Ik snap niet hoe je het bedoelt. Ik bedoel in ieder geval zeer zeker niet de eer te willen halen met mijn eigen of originele keuze. Het is een zoektocht naar mezelf en mijn identiteit die ik heel lastig vind.
Ohh sorry nee ik bedoel niet ego als in wat ben jij een ego, maar eigenlijk als geruststelling dat je eigen bewustzijn/ego zichzelf vooral heel belangrijk maakt. Haha sorry het staat er als je het zo leest echt super bot.
Maar ik bedoel dat je uiteindelijk juist ook je onderbewuste bent en dat het daardoor misschien niet altijd een bewuste keuze is die je maakt, maar wel voortvloeit uit jou en wie je bent (bewust en onbewust). En je ego is dan in dit verhaal je bewustzijn die denkt dat die alles voor het zeggen heeft/de gedachte eng maakt dat je onbewuste zoveel te zeggen heeft.
Met jou kan ik praten! Gewoon doorlopen dat water in. Even moeilijk ademen en dan gewoon zwemmen haha.
Niks zo goor als een lauw pisbad van 30 graden als je wil afkoelen. Dan liever even scherp moeten inademen als je het water in gaat. Lekker fris!
Zo lastig voor te stellen dat ik dat dan weer mooi ga vinden :o Echt korte (dikke) pootjes uitstraling heeft het en kan me dan slecht inbeelden dat ik dat dan écht denk leuk te vinden staan.
Ik weet ook nog wel dat maxi rokken hip begonnen te worden en dat men op het forum het heksenrokken vond
Ik hoop het wel hoor. Want het blijven toch de beste broeken om je schoenen mee te showen
Haha, ik had zelf wel oprecht past deze realisatie begin dit jaar
Ik kan me nog heel goed een gesprek met mijn moeder herinneren van een jaar of 12 (denk ik?) geleden. Dat ik zei dat ik skinny’s nooit zat zou worden en lossere broeken echt nooit mooi zou gaan vinden, laat staan zou dragen. Weet nog dat ik daar echt volledig van overtuigd was. Zo grappig hoe die dingen veranderen!
Overigens draag ik nu heel af en toe nog wel eens een skinny, ben ze nog niet 100% zat haha
Zijn skinny’s echt uit ?
Ik dacht alleen die hele lage waar je string boven uit komt.
Maar goed. Ik heb 100% pabo kleding stijl geloof ik (& helemaal prima !!) dus loop vast sowieso een paar jaar achter de trends aan
Hahahahahahha dit doe ik nooit meer sinds ik onderkoeld raakte met 35 graden
Ja wortelbroeken idd! Haha daar begon t mee
20 jaar later kan ik er dus nog maar moeilijk afscheid van nemen hoor. Dus ik draag ze gewoon nog
Pffff ik haak af
Dat liedje brings back some memories!
ik vind het altijd zo grappig dat je op tiktok enzo al jaren ziet dat skinny jeans uit zijn maar in het echt loopt 75% van de mensen er gewoon nog elke dag mee
Oh dat idee heb ik (hier) echt niet eigenlijk. Het viel me zelfs op dat ik vandaag iemand met een echte strakke skinny zag lopen.
Stelt me enigzins gerust dat ik niet de enige ben, aangezien ik nog steeds - vrij modedoof - in mijn skinny jeans loop.
Komt denk ik omdat ik veel skinny jeans heb en het mooi vind (waarschijnlijk ook gewenning). En hoewel ik ook wijdere broeken heb, trek ik vaak uit gemakzucht en gewoonte toch de skinny weer uit de kast.
Als ik m’n kont wil laten zien dan trek ik de skinny uit de kast. Verder lekker flared of wijde broeken want dat zit ja zo lekker.
Mode boeit me vrij weinig en ik loop net zo makkelijk in m’n chill outfit naar de winkel hier.
oh echt? ik zie echt overal waar ik kom volop skinny jeans haha