Impopulaire meningen #5

Ik loop ze ook altijd snel voorbij🄲

4 likes

Iel, gaatjes :sweat_smile:

9 likes

Hoe heet zo’n fobie ook alweer? Ik heb het hier geleerd. :open_mouth:

2 likes

Trypofobie

5 likes

Te grof design en altijd gore kleuren.

6 likes

En mensen doen er ook altijd zo gewichtig over. Alsof je echt iets bijzonders hebt gevonden. Terwijl je je best moet doen om ze niet tegen te komen bij de kringloop.

18 likes

Dit is toch gewoon rook aanslag.

3 likes

Nja als je mij blind in duitsland zou droppen en niet zou zeggen waar ik ben zou ik t meteen raden. Love duitsland maar je hoeft er niet heen voor de mooie gebouwen.

Die vaas hierboven is precies duitsland in een vaas.

18 likes

Haha! Zo’n jaren ā€˜90 structuurbehangetje in een kamer waarin altijd veel gerookt is. En dan nog een kop koffie ertegenaan. Flats!

3 likes

Ik vind new balance sneakers echt schoenen voor bakfietsmoeders die hip proberen te zijn.

18 likes

Het is dat of bepaalde Veja sneakers.

4 likes

Je mag me taggen hoor!!!

Haha nee klopt wel ben een basic bihhh

3 likes

Ik heb geen New Balance of Veja sneakers, dus ik voel me niet aangesproken, maar ik vind het altijd iets heel zieligs hebben om mensen te reduceren tot wat ze aan hebben en daar dan een denigrerend hokje bij te bedenken.
Denk bij dat soort meningen eigenlijk altijd alleen maar ā€œah wat sneu dat je niet verder kan kijken en jezelf zo boven een ander moet plaatsen om wat ze dragenā€¦ā€
En het geeft me ook flashbacks naar de middelbare school waar je er niet bij hoorde als je niet droeg wat de trend was.

82 likes

En @Kwal ik zeg nergens dat ik mijzelf boven anderen plaats of dat ik een betere stijl heb. Dat is gewoon waar ik die schoenen mee associeer en dat is toch prima? Net zoals dat bepaalde dingen hier worden geassocieerd met Rob Geus kinderen.

Het is niet voor niks een impopulaire mening.

2 likes

En waarom zou je beledigd zijn als mensen je kledingstijl niet leuk vinden. Boeiend.

26 likes

Ja dit, als je het zelf maar mooi vindt. Is toch ook menseigen om te klagen over dingen die je zelf ook doet. Of dat nou klagen is over grijze of beige interieurs terwijl je eigen originele interieur een terracotta muur betekent , of dat iemand vindt dat je je suf kleedt terwijl ze in hun skinny met Vans de deur uit gaan. Boeiuh, gelukkig verschillen smaken.

Dat je als onzekere puber dat vervelend vindt okƩ, maar nu lekker laten lullen hoor.

10 likes

O ja, ik lees het meer als grapje. Moet er zelf altijd wel om lachen als ik iemand dan een opsomming doet en ik herken mezelf er deels in.

3 likes

Oh ja eens hoor, ik ben ook niet beledigd. Ik ben zo basic als maar zijn kan, dus daar hebben mensen vast een mening over. Maar ik ben comfortabel, dus prima. Ben niet onzeker ook erover.
Ik vind het gewoon zielig om er zo per se wat over te moeten vinden. Het is gewoon een andere vorm van mensen met kort pittig haar of witte leggings uitlachen, daar doe ik ook niet aan mee.

12 likes

Ja ik loop zelf meestal op buffalo sneakers en veel mensen vinden dat ook lelijke klompen. Maakt mij ook echt niet uit wat mensen daarvan vinden en ik lach gewoon met ze mee.

6 likes

In dit soort gesprekken lopen altijd twee dingen door elkaar. Enerzijds het idee dat je een bepaald merk of een bepaalde look moet hebben om erbij te horen. Kortzichtige mensen, heb ik niks mee. Anderzijds dat je met kleding wel kiest wat je uitstraalt en bepaalde kledingsstijlen ook heel gebonden zijn aan identiteit. Vind doet alsof dat tweede er totaal niet toe doet altijd vrij onzinnig.

14 likes