve manier over gewicht etc projecteren.
Ik hoorde laatst iemand zeggen (die verder alleen maar kritisch was op de almond moms) dat deze moeders waarschijnlijk gewoon het beste voor hun kinderen wilden. De maatschappij haat dikke mensen, misschien inmiddels ietsje minder maar volgens mij is het verschil met vroeger nog altijd minimaal. Je wil dat je kind gelukkig is en dat is makkelijker als de maatschappij je gemakkelijk accepteert. Maar door dit gedrag heeft onze generatie natuurlijk wel veel issues met eten, waaronder ik zelf ook tbh.
Dit snap ik ook wel inderdaad. Mijn moeder had dat ook niet alleen op gebied van gewicht maar ook op piercings, haarverf, tattoo, veel zwarte kleding (sorry mam, ik faal aan alle kantenđ )