Impopulaire meningen #5

ouderwets

Ben wel een keer aangesproken door een student dat ik nog een skinny jeans droeg. Dus schijnbaar leeft het wel onder jongeren.

Dan heb ik gewoon een scherpe poes/dijen hahaha.

9 likes

oh wat irritant! ik hou er ook niet van idd vind het outfits 10x saaier maken (gelijk impopulaire mening)

2 likes

Huh in een stad minder? Hier is het gewoon een mix qua broeken.

Ben wel blij dat die lelijke flared leggings niet meer zo populair zijn. Wat een flop was dat zeg.

4 likes

Nee hoor, ik heb ook standaard dat mijn spijkerbroeken uitscheuren omdat de stof helemaal versleten is. Bij mij is het vaak onder de bil, misschien ook gevolg van fietsen?

1 like

Hurlak

2 likes

Ik werk met pubers en merk dat het niet dragen van skinny jeans daar echt leeft. Zie echt maar een enkeling met strakke broeken. Veel dragen vooral veel baggy cargo broeken of baggy low waist broeken met cropped tops en grote truien/vesten etc of straight/mom jeans :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Uiteraard ga ik zelf met de pubers mee en ze zullen mij nooit in een skinny jeans zien!!!

3 likes

En volgens mij zijn die chunky new balance type sneakers ook al uit de mode. En meer zulke types in:
IMG_7874

Ik lees hier nu al een aantal keer pabo kledingstijl. Is pabo geen erotische webshop? Of mis ik iets als Belg?

1 like

Hier is het de opleiding tot leraar basisonderwijs :joy:

1 like

Ok duidelijk :joy:

3 likes

Ik had zulke maar dan heel hip met een corduroy omslag. Ik was er toen zoooo blij mee :joy:

O nee grapje ik bedenk nu dat dat Quick laarzen waren

1 like

dit was echt zoo populair op de middelbare

2 likes

3 likes

Ik vind deze schoenen altijd zo smal lijken. Alsof je voet ernaast nog op de grond komt. Soort sokken :joy:

5 likes

omg precies deze had ik brrrr :sob:

2 likes

NOOOOOOOOOOO

Wat is er mis met schoenen met normale zolen en demping?

7 likes

Ik wou deze zo graag. Ben blij dat mn ouders hier geen geld voor hadden.

9 likes

Ik had neppe van de Van Haren toen. :joy:

3 likes

De enige lelijkere sneaker uit die tijd waren ook van Puma. Heel plat en dan van die schuine veters.

7 likes