Impopulaire meningen #5

Mijn moeder deed eigenlijk het tegenovergestelde. Ik mocht echt eten wat ik wilde als kind. Ik at gemakkelijk een zak berlinerbollen op of een zak snoep, een reel chocola, of een pak koekjes. We zaten wel op tennissen qua beweging, maar verder werd er niet echt veel aandacht aan besteed. Mijn zus en ik waren allebei veel te dik, en soms vind ik het wel jammer dat mijn ouders het zover hebben laten komen, want ik heb het er wel moeilijker door gehad in mijn leven dan dat ik gewoon slank was geweest. Mijn vader zei dan ook wel:’ zo, jullie zijn ook dik geworden ineens ', maar deed er verder niks aan :joy:Maar aan de andere kant lijkt mij zo’n dieet geobsedeerde moeder nog erger.

8 likes

Ik had laatst een zak walnoten mee naar kantoor en toen zei mijn collega ā€œweet je wel hoeveel calorieĆ«n daarin zitten?!?!?!ā€ Ja, laat me met rust :neutral_face:

Mijn moeder heeft gelukkig dat ook nooit gedaan. Ze kocht zelfs allerlei magnetronhamburgers etc. Zodat ik na het uitgaan met een vriendinnetje me vol kon vreten :joy: is ook niet bepaald een goed iets trouwens. Maar bij mn tantes kon je alleen groente snacks op een verjaardag krijgen. Wortel, komkommer, tomaat. Ja doeeeeei he. Ik zou nu ook niet weten hoe ik het zelf zou doen als moeder zijnde wat betreft eten voor mn kind. Zoveel dieeten en zoveel regels echt pff. Wij mochten ook altijd alles uit de koelkast pakken wat we wilden. Wat resulteerde dat vriendinnen ook gewoon altijd van alles uit de koelkast bij mn ouders pakten. Ik zou dat nu wel raar vinden.

4 likes

Gewoon een goede balans. Daar gaan kinderen uiteindelijk het beste op. We eten vooral gezond, volkoren producten veel groente en veel fruit etc en soms hebben we wat ongezondere keuzes. Ik probeer mijn kind wel hier wat over te leren zodat ze ook weet wat een gezonde keuze is en een minder gezonde keuze. Taart hoort gewoon bij een verjaardag hoor en in het weekend haal ik vaker chips of chocola.

4 likes

@esperanza @Jumpsuit hahaha damn onze moeders waren weer het andere uiterste :joy: Ik kan ook serieus niet zeggen wat ik erger vind want ik haat het feit dat ik geen discipline heb, maar misschien als mijn moeder zo’n almond mom was geweest had ik alsnog issues met eten gehad dus echt moeilijk te zeggen.

4 likes

Ik kan zelf gewoon echt geen wraak nemen maar ik ga wel goed op zulke verhalen. If that makes any sense.

1 like

Hooo volgens mij heb ik mijn oorspronkelijke bericht verwijderd.
Ja ik heb zelf ook nog nooit meegemaakt dat ik wraak op iemand wilde nemen dus geen idee hoe ik in zo’n situatie zal reageren maar ik denk wel dat het me vet veel voldoening zou geven

1 like

Vind ik echt heel lief :pleading_face:

11 likes

Ik vind die west germany vazen ook echt zon west duitsland uitstraling hebben. Echt vrolijk word ik er niet van.

16 likes

Ik loop ze ook altijd snel voorbij🄲

4 likes

Iel, gaatjes :sweat_smile:

9 likes

Hoe heet zo’n fobie ook alweer? Ik heb het hier geleerd. :open_mouth:

2 likes

Trypofobie

5 likes

Te grof design en altijd gore kleuren.

6 likes

Dit is toch gewoon rook aanslag.

3 likes

Nja als je mij blind in duitsland zou droppen en niet zou zeggen waar ik ben zou ik t meteen raden. Love duitsland maar je hoeft er niet heen voor de mooie gebouwen.

Die vaas hierboven is precies duitsland in een vaas.

18 likes

Haha! Zo’n jaren ā€˜90 structuurbehangetje in een kamer waarin altijd veel gerookt is. En dan nog een kop koffie ertegenaan. Flats!

3 likes

Ik vind new balance sneakers echt schoenen voor bakfietsmoeders die hip proberen te zijn.

18 likes

Het is dat of bepaalde Veja sneakers.

4 likes

Je mag me taggen hoor!!!

Haha nee klopt wel ben een basic bihhh

3 likes