Omg dat iemand deze verkoopt, je zou geld toe moeten krijgen om deze over te nemen
Hahaahah echt. Ik trok toevallig vandaag dit soort schoenen aan sinds weer hele lange tijd omdat ik even geen zin meer had in m’n andere schoenen en dacht nog oooh die jongeren op werk zullen wel denken hahah. Maargoed ik draag ook nog skinny jeans
Ik had deze en vond ze destijds echt fantastisch gsus jasje erboven en ik voelde me echt de best geklede van de school
Had je ook nog een Evisu jeans erbij? Zo niet, dan was je toch niet de bestgeklede van de school.
omg ja zo’n korte gsus jas met dikke bontkraag, was zo gelukkig toen ik die had en ik weet nog dat ik dacht: ik kan me echt niet voorstellen dat ik deze jas ooit niet meer mooi vind
well well well
een jaar later droeg ik alleen nog maar gekleurde skinny’s en bandshirts of shirts met zelfgetekende dino’s
wat een tijden
Oh god die had ik ook
Omg die waren lellik. Maar dat vond ik toen helaas niet…
Nee helaas, dat was te duur
Wat is de visie op flared jeans broeken? Dus bij je bovenbenen nog wel strak? Ik krijg er moeilijk zicht op maar heb steeds meer het idee dat het toch een soort skinny-light is en daarmee eigenlijk ook afgeschreven.
Weet niet wat de visie is, maar ik draag die nog wel heel graag. Maken je benen echt lang haha. En vind het ook mooi bij bepaalde schoenen.
ja same
met patform docs
zal wel heel uncool zijn maar ik vind het mooi
Fox factor misschien, maar ik weet niet of dat Nederlands is of alleen plussize oid?
Deze parels in het donkerbruin en dan met een corduroy flap maar helaas zijn die niet vereeuwigd op het internet
Darude Sandstorm hoor ik in mijn hoofd nu.
Ik had zoiets in het knalroze
Omg ik had zoiets in het donkerbruin met goud van Le Coq Sportif ofzo, bestaat volgens mij niet meer (en terecht). En van die korte Adidas boksschoenen.
Jep. Die waren helemaal de shit. Lekker je broek erin ook.
Hahaha ja same, wat een gedrochten. En 1-2 jaar daarvoor waren deze in allerlei kleuren helemaal de shit als zomerschoen. Geloof voorjaar/zomer 2005? Toen zat ik net in de brugklas iig en had iedereen deze.
Zie ik eigenlijk ook niet zoveel gedragen worden. Soms wel met een split aan de zijkant weet je wel. Denk dat die ook afgeschreven zijn, maar durf het niet met alle zekerheid te zeggen zoals over skinny jeans haha
Edit: veters strikken is tegenwoordig ook geen trend meer. Daar werd ik laatst nog op aangesproken door een ~ puber ~toen ik op een paar gestrikte Jordans naar mijn werk ging Dit is tegenwoordig de manier, dus voor wie erg trendgevoelig is: