Moet het nou WEER buiten de zwanger topics over zwanger gaan? Of mag dit wel omdat het negatief over zwangeren en hun BUIK begon
Stel je aan zeg
Ik kijk dit seizoen voor het eerst vanwege een aantal artiesten die mee doen, maar het valt me zo tegen? Ze doen echt zo weinig boeiends met de liedjes en meer dan de helft zijn saaie langzame liedjes. In België doen ze meestal wel iets creatiefs ipv dit saaie gedoe.
Wat heb ik met mijn mening nou in het zwanger topic te zoeken Als je impopulaire mening is dat je honden haat ga je dat toch ook niet in het huisdiertopic posten
fight of flight modus geactiveerd elke keer als ik een gepopte navel zie. Zo goor, maar dit is ook een impopulaire mening denk ik
Ik vind het echt schooierig om je kinderen op pad te sturen voor de grote clubactie. Koop zelf wat loten, klaar.
Ik vind de appjes om loten te kopen dus juist stom. Stuur je kinderen gewoon langs de deuren, beetje actie voor je eigen vereniging.
Ik ga dus ook pas loten kopen als er een kind langs de deur komt .
Schooierig van wie?
De ouders
Vaak krijgen de verkopers ook een bedrag per lootje.
Hier in ieder geval wel.
Hier moet ze er 40 verkopen om een prijs te krijgen. Die dingen zijn 2 euro per stuk. Ik ga echt geen 80 euro aan lootjes kopen dus ze kan gewoon zelf langs de deuren.
En de lootjes zijn 2 euro per stuk, waarvan 1,80(?) naar de club zelf gaat en 20 cent naar de grote club actie organisatie.
Interesseert me eigenlijk allemaal niet. Je kind langs deuren sturen vind ik schooierig.
Huh maar die kinderen willen dat toch zelf? Het is toch voor hun club? Of bedoel je dan dat ouders voor iets voor zichzelf hun kinderen inzetten?
Mee eens, voor alles. Kinderpostzegels, de grote clubactie en alle andere ellende.
Vandaag kwamen er kinderen aan de deur om armbandjes te verkopen voor ‘het goede doel’. Alleen na navraag bleek het goede doel zij zelf te zijn, maar ze dachten mensen trappen hier wel in nu met de kinderpostzegels en grote clubactie deze week
3 euro, 2,40 naar de club en 60 cent naar de actie
Er stond hier een kind (met ouder) dat niet ouder was dan 5. Die wilde dat echt niet per se zelf hoor
Eens! Mijn allergrootste irritatie aan de basisschool: kinderpostzegels, clubactie, sponsorlopen etc. Allemaal 1 grote marketingtruc waar ze kindertjes inzetten om geld te harken. Wat hebben mijn kinderen daar aan? Helemaal niks want die snappen er geen zak van. Als je ze wat goed wil leren doen voor een ander (ja graag), stuur ze naar de voedselbank of laat ze een middagje bejaarden vermaken.
ik kon met de grote clubactie altijd voor sportkleding en accessoires vanuit mijn sportvereniging ‘sparen’, hoe meer loten hoe een duurder iets je kon kopen? is dat niet gebruikelijk?
ik deed het niet voor een ander iig was echt puur voor mezelf
Oh nee 5 is wel heel jong haha, dacht dat het om oudere kinderen ging die dan alleen gingen. Bij mij wordt nooit aangebeld voor zulke dingen dus weet er verder niet echt iets van.
Maar had ook even niet door in welk topic ik zat.
Dat is bij mijn dochter ook. Bij een X aantal loten een bidon, shirt, hoodie, vest enz. van haar vereniging