Impopulaire meningen #6

De zangers zijn een keer op hij seizoen 293, denk ik.

1 like

Dit klopt zeker. Maar al doen er goede artiesten aan mee vind ik het nog steeds een grote poppenkast. Iedereen doet net alsof ze muziek vieren en liedjes voor anderen willen schrijven maar stiekem willen ze een hit a la Afscheid van Glennis Grace creeeren. Al dat gejank en iedereen is beste vrienden, kots.

6 likes

Ik heb meerdere zwangere collega’s die hun buik niet bedekken. Een hele rare trend, waardoor ik me echt een klagende boomer voel. Maar het is zo ongepast ook? Op kantoor? :person_shrugging::person_shrugging:

5 likes

Koud!!

12 likes

huh, waar stopt hun shirt dan?

4 likes

Oh nee zie je dan ook van die gepopte navels; dat is echt gewoon niet oké om mensen daaraan bloot te stellen.

8 likes

Een beetje dit idee. Soms ook met een wijde maar korte trui.
Dit is overigens niet een van mijn collega’s :joy:

3 likes

Haha thuis paradeer ik zo wel rond maar ga echt niet met mn blote buik in het openbaar :joy: koud idd! En vind het te bloot gekleed. Komt door Rihanna of hollywood misschien.

1 like

heel weird, zou er ook niet op zitten te wachten nee, maar niemand die er wat van zegt :joy:?

2 likes

Milou Deelen loopt er ook altijd zo halfnaakt zwanger bij. Hoogzomer kan ik me dat ook nog wel voorstellen (ik zat ook halfnaakt tijdens een hittegolf toen ik zwanger was maar wel thuis met de gordijnen dicht tegen de warmte) maar 9 van de 10 keer is het hier kloteweer en waarom zou je met je blote pens met plopnavel naar de kroeg gaan?

Ik vind dit heel mooi en tof, ook mede door Rihanna die hiermee begonnen is.

Maar niet op kantoor?! Zwangere buik of geen zwangere buik, daar hoor je je buik gewoon te bedekken.

46 likes

Nou precies ik vind het echt zo mooi, maar ik vind blote buiken sowieso geweldig. Behalve op kantoor!!!

7 likes

Nee, alleen wat mensen die het juist mooi vinden. Er zijn ook niet echt regels behalve ‘gepaste kleding’, dus het is ook lastig om er iets van te zeggen denk ik.

2 likes

ja niet helemaal mee eens, dit lijkt me prima voor een manager om aan te geven. Op een kantoor zijn over het algemeen vaak wel redelijk zelfde geldende regels wat onder gepast verstaan wordt (ja tenzij je bij een of ander hip mode/marketing bureau werkt ofzo, dan zal de norm vrijer zijn). Lengte van je rok ofzo lijkt me eerder iets waar meer twijfel over kan bestaan.

Ik word altijd een beetje onpasselijk van blote zwangere buiken, weet niet waarom maar het heeft mn persoonlijke voorkeur als ze gewoon bedekt zijn

26 likes

Jaaa love zwangere buiken, ik zou zelf als ik zwanger was ook denk ik graag met m’n buik bloot lopen (als het zomer is). Vind dat echt vet (en ook leuk om mensen die het niet vinden kunnen een beetje te shockeren).

Maaar niet op kantoor, en zeker niet in de herfst/winter??

1 like

Bij ons op kantoor is de regel ook gepaste kleding. Te bloot wordt gezien als niet gepast voor op kantoor. Blote buik valt daar ook onder. Ik heb nog nooit iemand zo op ons kantoor zien verschijnen, maar ik verwacht dat je dan weg wordt gestuurd

8 likes

Maar ook gewoon op straat/in de supermarkt zie ik nooit iemand met een blote zwangere buik, jullie wel? Kan me er niks bij voorstellen dat op een kantoor meerdere mensen er zo bijlopen :sweat_smile:

13 likes

Ja zeker wel, vooral toen het warmer was, is gewoon mode

Ik vind het ook wel cool zoals Michelle Fleur het bijv deed

1 like

In de zomer wel! Maar rond deze tijd van het jaar al niet meer

4 likes