Impopulaire meningen #5

Waarom heet dit t vissendieet. Ik dacht je gaat 3x per dag vis eten. Waar is de vis.

34 likes

Vroeg ik me ook al af! Ik denk dat het misschien een sterrenbeeld dieet is?

4 likes

Ik krijg al buikkramp als ik dat ā€œontbijtā€ lees, kiwi en sinaasappel op de nuchtere maag :confounded:
Dit is wel echt een van de karigste diƫten die ik ooit gezien heb. Wat een ellende.

5 likes

Het ziekenhuisdieet is ook een mooie.

Link naar crashdieet:

Samenvatting

Het ziekenhuisdieet: 5 kilo afvallen in 5 dagen! | Mens en Gezondheid: Dieet

2 likes

Margarine met minachting

38 likes

Ja, alsof margarine al niet erg genoeg is.

4 likes

Waar is het veenmollendieet?

Natuurwijntje, een goede borrelplank en/of premium chips en wat geroosterde pijnboompitten door je avondeten.

13 likes

Mijn moeder gaf ons ook altijd de schuld van haar ā€˜afgetakelde lichaam’. Echt elke keer in bikini: ā€˜ja voor jullie geboorte had ik nog mooie borsten!!1!’ Heb vroeger echt lang gedacht dat ik dan iets fouts had gedaan als baby destijds haha

11 likes

Zo zonde van de tijd dat zoveel ouders zo bezig waren met diƫten want wat heeft het ze nou uiteindelijk gebracht? Ik ben pro gezond leven veel bewegen maar doe dat puur voor mezelf en zou dat nooit op mijn kinderen op een negatieve manier over gewicht etc projecteren.

1 like

Ik hoorde laatst iemand zeggen (die verder alleen maar kritisch was op de almond moms) dat deze moeders waarschijnlijk gewoon het beste voor hun kinderen wilden. De maatschappij haat dikke mensen, misschien inmiddels ietsje minder maar volgens mij is het verschil met vroeger nog altijd minimaal. Je wil dat je kind gelukkig is en dat is makkelijker als de maatschappij je gemakkelijk accepteert. Maar door dit gedrag heeft onze generatie natuurlijk wel veel issues met eten, waaronder ik zelf ook tbh.

16 likes

Dit snap ik ook wel inderdaad. Mijn moeder had dat ook niet alleen op gebied van gewicht maar ook op piercings, haarverf, tattoo, veel zwarte kleding (sorry mam, ik faal aan alle kantenšŸ˜…)

1 like

Mijn moeder deed eigenlijk het tegenovergestelde. Ik mocht echt eten wat ik wilde als kind. Ik at gemakkelijk een zak berlinerbollen op of een zak snoep, een reel chocola, of een pak koekjes. We zaten wel op tennissen qua beweging, maar verder werd er niet echt veel aandacht aan besteed. Mijn zus en ik waren allebei veel te dik, en soms vind ik het wel jammer dat mijn ouders het zover hebben laten komen, want ik heb het er wel moeilijker door gehad in mijn leven dan dat ik gewoon slank was geweest. Mijn vader zei dan ook wel:’ zo, jullie zijn ook dik geworden ineens ', maar deed er verder niks aan :joy:Maar aan de andere kant lijkt mij zo’n dieet geobsedeerde moeder nog erger.

8 likes

Ik had laatst een zak walnoten mee naar kantoor en toen zei mijn collega ā€œweet je wel hoeveel calorieĆ«n daarin zitten?!?!?!ā€ Ja, laat me met rust :neutral_face:

Mijn moeder heeft gelukkig dat ook nooit gedaan. Ze kocht zelfs allerlei magnetronhamburgers etc. Zodat ik na het uitgaan met een vriendinnetje me vol kon vreten :joy: is ook niet bepaald een goed iets trouwens. Maar bij mn tantes kon je alleen groente snacks op een verjaardag krijgen. Wortel, komkommer, tomaat. Ja doeeeeei he. Ik zou nu ook niet weten hoe ik het zelf zou doen als moeder zijnde wat betreft eten voor mn kind. Zoveel dieeten en zoveel regels echt pff. Wij mochten ook altijd alles uit de koelkast pakken wat we wilden. Wat resulteerde dat vriendinnen ook gewoon altijd van alles uit de koelkast bij mn ouders pakten. Ik zou dat nu wel raar vinden.

4 likes

Gewoon een goede balans. Daar gaan kinderen uiteindelijk het beste op. We eten vooral gezond, volkoren producten veel groente en veel fruit etc en soms hebben we wat ongezondere keuzes. Ik probeer mijn kind wel hier wat over te leren zodat ze ook weet wat een gezonde keuze is en een minder gezonde keuze. Taart hoort gewoon bij een verjaardag hoor en in het weekend haal ik vaker chips of chocola.

4 likes

@esperanza @Jumpsuit hahaha damn onze moeders waren weer het andere uiterste :joy: Ik kan ook serieus niet zeggen wat ik erger vind want ik haat het feit dat ik geen discipline heb, maar misschien als mijn moeder zo’n almond mom was geweest had ik alsnog issues met eten gehad dus echt moeilijk te zeggen.

4 likes

Ik kan zelf gewoon echt geen wraak nemen maar ik ga wel goed op zulke verhalen. If that makes any sense.

1 like

Hooo volgens mij heb ik mijn oorspronkelijke bericht verwijderd.
Ja ik heb zelf ook nog nooit meegemaakt dat ik wraak op iemand wilde nemen dus geen idee hoe ik in zo’n situatie zal reageren maar ik denk wel dat het me vet veel voldoening zou geven

1 like

Vind ik echt heel lief :pleading_face:

11 likes

Ik vind die west germany vazen ook echt zon west duitsland uitstraling hebben. Echt vrolijk word ik er niet van.

16 likes